Tim Ream.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef jpg97 het volgende:
Wat voor geruchten dan?
Ik lees alleen berichten over spelers die niet naar PSV komen
quote:thijsslegers thijsslegers
voor degenen die anders vermoeden: #psv werkt nog steeds hard aan de komst van #strootman en #mertens. Is ab-sol-luut niet afgeketst
quote:
Of Bakkal of Engelaar!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]Vraagprijs 16 miljoen bij elkaar, al krijg je al wat van de prijs af dan is het nog belachelijk. Dit was trouwens nou een deal geweest waarbij je Nijland als ruilobject in had kunnen brengen om de cashprijs wat te drukken........
Die verdienen beide te veel voor FC Utrecht begrippen joh.quote:
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die verdienen beide te veel voor FC Utrecht begrippen joh.
Bakkal zit aan de miljoen dacht ik, dat verdienen Mertens en Strootman beide echt niet op dit moment hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.
In 2010 zat hij op 950.000quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Ik 2008 zat Bakkal inclusief premies al aan 8 ton en volgens mij heeft hij een oplopend contract. Kan de Sportweek met de lijst van afgelopen jaar niet direct vinden
Beide komen van een Eerste Divisie club af, dat zijn zeker geen grootverdieners.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.
quote:Rutten: "Blessure Atiba enorme teleurstelling"
PSV startte donderdag met de voorbereiding op het nieuwe Eredivisie-seizoen. Fans van de Eindhovense club maakten van hun hart geen moordkuil. De boodschap is duidelijk.
"De spandoeken die er vandaag hingen, 'Maak ons kampioen', dat hoort bij PSV en deze club. Ons streven is om een representatief elftal neer te zetten en daar hebben we nog tijd voor. Het streven is verder om een team neer te zetten dat kan gaan strijden om het kampioenschap en daadwerkelijk kampioen worden", aldus trainer Fred Rutten op de officiële website van PSV.
Rutten moet het in elk geval de eerste weken van de nieuwe voetbaljaargang stellen zonder Atiba Hutchinson. De Canadees kampt met een knieblessure en gaat volgende week onder het mes. "Voor de maand augustus kun je hem afschrijven."
"In een positief scenario is hij er vier tot zes weken uit. In een negatief scenario drie maanden. Voor augustus kun je hem afschrijven. Het is even afwachten hoe het gaat maandag, voor de exacte diagnose en het revalidatieproces", aldus Rutten, die spreekt van een 'enorme teleurstelling'.
Funso Ojo keerde donderdag weer terug in Eindhoven. Het talent werd afgelopen seizoen verhuurd aan VVV-Venlo. "In principe willen we hem weer uitlenen, daar waar hij aan spelen toekomt. Hij heeft daar zelf ook een idee over."
"Wij zeiden: kom hierheen, begin hier te trainen, word fit, en wat er ook gebeurt: wordt hier in elk geval fit. Maar duidelijk is dat het afgelopen halfjaar niet heeft opgeleverd wat we verwacht hadden."
quote:PSV begint met tester Ogbu aan voorbereiding
Proefspeler Chuka Derick Ogbu heeft de eerste training van zijn tweede stage bij PSV erop zitten. De Eindhovense club begon donderdag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Nigeriaanse aanvaller mag laten zien of hij een versterking is.
Ook op de training was nieuwkomer Khalid Sinouh. De reservedoelman kwam over van FC Utrecht. Funso Ojo keerde terug van zijn huurperiode bij VVV-Venlo en Rabiu Ibrahim, die vorig seizoen al werd vastgelegd, maakte tevens zijn opwachting.
Op trainingscomplex De Herdgang ontbraken de internationals. Andreas Isaksson, Ola Toivonen, Stanislav Manolev, Erik Pieters en Maza Rodriguez sluiten later aan bij de selectie van trainer Fred Rutten. De groep was aangevuld met spelers van Jong PSV.
PSV gaat eind juli op een oefentrip naar Engeland. De Eindhovenaren spelen wedstrijden tegen Championship-clubs Nottingham Forest en Middlesbrough.
geduld is noodzakelijk. #Rutten hoopt begin juli zijn selectie compleet te hebben. Dan is er een maand over v finetunen #psv
Dan moeten ze de transfer met Mertens en Strootman snel rond makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zal drukke week worden volgende week.
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Einthovuh het volgende:
Zijn er mensen vanochtend bij de training geweest of zijn er beelden van? Ben namelijk erg benieuwd hoe Rabiu Ibrahim het doet.
Ogbu ben ik ook erg benieuwd naar ja. Maakte een mooie goal tegen Someren. Van Ibrahim hebben we ook nog praktisch niks gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.
Trouwens we hebben nu: Lens,Zeefuik en Ogbu?
Dan Zeefuik verkopen/verhuren. Ogbu kijken en lens nog houden.
Verder hebben we bijna niks meer voorin hequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.
Trouwens we hebben nu: Lens,Zeefuik en Ogbu?
Dan Zeefuik verkopen/verhuren. Ogbu kijken en lens nog houden.
Ik zou er enorm van opkijken als hij het ooit nog gaat maken bij PSVquote:PSV wil Ojo opnieuw verhuren
23 juni 2011 PSV.nl
Tijdens de persconferentie liet Fred Rutten vanmiddag weten dat PSV Funso Ojo opnieuw wil verhuren komend seizoen. Het afgelopen jaar kwam hij bij VVV nauwelijks aan spelen toe. "In principe willen we hem weer uitlenen, daar waar hij aan spelen toekomt. Hij heeft daar zelf ook een idee over. Wij zeiden: kom hier heen, begin hier te trainen, word fit, en wat er ook gebeurt: wordt hier in elk geval fit. Maar duidelijk is dat het afgelopen half jaar niet heeft opgeleverd wat we verwacht hadden.”
Frank v Kempen, ex-coach jong Helmond sport, gaat bij #PSV als video-analist aan de slag.
Het zit 'm in de mentaliteit. Lastig ventje naar het schijnt, maar talent genoeg. Hopelijk gaat hij het dit jaar eens waarmaken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou er enorm van opkijken als hij het ooit nog gaat maken bij PSV
PSV is kwetsbaar op dit moment, daar maken ze graag misbruik van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Onrust stoken voor gevorderden met die kut telegraaf, bah bah. Staan vandaag ook weer uit het verband getrokken uitspraken van de Fred in. En het seizoen is nog niet eens begonnen
Als die überhaupt ooit wordt genomen: http://www.bndestem.nl/sp(...)nderzoek-PSVdeal.ecequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef Geo3kant het volgende:
Nog 4 dagen, dan valt de beslissingspannnneennddd...
CDA en D66. Typisch van die partijen die het geld liever naar de bouw van een nieuwe moskee zien gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
Het seizoen is nauwelijks nog van start gegaan of het is al onrustig. Rutten nu al lijnrecht tegenover directie, dat gaat nog wat worden..
Vandaag overigens een persconferentie van D66 en CDA oVer de second opinion. Moet vanuit PSV perspectief gezien bijna wel negatief zijn, anders lijkt een persconferentie mij niet direct nodig.
CDA en D66 waren gewoon voor de deal hoor, ze wilden alleen voor de zekerheid een second opinion.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
CDA en D66. Typisch van die partijen die het geld liever naar de bouw van een nieuwe moskee zien gaan
Ik moet het nog maar zien dinsdag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
CDA en D66 waren gewoon voor de deal hoor, ze wilden alleen voor de zekerheid een second opinion.
Gewoon weg gaan dan, lamlul ! Wel commentaar hebben, maar zelf geen kut laten zien, waaronder passie om ook maar iets te betekenen voor je clubquote:Orlando Engelaar laakt de houding van de directie van PSV. Het bestuur van de Brabantse eredivisieclub verweet de selectie afgelopen seizoen een gebrek aan beleving en passie te hebben getoond, en dat zint de middenvelder niet.
“Er is ons nooit iets gezegd”, bromt de Rotterdammer in het Algemeen Dagblad. Volgens hem had de directie dit persoonlijk én tijdens de competitie moeten zeggen tegen de spelers. “Nu komt het verwijt achteraf en dat is wel erg makkelijk. Het komt over als een verhaal dat de fans graag willen horen.”
“In diezelfde persconferentie heeft de directie aangegeven dat zij de kloof tussen de selectie en de supporters wil verkleinen. Maar door zoiets te zeggen, maak je de fans alleen maar boos op de spelers en maak je die kloof dus juist groter”, besluit Engelaar, die bij PSV mag vertrekken vanwege zijn hoge salaris. Daar staat hij niet onwelwillend tegenover.
quote:CDA en D66 akkoord met steun aan PSV
EINDHOVEN - De Eindhovense raadsfracties van CDA en D66 gaan akkoord met de steun van de gemeente aan PSV nu de commissie van 'drie wijzen' positief over de deal heeft geadviseerd.
Daarmee tekent zich in de raad een duidelijke meerderheid voor het raadsvoorstel van B en W af. Volgens Jan Hommen, Kees Koedijk en Gerrit Braks die de voorgenomen deal hebben bekeken loopt de gemeente met het voorstel 'onder normale omstandigheden en met de in het plan genoemde randvoorwaarden een beperkt en beheersbaar risico'. Het advies van het drietal aan de fracties van CDA en D66 is 'op persoonlijke titel en onbezoldigd'.
Fractievoorzitters Marco van Dorst (D66) en Maarten Houben (CDA) nemen het advies weliswaar over, maar benadrukken wel dat hun standpunt nog kan wijzigen, mocht het raadsvoorstel bijvoorbeeld door amendering of door uitspraken van de Europese Commissie veranderen.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Lemming22 het volgende:
CDA en D66 zijn akkoord met de steun van de gemeente aan PSV. De deal gaat door.
Waar? Op de twitter van Thijs Slegers zie ik niks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Lemming22 het volgende:
CDA en D66 zijn akkoord met de steun van de gemeente aan PSV. De deal gaat door.
Thijs loopt achter denk ik. Het is te volgen op de Twitteraccounts van PSV zelf en Rik Elfrink (PSV watcher van het ED).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Einthovuh het volgende:
Waar? Op de twitter van Thijs Slegers zie ik niks.
quote:Meerderheid in gemeenteraad Eindhoven lonkt voor steun aan PSV
Het lijkt erop dat de steun van de gemeente Eindhoven aan PSV er daadwerkelijk gaat komen. Vrijdag hebben de Eindhovense raadsfracties van CDA en D66 aangegeven akkoord te gaan met de deal, meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt er een meerderheid te komen voor de financiële steun.
Een commissie van ‘drie wijzen’ heeft het plan van burgemeester en wethouders in Eindhoven bekeken en heeft hier positief over geoordeeld. Volgens het trio loopt de gemeente met het raadsvoorstel van B en W ‘onder normale omstandigheden en met de in het plan genoemde randvoorwaarden een beperkt en beheersbaar risico’. Voor de beide fracties was dit voldoende om met het plan in te stemmen.
De fractievoorzitters Marco van Dorst (D66) en Maarten Houben (CDA) nemen het advies wel over, maar laten niet na om te benadrukken dat hun standpunt nog kan wijzigen, als het raadsvoorstel bijvoorbeeld door amendering of door uitspraken van de Europese Commissie veranderd zou worden. Met de stemmen van de fracties van CDA en D66 zou een meerderheid van de gemeenteraad voor de financiële steun aan PSV zijn.
#labyad is op eigen initiatief zes dagen eerder met training begonnen. Goeie houding van dit jonge talent #psv
Perfecte instelling. Als Toivonen verkocht wordt, Labyad doorschuiven als aanvallende middenvelder. Kan wel wat worden!quote:
Jeuj!quote:
Wat is de account van die Rik? Kan m niet vinden, zal wel aan mij liggen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Thijs loopt achter denk ik. Het is te volgen op de Twitteraccounts van PSV zelf en Rik Elfrink (PSV watcher van het ED).
Zou zonde zijn als ie niet weg gaat idd. Zitten we weer een seizoen vast aan die ongemotiveerde lamlul die overbetaald is.quote:
Hier heb je 'm: http://twitter.com/#!/ElfrinkRikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef KELDER het volgende:
[..]
Wat is de account van die Rik? Kan m niet vinden, zal wel aan mij liggen..
Om wat meneer zegt, terwijl ie zelf ook geen kut heeft laten zien !quote:
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om wat meneer zegt, terwijl ie zelf ook geen kut heeft laten zien !
Mooi! Achteraf lullen heb ik een hekel aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuws
Van wie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuws
Bakkal wilde zelf ook niet, begreep ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Jezus. En bakkal naar CKSA gaat waarschijnlijk niet door,want die halen De Zeeuw..
Weet ik niet. Ik las op voetbalzone dat er interesse is voor Engelaar maar dat het nog niet concreet is.quote:
El Ham? Waar lees je dat? Want volgens mij had hij toch ruzie met Lens ofzo. Snap wel dat Marcel Brands hem zou willen vanwege hun tijd bij AZ maar vind het echt geen speler voor PSV. En volgens mij wilde Martin Jol hem halen naar Fulham.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Omg, dit gaat lekker.. Door 3 clubs afgetroeft, PSV wil teveel betalen voor 2 spelers, nu willen ze El Ham halen en Tiendalli.. Gaat lekker zo..![]()
PSV heeft nooit serieuze interesse getoond in Ujah. Volgens Slegers staat hij zelfs op geen enkel lijstje bij PSV. Beetje suggestieve titel dus van VP, stonden alleen wat geruchten in Noorse kranten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Omg, dit gaat lekker.. Door 3 clubs afgetroeft, PSV wil teveel betalen voor 2 spelers, nu willen ze El Ham halen en Tiendalli.. Gaat lekker zo..![]()
Van Elfrink ofzo.. Stond op zijn twitter..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
El Ham? Waar lees je dat? Want volgens mij had hij toch ruzie met Lens ofzo. Snap wel dat Marcel Brands hem zou willen vanwege hun tijd bij AZ maar vind het echt geen speler voor PSV. En volgens mij wilde Martin Jol hem halen naar Fulham.
Het zou kunnen... Ajax is al 99% zeker rond met Sigthorsson en El Ham moet weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Elfrink ofzo.. Stond op zijn twitter..
Wow,Tamata?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet waarom er steeds over El Hamdaoui word gesproken, maar die is helemaal niet in beeld bij PSV volgens mij. Enkel gebaseerd op uitzending van Studio Voetbal in de winterstop waar Brands aangaf het een goede speler te vinden. Verder niets. Die komt echt niet naar PSV hoor. Tiendalli slaat ook nergens op volgens mij, Tamata heeft net bijgetekend en we hebben Pieters nog.
Waar lees jij basisplek? Die jongen heeft bijgetekend, dus het team heeft een back achter de hand. Iemand die je kunt brengen.Tekent er eindelijk een talentje uit eigen jeugd bij en dan is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Wow,Tamata?
D-D-Dat is toch.. die.. oh wacht,die gene die nauwelijks speelde dit seizoen.
Pieters is wel goed,maar dan heb je 2 backs waarvan 1 ervaring heeft en goed is.
Nee,maar jij beweert dat we geen verdedigers meer nodig hebben ''want we hebben Tamata en Pieters''.. Dat is niet zo,onze verdediging is nog steeds matig,en tiendalli zou goed bij ons passen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar lees jij basisplek? Die jongen heeft bijgetekend, dus het team heeft een back achter de hand. Iemand die je kunt brengen.Tekent er eindelijk een talentje uit eigen jeugd bij en dan is het weer niet goed.
Optie IIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Optie 1:
Amerikaan
Assaidi
Verhoek
Toornstra
Torres
______
16 mil
of
optie 2:
Mertens
Strootman
El Ham
______
18 Mil
Lens is geen spits die het van voorzetten van de zijkant moet hebben. Lens wordt sowieso geen eerste spits, die gaan ze nog halen namelijk. Dus zowel Verhoek als Assaidi halen gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Maar dit is toch veel en veel beter:
----------------Lens
Assaidi---Toivonen---Verhoek
Maar El Ham is ook best nice, zul je zien dat hij opeens 30 erin knalt en 2x tegen Ajax..
El Ham als spits waarschijnlijk dan, kan geen ander bedenken..quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lens is geen spits die het van voorzetten van de zijkant moet hebben. Lens wordt sowieso geen eerste spits, die gaan ze nog halen namelijk. Dus zowel Verhoek als Assaidi halen gaat 'm niet worden.
Ogbu?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
El Ham als spits waarschijnlijk dan, kan geen ander bedenken..
Haha.quote:
Gelukkig is het jouw werk dan ook niet. Neem aan dat mensen binnen PSV die hele dagen hiermee bezig zijn wél nog andere namen kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
El Ham als spits waarschijnlijk dan, kan geen ander bedenken..
inc. jij dus?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:27 schreef Dick.Eaten het volgende:
wat een gekken in dit topic
ontsnapt uit psychiater kliniek allemaal
Als het mijn werk was, dan waren we allang kampioen..quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Gelukkig is het jouw werk dan ook niet. Neem aan dat mensen binnen PSV die hele dagen hiermee bezig zijn wél nog andere namen kunnen bedenken.
Zo erg waren ze niet onder de indruk hoor, anders had hij wel direct een contract gehad. Van wat hadden ze onder de indruk moeten zijn, zijn doelpunt tegen amateurs of tijdens training toen de helft al op vakantie was? Nee, op die gozer je hoop vestigen lijkt me niet zo slim.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij is teruggekomen voor een tweede stage omdat ze erg onder de indruk waren van hem.
Ja dat is ook wel zo... Maarja, misschien dat ze 'm daarom voor een tweede stage hebben gevraagd. Dat ie kan laten zien wat ie kan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo erg waren ze niet onder de indruk hoor, anders had hij wel direct een contract gehad. Van wat hadden ze onder de indruk moeten zijn, zijn doelpunt tegen amateurs of tijdens training toen de helft al op vakantie was? Nee, op die gozer je hoop vestigen lijkt me niet zo slim.
Verhoek zou het zich best wel redden, maar Torres zouden ze dan toch alleen maar gebruiken voor het 2de, net zoals toen met Reisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Optie II
Torres is niet haalbaar en die Amerikaan zal ook niet goedkoop zijn. Optelsom klopt niet. Daarnaast denk ik dat Verhoek een overbodige aankoop is in dit geval, naast het feit dat ik twijfel of hij het niveau überhaupt aankan. Want Lens, Verhoek of Assaidi zal dan op de bank plaats moeten nemen. Want stel dat die Torres haalbaar is dan ben je daar ook minimaal 6 miljoen voor kwijt en die ga je dan niet op de bank zetten.
Qua matigheid zou Tiendalli inderdaad goed bij onze andere verdedigers passen. Is geen stap vooruit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Nee,maar jij beweert dat we geen verdedigers meer nodig hebben ''want we hebben Tamata en Pieters''.. Dat is niet zo,onze verdediging is nog steeds matig,en tiendalli zou goed bij ons passen.
We hebben geen linksback nodig nee. Een rechtsback zou kunnen. Een vervanger van Manolev, maar aangezien Hutch die positie over kan nemen en Ojo vooralsnog ook rondloopt acht ik die kans klein. Centrale versterking zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Nee,maar jij beweert dat we geen verdedigers meer nodig hebben ''want we hebben Tamata en Pieters''.. Dat is niet zo,onze verdediging is nog steeds matig,en tiendalli zou goed bij ons passen.
Geven? PSV Krijgt het niet cadeau ofzo hoor. Het is een lening waar de gemeente juist geld op verdient. Jouw mening is dus niet relevantquote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Dale. het volgende:
Belachelijk dat de gemeente PSV geld wilt geven. Laat PSV maar failliet!!!
En nee dit is geen troll, eerder de mening van een Eindhovenaar.
Tiendalli doet écht alles voor het winnen. En die mentaliteit heb je nodig. Bouma heeft die ook,alleen wordt oud.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Qua matigheid zou Tiendalli inderdaad goed bij onze andere verdedigers passen. Is geen stap vooruit.
De eerst volgende jaren zal er geen enkele speler zoals Messi komen. Niet in Europa, nergens niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Komt Reis terug,is hij de nieuwe Messi,gaat hij naar Ajax
Het is inderdaad duidelijke komkommertijd, ook in dit topic.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is het jouw werk dan ook niet. Neem aan dat mensen binnen PSV die hele dagen hiermee bezig zijn wél nog andere namen kunnen bedenken.
Was bij CR7 ook, over 1 jaar is hij niet meer zo'n hype..quote:Op zondag 26 juni 2011 16:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
De eerst volgende jaren zal er geen enkele speler zoals Messi komen. Niet in Europa, nergens niet.
Messi is uniek en een nu al legendarische speler, dan te bedenken dat die jongen nog niet eens de 25 is gepasseerd.
Wat is dat toch met dat 'CR7'.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was bij CR7 ook, over 1 jaar is hij niet meer zo'n hype..
Schrijft makkelijker en sneller..quote:
Hamlap, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:ElfrinkRikRik
Interesse in Wijnaldum bevestigd door Van Geel op AD.nl.
11 minutes ago
PSV wil Wijnaldum van Feyenoord overnemen. Vanavond probeer ik enig signaal te krijgen over El Hamdaoui.
12 minutes ago
Eigenlijk vind ik het niet zo erg, El Ham is een spits die kan ''afmaken''.. Iets wat ''mooiboy'' Berg niet kan.. Alleen jammer dat we Balazs niet meer hebben, anders was elke voorzet dodelijk..quote:
Dat wel, maar mag hem niet zoquote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo erg, El Ham is een spits die kan ''afmaken''.. Iets wat ''mooiboy'' Berg niet kan.. Alleen jammer dat we Balazs niet meer hebben, anders was elke voorzet dodelijk..
6de speeldagquote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn haat naar Ajax is ook groot, handig voor 2 belangrijke wedstrijden..![]()
Precies. Ik snap ook niet dat PSVérs een speler als ElHam naar PSV willen zien komen. Totaal niet het type speler/mens dat we hier moeten willen. Kommop mensen, hij was zelfs te arrogant voor Ajax, denken jullie nou echt dat hij PSV in het teambelang gaat denken?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat ie dan naast gaat schieten met buitenkantje rechts.
Idd. Geloof dat Martin Jol al bezig is hem naar Fulham te halen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb er iig wel vertrouwen in. Maar waarschijnlijk komt hij niet naar PSV, gaat gewoon naar Fulham. Wijnaldum zal ook niet komen, hij gaat liever naar Engeland of Spanje.
Bazen zijn wequote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Doublepain het volgende:
hehe, allebei op dezelfde tijd en dezelfde seconde gepost..
18:51:11
quote:PSV icoon Jan van Beveren (63) overleden
26 juni 2011 NOS.nl
Oud-doelman Jan van Beveren is op 63-jarige leeftijd overleden, zo meldt de NOS zojuist. De voormalig international overleed in zijn woonplaats Houston in de Verenigde Staten. Met PSV won hij de UEFA Cup en werd hij drie keer Nederlands kampioen. Van Beveren was een van de beste keepers van PSV en het Nederlands elftal ooit.
Van Beverens loopbaan werd enigszins overschaduwd door een conflict rond het Nederlands elftal, waar hij zich, samen met Willy van der Kuijlen, niet wenste neer te leggen bij de overheersende rol van de Ajax-spelers.
In 1980 vertrok Van Beveren, die uiteindelijk nooit een eindronde speelde met Oranje, naar de VS, waar hij uitkwam voor Fort Lauderdale Strikers en Dallas Sidekicks. Hij bleef na zijn loopbaan in de Verenigde Staten en vestigde zich uiteindelijk in Houston.
Even een crosspost.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Nu maar hopen dat de supportersvereniging hiermee aan de gang gaat. Liefst voor aankomende dindag.
Het is niet eens een lening. Het is een koop.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:04 schreef Einthovuh het volgende:
Het is een lening waar de gemeente juist geld op verdient.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:47 schreef lijpie het volgende:
Deze week kunnen we Mertens en Strootman verwachten.
Triest van Jan , rust zacht.
Voor naar verluidt meer dan 15 miljoen euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:47 schreef lijpie het volgende:
Deze week kunnen we Mertens en Strootman verwachten.
Triest van Jan , rust zacht.
Ik was al bang dat hij het uit zijn duim zoog.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door z'n wijsvinger in z'n mond te stoppen en in de wind te houden
Dat kan ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij het uit zijn duim zoog.
Hoop dat het niet waar is. Echt te veel geld voor die twee.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor naar verluidt meer dan 15 miljoen euro.
Als ze ons kampioen maken hoor je er niemand meer over...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoop dat het niet waar is. Echt te veel geld voor die twee.
Dinsdagavond is er een actie opgezet om bij het stadhuisplein steun te betuigen voor dit concept. Ik hoop dat, voor men naar het stadhuisplein vertrekt, er nog even een biertje wordt gedronken o.i.d om dit treurige nieuws.quote:
Als hij eerste spits wordt hoor je hem niet ,en psv is een veel warme club dan ajax ,dus dat zal alleen maar mee helpen aan zijn gedrag.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:36 schreef Gauner het volgende:
Ik zou het toejuichen (mits hij zich gedraagt)..
Zou belachelijk zijn als PSV dat soort geld uitgaf aan deze 2 spelers. Vooral Mertens hoeft van mij niet te komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
Bod van PSV zal nu wel 12 zijn, doe er 2 bovenop en je hebt er 2 spelers bij lijkt me.
Ik hoop het echt niet, wat moeten wij met het probleem van Amsterdam? of wil ie ook een sportzaak in Eindhoven?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:35 schreef varkentie het volgende:
Na mertens en strootman richt Brands zich op elham let maar op
Ik denk dat hij aan nederland wil laten zien dat ajax ongelijk had , en ik denk dat hij ajax zeker pijn wil doen als hij met psv tegen ajax speelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, wat moeten wij met het probleem van Amsterdam? of wil ie ook een sportzaak in Eindhoven?
Dat hebben we gezien bij Reis jaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef varkentie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan nederland wil laten zien dat ajax ongelijk had , en ik denk dat hij ajax zeker pijn wil doen als hij met psv tegen ajax speelt.
Ik heb veel vertrouwen in elham, en dat gedrag valt wel mee,daar kunnen ze bij psv wel mee overweg.
quote:FC Utrecht stelt PSV ultimatum omdat het 'verder moet'
PSV moet snel handelen als het Kevin Strootman en Dries Mertens aan de selectie wil toevoegen. Het tweetal staat open voor een transfer naar Eindhoven, maar FC Utrecht heeft de club een ultimatum gesteld.
"Zowel qua deadline als financieel hebben we een ultimatum gesteld", zegt technisch directeur Foeke Booy in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Omdat FC Utrecht zelf verder moet. Het liefst raken we deze bepalende spelers helemaal niet kwijt, maar er kunnen bedragen op tafel komen waardoor een transfer niet te stoppen is."
"Mede omdat we ook met spelers te maken hebben die graag hogerop willen, zowel sportief als financieel, en hebben aangegeven graag naar PSV te gaan", vervolgt Booy zijn verhaal. "Het is echt een dilemma waar ik mee worstel. Financieel kan het een mooie deal opleveren, maar sportief is het een nederlaag."
Het aanbod van tien miljoen euro is voor de Domstedelingen echter duidelijk te laag, FC Utrecht wil naar verluidt veertien tot zestien miljoen euro ontvangen, afhankelijk van de doorverkooppercentages. FC Utrecht-trainer Erwin Koeman hoopt dat de transfer van het tweetal niet doorgaat, maar is zich er wel op aan het voorbereiden. "Ik heb continue allerlei scenario's in mijn kop. Beiden gaan of eentje. Als dat gebeurt, moeten we goed anticiperen."
Tja, Utrecht wil natuurlijk zo veel mogelijk vangen. Wanneer er een andere ploeg vergaande interesse heeft en meer biedt, gaan ze niet naar PSVquote:
6 miljoen per stuk voor een international met een doorlopend contract is toch ook best wel het minimum? Snap best dat ze er dan 7 per stuk voor willen hebben als package-deal.quote:
quote:FC Utrecht meldt zich officieel in Abe Lenstra Stadion voor Roorda
Maandag, 27 juni 2011 om 13:30
Drie weken geleden kwam voor het eerst naar buiten dat FC Utrecht het oog had laten vallen op Geert-Arend Roorda. De Friese middenvelder was de beoogde opvolger van Michael Silberbauer in de Domstad. Nu meldt RTV Utrecht dat het de club menens is in de jacht op Roorda; Utrecht zou zich inmiddels officieel bij diens werkgever SC Heerenveen hebben gemeld.
Technisch directeur Foeke Booy bevestigt het nieuws aan de regionale omroep. Roorda heeft aangegeven dat hij wil vertrekken bij Heerenveen. Volgens Booy is FC Utrecht zijn eerste keus. Roorda, 23 jaar inmiddels, stond jarenlang te boek als een groot talent bij Heerenveen. Het talent kwam er echter niet helemaal uit en nadat Ron Jans aan boord kwam als coach, liepen de kansen verder terug.
In de winterstop stapte Roorda over naar Excelsior, waar hij direct de ploeg bij de hand nam. Met acht goals in dertien wedstrijden, waaronder twee in zijn geliefde Abe Lenstra Stadion, liet hij zien dat Jans het bij het verkeerde eind had. Een nieuw seizoen ingaan in Friesland lijkt er echter niet meer in te zitten. Mocht FC Utrecht erin slagen hem over te kopen, dan krijgt PSV mogelijk meer kans van slagen in de jacht op Kevin Strootman en Dries Mertens.
Minder dan 1 miljoen naar 7 miljoen in een half jaar ofzo? Rrrrightquote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
6 miljoen per stuk voor een international met een doorlopend contract is toch ook best wel het minimum? Snap best dat ze er dan 7 per stuk voor willen hebben als package-deal.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ook nog eens totaal onvergelijkbare situaties.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Minder dan 1 miljoen naar 7 miljoen in een half jaar ofzo? Rrrright
Waarom haalt PSV die Roorda niet gewoon?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Einthovuh het volgende:
De deal komt rond. FC Utrecht is al op zoek naar vervanger.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140808
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
...En vervolgens stelt Rutten ze niet op omdat ze te aanvallend zijn.
Omdat jullie die volgende jaar weer van ons voor 7 miljoen moeten kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV die Roorda niet gewoon?
Om dezelfde reden dat ze Toornstra en Assaidi niet halen wssquote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV die Roorda niet gewoon?
Waarom zouden ze dat wel doen? PSV wil ze blijkbaar graag hebben maar ze hoeven van Utrecht niet weg. Utrecht zit in de goede onderhandelingspositie.quote:
Mertens heeft blijkbaar een contractvoorstel gekregen. Als het niet doorgaat, vermoed ik niet dat hij nog erg gemotiveerd bij Utrecht op het veld staat. Strootman is er net, dus ik weet niet of bij hem hetzelfde geldt. Maar dat kan de enige reden zijn voor Utrecht om ze toch van de hand te doen. Verder zitten zij inderdaad in een sterke onderhandelingspositie.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat wel doen? PSV wil ze blijkbaar graag hebben maar ze hoeven van Utrecht niet weg. Utrecht zit in de goede onderhandelingspositie.
#fcutrecht en #psv onderhandelen nog steeds over #strootman en #mertens. Partijen zijn elkaar wat genaderd.
1 hour ago
En ook nog 32-34 graden, dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Einthovuh het volgende:
Morgen het goede nieuws dat de gemeente akkoord gaat en woensdag Mertens en Strootman die komen. Twee mooie dagen voor ons PSV
's Avonds hagel en onweerquote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ook nog 32-34 graden, dat kan geen toeval zijn
True. Kan Ola Toivonen in de spits en Ibrahim op het middenveld. Dan nog een goede vedediger Tim Ream en we zijn klaar. Kampioen 2011/2012.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:35 schreef alf89 het volgende:
Ik hoop echt dat dit rond gaat komen. Dan hoeft Wijnaldum van mij niet meer. Dan nog een 2e spits en we zijn klaar. Tenminste als er niemand meer vertrekt.
Onze verdediging is niet fantastisch, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer we meer op de aanval gaan spelen de verdediging voldoende onder de druk vandaan komt. Tim Ream heb ik overigens nog nooit zien spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Kan Ola Toivonen in de spits en Ibrahim op het middenveld. Dan nog een goede vedediger Tim Ream en we zijn klaar. Kampioen 2011/2012.
Vertel eens wat meer over Tim Ream en Ibrahim, jij kent ze blijkbaar nogal goed?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Kan Ola Toivonen in de spits en Ibrahim op het middenveld. Dan nog een goede vedediger Tim Ream en we zijn klaar. Kampioen 2011/2012.
Kampioen worden moet altijd de doelstelling zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Hahaha er wordt alweer kampioen geroepen hoor..arrogantie op en top..
Eerst maar eens zien wat er allemaal gaat gebeuren en wie er komen.
Ik zou liegen als ik ja zeiquote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Tim Ream en Ibrahim, jij kent ze blijkbaar nogal goed?
Zit geen cent van de gemeente bij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
En komt het geld van de gemeente Eindhoven al naar ons toe?
Paar weken terug was er 40m schuld, vervolgens Dsudzsak verkocht voor laten we zeggen 14m. Dan is er toch nog schuld?quote:
Heb je de eerste 10 wedstrijden van het afgelopen seizoen gezien? Dat was geen counter voetbal.. Groningen is misschien 2x de middenlijn over geweest.. (helaas om de gelijkmaker te scoren) maar in het begin speelde ze aanvallend.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
En komt het geld van de gemeente Eindhoven al naar ons toe?
[Serieus]
Strootman zou ik een goede koop voor jullie vinden, Mertens begrijp ik geen sok van. PSV is geen team waar een speler als Mertens normaal tot zijn recht komt, PSV is meer van het afwachtende en dan dan de counter ipv de hele wedstrijd acties en sleuren. Niks mis met die tactiek (behalve dat ik het saai vind, maar dat is persoonlijk), maar wat moet je dan met een speler als Mertens?
En buiten dat alles vind ik het vreemd dat er zoveel geld beschikbaar zou zijn. Als je eerst uit de stront getrokken moet worden door de gemeente (en ja, ik weet hoe dat is!) dan hou je toch een beetje de hand op de knip en gebruik je eigen jeugd/jonge talenten? Want met Strootman en Mertens erbij en Dudszak eraf wordt je geen kampioen, dus de noodzaak is er niet echt.
Mwah, niet mee eens. De achilleshiel van dit PSV zit nog altijd in het kwartet achterin.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Geo3kant het volgende:
Wat we eigenlijk het meeste nodig hebben is gewoon een goede spits.. blijf je winnen dan is er ook een positieve sfeer en stijgen andere boven hun normale kunnen uit.
Strootman/Mertens zijn zeker welkom maar er is gewoon een (scorende) spits nodig.
quintetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. De achilleshiel van dit PSV zit nog altijd in het kwartet achterin.
En daar scoort ie dadelijk 20xquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ie_weken_missen.html
Hadden wij em maar een heel seizoen moeten missen afgelopen seizoen, dan waren dingen héél anders gelopen :|
19:00 vanavond. Dan roept ook de SV op om iedereen naar het stadshuis te laten komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
En en en en en? Wanneer/hoelaat weten we of de steun van de gemeente officieel is of niet?
Met dit weer zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19:00 vanavond. Dan roept ook de SV op om iedereen naar het stadshuis te laten komen.
Ik ben er ook zo goed als zeker van.. maar je hebt nog niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef varkentie het volgende:
Die deal komt er 100% zeker,dus zak lekker achteruit en maak je niet druk
quote:De Boer: 'Als El Hamdaoui naar PSV wil, dan moet hij dat doen'
Dinsdag, 28 juni 2011 om 13:55
Frank de Boer zou er geen probleem mee hebben als Mounir El Hamdaoui vertrekt naar PSV. Voor de aanvaller is komend seizoen geen plaats meer in de selectie van Ajax, zo kreeg hij per brief te horen. De Marokkaans international dient zich bij de beloften van de Amsterdammers te melden. In Eindhoven en omstreken gaat het gerucht dat PSV El Hamdaoui graag wil overnemen.
"Ik gun hem het allerbeste en als hij naar PSV wil, dan moet hij dat doen", vertelde De Boer dinsdagmiddag aan AT5. Volgens de oefenmeester van de Amsterdamse club is er recent geen nieuw conflict geweest tussen hem en de spits. "Er is niks gebeurd", verzekert De Boer. "We hebben met elkaar gesproken en naar aanleiding van dat gesprek heeft Ajax hem de brief gestuurd."
Marcel Brands, technisch directeur van PSV, heeft naar eigen zeggen geen contact gehad met Ajax over een eventuele overname van de overbodig geworden El Hamdaoui. Ook met El Hamdaoui zelf zijn volgens de sportbestuurder geen gesprekken gevoerd. "Ik weet dat ik vanuit het verleden vaak aan hem word gelinkt", vertelde Brands eerder. "Toch is er op dit moment geen enkel contact geweest.
Omdat ze er vanaf willen.. en het liefste die investering van 5 miljoen eruit halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vraag me af waarom de Boer zoiets roept? Misschien dat PSV dus met de onderhandelingen bezig is. El Hamdaoui is een paar dagen terug ook in Eindhoven gespot.
1 miljoen, nemen we 'm overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ze er vanaf willen.. en het liefste die investering van 5 miljoen eruit halen
Ja dat is veelste veel. Denk dat Ajax blij moet zijn met 3 miljoen voor hem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ze er vanaf willen.. en het liefste die investering van 5 miljoen eruit halen
Gewoon wat roepen op een vraag van een enthousiaste journalist die loopt te vissen. Als die vraagt over elham naar PSV zou ik ook zeggen "Als hij dat wil, moet ie dat vooral doen" als ik er vanaf zou willen!? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een journalist vroeg of Hamlap naar PSV ging?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vraag me af waarom de Boer zoiets roept? Misschien dat PSV dus met de onderhandelingen bezig is. El Hamdaoui is een paar dagen terug ook in Eindhoven gespot.
Het is wel een VI bericht, maar het schijnt dat ze er morgen helemaal uit zullen zijn.quote:
Ze wachten gewoon tot ze het geld officieel hebben en gaan het dan pas uitgeven, wat wel weer logisch is... of de aankoop ook logisch is weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is wel een VI bericht, maar het schijnt dat ze er morgen helemaal uit zullen zijn.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)man-bijna-binnen.htm
De lengte hoeft niet altijd een probleem te zijn, kijk maar naar Messi. Nou is Mertens en Messi vergelijken uit den boze, maar tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Geo3kant het volgende:
Maar we waren het bijna allemaal eens met Assaidi voor 5miljoen?
Maar Mertens voor 7 is dan een slechte aankoop? 2 miljoen meer is veel geld.. maar Mertens scoort volgens mij veel meer, heeft in een seizoen meer laten zien dan Assiaidi.
Enige nadeel is het doorverkopen vanwege zijn lengte.. (scheelt 10cm).
Waarom denken jullie dat het geen goede aankoop is?
Ze hebben het geld dus gewoon wel. De UEFA doet er geen flikker aan...quote:Promovendus Real Betis winkelt bij Villarreal
Real Betis heeft een dubbelslag geslagen bij Villarreal. De naar het hoogste niveau gepromoveerde club vist twee versterkingen op bij de club uit de Liga BBVA.
De Ecuadoriaanse aanvaller Jefferson Montero wordt voor de duur van één seizoen gehuurd van Villarreal door Betis. De club bedong geen optie tot koop. Wel nam het de Spaanse middenvelder Javier Matilla definitief over van Villarreal.
Matilla tekent in Sevilla voor drie seizoenen. Bovendien heeft hij een optie om zijn verblijf bij de club met nog eens één seizoen te verlengen. In totaal maakt Betis een bedrag van zo'n 1,4 miljoen euro over voor de twee voetballers.
Kan gewoon in Spanje hèquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze hebben het geld dus gewoon wel. De UEFA doet er geen flikker aan...
quote:De Boer: 'Als El Hamdaoui naar Walibi wil, dan moet hij dat doen'
Dinsdag, 28 juni 2011 om 13:55
Frank de Boer zou er geen probleem mee hebben als Mounir El Hamdaoui vertrekt naar pretpark Walibi. Voor de aanvaller is komend seizoen geen plaats meer in de selectie van Ajax, zo kreeg hij per brief te horen. De Marokkaans international dient zich bij de beloften van de Amsterdammers te melden. In Nederland en omstreken gaat het gerucht dat Walibi El Hamdaoui graag wil overnemen. Mogelijk wacht hem een functie in het legendarische kangoeroepak.
"Ik gun hem het allerbeste en als hij naar dat pretpark wil, dan moet hij dat vooral doen", vertelde De Boer dinsdagmiddag aan AT5. Volgens de oefenmeester van de Amsterdamse club is er recent geen nieuw conflict geweest tussen hem en de spits. "Er is niks gebeurd", verzekert De Boer. "We hebben met elkaar gesproken over de mooiste en snelste achtbanen ter wereld en naar aanleiding van dat gesprek heeft Ajax hem de brief en de vrijkaarten gestuurd."
Mascha van Till, directeur van Walibi, heeft naar eigen zeggen geen contact gehad met Ajax over een eventuele overname van de overbodig geworden El Hamdaoui. Ook met El Hamdaoui zelf zijn volgens de directrice geen gesprekken gevoerd. "Ik weet dat ik vanuit het verleden vaak aan hem word gelinkt", vertelde van Till eerder. "We zijn al jaren erg close. Toch is er op dit moment geen enkel contact geweest. Echt niet. Nou ja, een klein beetje dan misschien. Mounir moest toch het pak passen..."
Hoe laat wordt het besluit verwacht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef Einthovuh het volgende:
Gemeenteraadsvergadering live te zien: http://www.psv.tv/live Begint om 19:00.
Weet niet hoe lang zoiets duurt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hoe laat wordt het besluit verwacht?
Yup maar nog niet definitief. Dit is gewoon een formaliteit maar alsnog spannendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De "ja" was toch in de praktijk al binnen?
Nog niet zeker dusquote:
Hier niet. Heb wel al 2 keer een add tussendoor gehad.quote:
Enige wat vloeiend verloopt zijn de ads wanneer is refresh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier niet. Heb wel al 2 keer een add tussendoor gehad.
Vandaar ook de single quotes, maar ook dit lijkt me een gevalletje 'kwestie van tijd'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog niet zeker dus? Nou dan kan Engelaar mooi oprotten
Mooi een verhaaltje voorlezen en als dan iemand interrumpeert een vraag stelt beginnen ze te stotteren en komen niet uit hun woordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh, hier geen haperingen, enkel in het verhaal van mevrouw van Kaathoven. Verbaas me toch even dat dit soort mensen zulke beslissingen moeten makenWat een verschil met landelijke politiek zeg!
Wat ik er van meekrijg is lachwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh, hier geen haperingen, enkel in het verhaal van mevrouw van Kaathoven. Verbaas me toch even dat dit soort mensen zulke beslissingen moeten makenWat een verschil met landelijke politiek zeg!
Lijken mij 3 prima versterkingen. Nu nog de verdediging (inclusief keeperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Morgen dus definitief? En ook Mertens en Strootman. 3 nieuwe spelers morgen!!!
Dat dit kan in Eindhoven!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die vrouw die nu aan het woord is, heeft haar basisschool niet eens afgemaakt denk ik..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ik er van meekrijg is lachwekkend inderdaad.
Ze keken net ff in de zaal, leek net of ze allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die vrouw die nu aan het woord is, heeft haar basisschool niet eens afgemaakt denk ik..
Er zit wat in die zaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze keken net ff in de zaal, leek net of ze allemaalkeken.
Hahaha ja precies dat had ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze keken net ff in de zaal, leek net of ze allemaalkeken.
Met Engelaar en geen Dszudzsak en Afellay al helemaal niet? Ik vind ze een versterking voor het huidige PSV.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef TC03 het volgende:
Strootman, Mertens en Wijnaldum, drie spelers waarmee je geen kampioen wordt.
Oh Sanders geeft nog even een scoop weg ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sanders bevestigt de deal met Mertens en Strootman!!!
Hmm PSV komt dit keer daadkrachtig over.. 100% zeker zijn dat het geld binnen is en toeslaan.. dat hebben ze ook wel eens anders gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sanders bevestigt de deal met Mertens en Strootman!!!Alleen medische keuring nog.
En morgen waarschijnlijk Wijnaldumquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm PSV komt dit keer daadkrachtig over.. 100% zeker zijn dat het geld binnen is en toeslaan.. dat hebben ze ook wel eens anders gedaan.
Het ketst gewoon nog af op de medische keuring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |