Als ze ons kampioen maken hoor je er niemand meer over...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoop dat het niet waar is. Echt te veel geld voor die twee.
Dinsdagavond is er een actie opgezet om bij het stadhuisplein steun te betuigen voor dit concept. Ik hoop dat, voor men naar het stadhuisplein vertrekt, er nog even een biertje wordt gedronken o.i.d om dit treurige nieuws.quote:
Als hij eerste spits wordt hoor je hem niet ,en psv is een veel warme club dan ajax ,dus dat zal alleen maar mee helpen aan zijn gedrag.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:36 schreef Gauner het volgende:
Ik zou het toejuichen (mits hij zich gedraagt)..
Zou belachelijk zijn als PSV dat soort geld uitgaf aan deze 2 spelers. Vooral Mertens hoeft van mij niet te komen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
Bod van PSV zal nu wel 12 zijn, doe er 2 bovenop en je hebt er 2 spelers bij lijkt me.
Ik hoop het echt niet, wat moeten wij met het probleem van Amsterdam? of wil ie ook een sportzaak in Eindhoven?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:35 schreef varkentie het volgende:
Na mertens en strootman richt Brands zich op elham let maar op
Ik denk dat hij aan nederland wil laten zien dat ajax ongelijk had , en ik denk dat hij ajax zeker pijn wil doen als hij met psv tegen ajax speelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, wat moeten wij met het probleem van Amsterdam? of wil ie ook een sportzaak in Eindhoven?
Dat hebben we gezien bij Reis jaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef varkentie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan nederland wil laten zien dat ajax ongelijk had , en ik denk dat hij ajax zeker pijn wil doen als hij met psv tegen ajax speelt.
Ik heb veel vertrouwen in elham, en dat gedrag valt wel mee,daar kunnen ze bij psv wel mee overweg.
quote:FC Utrecht stelt PSV ultimatum omdat het 'verder moet'
PSV moet snel handelen als het Kevin Strootman en Dries Mertens aan de selectie wil toevoegen. Het tweetal staat open voor een transfer naar Eindhoven, maar FC Utrecht heeft de club een ultimatum gesteld.
"Zowel qua deadline als financieel hebben we een ultimatum gesteld", zegt technisch directeur Foeke Booy in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Omdat FC Utrecht zelf verder moet. Het liefst raken we deze bepalende spelers helemaal niet kwijt, maar er kunnen bedragen op tafel komen waardoor een transfer niet te stoppen is."
"Mede omdat we ook met spelers te maken hebben die graag hogerop willen, zowel sportief als financieel, en hebben aangegeven graag naar PSV te gaan", vervolgt Booy zijn verhaal. "Het is echt een dilemma waar ik mee worstel. Financieel kan het een mooie deal opleveren, maar sportief is het een nederlaag."
Het aanbod van tien miljoen euro is voor de Domstedelingen echter duidelijk te laag, FC Utrecht wil naar verluidt veertien tot zestien miljoen euro ontvangen, afhankelijk van de doorverkooppercentages. FC Utrecht-trainer Erwin Koeman hoopt dat de transfer van het tweetal niet doorgaat, maar is zich er wel op aan het voorbereiden. "Ik heb continue allerlei scenario's in mijn kop. Beiden gaan of eentje. Als dat gebeurt, moeten we goed anticiperen."
Tja, Utrecht wil natuurlijk zo veel mogelijk vangen. Wanneer er een andere ploeg vergaande interesse heeft en meer biedt, gaan ze niet naar PSVquote:
6 miljoen per stuk voor een international met een doorlopend contract is toch ook best wel het minimum? Snap best dat ze er dan 7 per stuk voor willen hebben als package-deal.quote:
quote:FC Utrecht meldt zich officieel in Abe Lenstra Stadion voor Roorda
Maandag, 27 juni 2011 om 13:30
Drie weken geleden kwam voor het eerst naar buiten dat FC Utrecht het oog had laten vallen op Geert-Arend Roorda. De Friese middenvelder was de beoogde opvolger van Michael Silberbauer in de Domstad. Nu meldt RTV Utrecht dat het de club menens is in de jacht op Roorda; Utrecht zou zich inmiddels officieel bij diens werkgever SC Heerenveen hebben gemeld.
Technisch directeur Foeke Booy bevestigt het nieuws aan de regionale omroep. Roorda heeft aangegeven dat hij wil vertrekken bij Heerenveen. Volgens Booy is FC Utrecht zijn eerste keus. Roorda, 23 jaar inmiddels, stond jarenlang te boek als een groot talent bij Heerenveen. Het talent kwam er echter niet helemaal uit en nadat Ron Jans aan boord kwam als coach, liepen de kansen verder terug.
In de winterstop stapte Roorda over naar Excelsior, waar hij direct de ploeg bij de hand nam. Met acht goals in dertien wedstrijden, waaronder twee in zijn geliefde Abe Lenstra Stadion, liet hij zien dat Jans het bij het verkeerde eind had. Een nieuw seizoen ingaan in Friesland lijkt er echter niet meer in te zitten. Mocht FC Utrecht erin slagen hem over te kopen, dan krijgt PSV mogelijk meer kans van slagen in de jacht op Kevin Strootman en Dries Mertens.
Minder dan 1 miljoen naar 7 miljoen in een half jaar ofzo? Rrrrightquote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
6 miljoen per stuk voor een international met een doorlopend contract is toch ook best wel het minimum? Snap best dat ze er dan 7 per stuk voor willen hebben als package-deal.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ook nog eens totaal onvergelijkbare situaties.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Minder dan 1 miljoen naar 7 miljoen in een half jaar ofzo? Rrrright
Waarom haalt PSV die Roorda niet gewoon?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Einthovuh het volgende:
De deal komt rond. FC Utrecht is al op zoek naar vervanger.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140808
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
...En vervolgens stelt Rutten ze niet op omdat ze te aanvallend zijn.
Omdat jullie die volgende jaar weer van ons voor 7 miljoen moeten kopenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV die Roorda niet gewoon?
Om dezelfde reden dat ze Toornstra en Assaidi niet halen wssquote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV die Roorda niet gewoon?
Waarom zouden ze dat wel doen? PSV wil ze blijkbaar graag hebben maar ze hoeven van Utrecht niet weg. Utrecht zit in de goede onderhandelingspositie.quote:
Mertens heeft blijkbaar een contractvoorstel gekregen. Als het niet doorgaat, vermoed ik niet dat hij nog erg gemotiveerd bij Utrecht op het veld staat. Strootman is er net, dus ik weet niet of bij hem hetzelfde geldt. Maar dat kan de enige reden zijn voor Utrecht om ze toch van de hand te doen. Verder zitten zij inderdaad in een sterke onderhandelingspositie.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat wel doen? PSV wil ze blijkbaar graag hebben maar ze hoeven van Utrecht niet weg. Utrecht zit in de goede onderhandelingspositie.
quote:thijsslegers thijsslegers
#fcutrecht en #psv onderhandelen nog steeds over #strootman en #mertens. Partijen zijn elkaar wat genaderd.
1 hour ago
En ook nog 32-34 graden, dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef Einthovuh het volgende:
Morgen het goede nieuws dat de gemeente akkoord gaat en woensdag Mertens en Strootman die komen. Twee mooie dagen voor ons PSV
's Avonds hagel en onweerquote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ook nog 32-34 graden, dat kan geen toeval zijn
True. Kan Ola Toivonen in de spits en Ibrahim op het middenveld. Dan nog een goede vedediger Tim Ream en we zijn klaar. Kampioen 2011/2012.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:35 schreef alf89 het volgende:
Ik hoop echt dat dit rond gaat komen. Dan hoeft Wijnaldum van mij niet meer. Dan nog een 2e spits en we zijn klaar. Tenminste als er niemand meer vertrekt.
Onze verdediging is niet fantastisch, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer we meer op de aanval gaan spelen de verdediging voldoende onder de druk vandaan komt. Tim Ream heb ik overigens nog nooit zien spelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Kan Ola Toivonen in de spits en Ibrahim op het middenveld. Dan nog een goede vedediger Tim Ream en we zijn klaar. Kampioen 2011/2012.
Vertel eens wat meer over Tim Ream en Ibrahim, jij kent ze blijkbaar nogal goed?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Kan Ola Toivonen in de spits en Ibrahim op het middenveld. Dan nog een goede vedediger Tim Ream en we zijn klaar. Kampioen 2011/2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |