quote:Meerderheid in gemeenteraad Eindhoven lonkt voor steun aan PSV
Het lijkt erop dat de steun van de gemeente Eindhoven aan PSV er daadwerkelijk gaat komen. Vrijdag hebben de Eindhovense raadsfracties van CDA en D66 aangegeven akkoord te gaan met de deal, meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt er een meerderheid te komen voor de financiële steun.
Een commissie van ‘drie wijzen’ heeft het plan van burgemeester en wethouders in Eindhoven bekeken en heeft hier positief over geoordeeld. Volgens het trio loopt de gemeente met het raadsvoorstel van B en W ‘onder normale omstandigheden en met de in het plan genoemde randvoorwaarden een beperkt en beheersbaar risico’. Voor de beide fracties was dit voldoende om met het plan in te stemmen.
De fractievoorzitters Marco van Dorst (D66) en Maarten Houben (CDA) nemen het advies wel over, maar laten niet na om te benadrukken dat hun standpunt nog kan wijzigen, als het raadsvoorstel bijvoorbeeld door amendering of door uitspraken van de Europese Commissie veranderd zou worden. Met de stemmen van de fracties van CDA en D66 zou een meerderheid van de gemeenteraad voor de financiële steun aan PSV zijn.
quote:thijsslegers thijsslegers
#labyad is op eigen initiatief zes dagen eerder met training begonnen. Goeie houding van dit jonge talent #psv
Perfecte instelling. Als Toivonen verkocht wordt, Labyad doorschuiven als aanvallende middenvelder. Kan wel wat worden!quote:
Jeuj!quote:
Wat is de account van die Rik? Kan m niet vinden, zal wel aan mij liggen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Thijs loopt achter denk ik. Het is te volgen op de Twitteraccounts van PSV zelf en Rik Elfrink (PSV watcher van het ED).
Zou zonde zijn als ie niet weg gaat idd. Zitten we weer een seizoen vast aan die ongemotiveerde lamlul die overbetaald is.quote:
Hier heb je 'm: http://twitter.com/#!/ElfrinkRikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef KELDER het volgende:
[..]
Wat is de account van die Rik? Kan m niet vinden, zal wel aan mij liggen..
Om wat meneer zegt, terwijl ie zelf ook geen kut heeft laten zien !quote:
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om wat meneer zegt, terwijl ie zelf ook geen kut heeft laten zien !
Mooi! Achteraf lullen heb ik een hekel aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuws
Van wie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuws
Bakkal wilde zelf ook niet, begreep ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Jezus. En bakkal naar CKSA gaat waarschijnlijk niet door,want die halen De Zeeuw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |