We hadden hier een paar jaar geleden zo'n monsterhagelbui. 50% van de auto's in het dorp werden total loss verklaard en we hadden zelf gaten in de dakgoot zo hard als het ging.quote:
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfoliequote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch maar even de auto in de garage zetten morgen
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
We hadden hier een paar jaar geleden zo'n monsterhagelbui. 50% van de auto's in het dorp werden total loss verklaard en we hadden zelf gaten in de dakgoot zo hard als het ging.
De persoon die die review heeft geschreven mag zich wel even na laten kijken zeg. Die ziet het verschil tussen een boek en de realiteit echt niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hm één ster review op nu.nl, toch maar even onthouden voor de vakantie
Matras vastbinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfolie
Ook geen parkeergarage in de buurt?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb geen garage... misschien naar goed voorbeeld van de buurman het dak inpakken met bubbelfolie
Uitdeukbedrijven zijn er wel bij gebaatquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..
Nee. Ik blijf gewoon binnen. En ik heb een overdekt winkelcentrum (incl 2 supermarkten) op 40 meter afstandquote:
Ik heb trouwens de muziek van jouw UI als ringtone. ErwinRommel wordt er helemaal gestoord vanquote:
Ga je een tunnel graven dan? De straat oversteken kan best tricky worden tijdens zo'n bombardement.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf gewoon binnen. En ik heb een overdekt winkelcentrum (incl 2 supermarkten) op 40 meter afstand
Cool hè?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom. Helemaal niemand is gebaat bij die klerezooi en juffrouw hier vind het geweldig..
Hell no! Ik ben zo gestoord dat ik er wel even in wil staan om het te voelen!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je een tunnel graven dan? De straat oversteken kan best tricky worden tijdens zo'n bombardement.
Blijft zo lekker in je hoofd hangen hequote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de muziek van jouw UI als ringtone. ErwinRommel wordt er helemaal gestoord van![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Blijft zo lekker in je hoofd hangen he
Dat wil je niet weten.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hell no! Ik ben zo gestoord dat ik er wel even in wil staan om het te voelen!
Maar ik ben dan ook sinds mijn 10e helemaal gek van extreem weer, vooral tornado's
Ik wil ook echt een keer in april/mei naar Tornado Alley in de USA... tornado's jagen! Ik wil een echte zien!!!!quote:
Pleur op met dat deuntje, gestoord word ik ervanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |