quote:
Euhm, iets met niet tegen pittig eten kunnen......quote:
Ik kan het wel eten, ik ga er echter gigantisch van zweten.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, iets met niet tegen pittig eten kunnen......
Leuke avond/nacht gehad?quote:
De blauwe hap van gisteren was best flauw.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan het wel eten, ik ga er echter gigantisch van zweten.
Tja, blijf je houden met zulke massale bijeenkomsten. Je moet het midden zien te vinden, want de gemiddelde Nederlander vind Remia saté meuk al pittig.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De blauwe hap van gisteren was best flauw.
http://www.scribd.com/doc(...)naal-Marine-Kookboekquote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan liegt men maar.
Dat ik elke week blauwe hap voorgeschoteld krijg wil nog niet betekenen dat ik het kan maken.
Dat ik elke dag in mn auto rij wil toch ook niet betekenen dat ik er zelf een in elkaar kan knutselen?
edit: al lukt het zo'n genie als ik ongetwijfeld.
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
de gemiddelde Nederlander vind Remia saté meuk al pittig.
Ja top avond gehad met vriendenquote:
Zekers!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja top avond gehad met vrienden... Jullie gister ook wel leuk gehad zo te lezen?
Nee echt, er was geen ruk aan, saaie bedoening was het.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja top avond gehad met vrienden... Jullie gister ook wel leuk gehad zo te lezen?
Gemist? Op de veteranendag?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers!
Maar ik heb je wel gemist hoor.
Dat sowiesoquote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee echt, er was geen ruk aan, saaie bedoening was het.
Gelukkig had je bonnetjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee echt, er was geen ruk aan, saaie bedoening was het.
Tuurlijk. Je had het best leuk gevonden.quote:
Omdat jij er niet was.quote:Dat sowieso
Aah nee de veteranen is eerlijk gezegd niets voor mij..quote:Op zondag 26 juni 2011 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je had het best leuk gevonden.
En ik mis je altijd als je er niet bent.
[..]
Omdat jij er niet was.
Het zijn niet alleen 60 plussers hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aah nee de veteranen is eerlijk gezegd niets voor mij..
Ow nee, daar gaat het niet om, maar heb er gewoon niets mee...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen 60 plussers hoor.
Ik voelde me eigenlijk al best oud tussen alle aanwezigen.
I know, meeten is niks voor jou.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow nee, daar gaat het niet om, maar heb er gewoon niets mee...
Btw, heb je je heupfles nog leeggedronken?quote:
Al.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, heb je je heupfles nog leeggedronken?
Als je die met haar deelt zou ze evt wel komen?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al.
Maar dan de vraag. Ik heb het over meeten en Maitje. En jij legt de link met drank?
Vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |