Ja dat is ook wel zo... Maarja, misschien dat ze 'm daarom voor een tweede stage hebben gevraagd. Dat ie kan laten zien wat ie kan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo erg waren ze niet onder de indruk hoor, anders had hij wel direct een contract gehad. Van wat hadden ze onder de indruk moeten zijn, zijn doelpunt tegen amateurs of tijdens training toen de helft al op vakantie was? Nee, op die gozer je hoop vestigen lijkt me niet zo slim.
Verhoek zou het zich best wel redden, maar Torres zouden ze dan toch alleen maar gebruiken voor het 2de, net zoals toen met Reisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Optie II
Torres is niet haalbaar en die Amerikaan zal ook niet goedkoop zijn. Optelsom klopt niet. Daarnaast denk ik dat Verhoek een overbodige aankoop is in dit geval, naast het feit dat ik twijfel of hij het niveau überhaupt aankan. Want Lens, Verhoek of Assaidi zal dan op de bank plaats moeten nemen. Want stel dat die Torres haalbaar is dan ben je daar ook minimaal 6 miljoen voor kwijt en die ga je dan niet op de bank zetten.
Qua matigheid zou Tiendalli inderdaad goed bij onze andere verdedigers passen. Is geen stap vooruit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Nee,maar jij beweert dat we geen verdedigers meer nodig hebben ''want we hebben Tamata en Pieters''.. Dat is niet zo,onze verdediging is nog steeds matig,en tiendalli zou goed bij ons passen.
We hebben geen linksback nodig nee. Een rechtsback zou kunnen. Een vervanger van Manolev, maar aangezien Hutch die positie over kan nemen en Ojo vooralsnog ook rondloopt acht ik die kans klein. Centrale versterking zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Nee,maar jij beweert dat we geen verdedigers meer nodig hebben ''want we hebben Tamata en Pieters''.. Dat is niet zo,onze verdediging is nog steeds matig,en tiendalli zou goed bij ons passen.
Geven? PSV Krijgt het niet cadeau ofzo hoor. Het is een lening waar de gemeente juist geld op verdient. Jouw mening is dus niet relevantquote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef Dale. het volgende:
Belachelijk dat de gemeente PSV geld wilt geven. Laat PSV maar failliet!!!
En nee dit is geen troll, eerder de mening van een Eindhovenaar.
Tiendalli doet écht alles voor het winnen. En die mentaliteit heb je nodig. Bouma heeft die ook,alleen wordt oud.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Qua matigheid zou Tiendalli inderdaad goed bij onze andere verdedigers passen. Is geen stap vooruit.
De eerst volgende jaren zal er geen enkele speler zoals Messi komen. Niet in Europa, nergens niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Komt Reis terug,is hij de nieuwe Messi,gaat hij naar Ajax
Het is inderdaad duidelijke komkommertijd, ook in dit topic.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is het jouw werk dan ook niet. Neem aan dat mensen binnen PSV die hele dagen hiermee bezig zijn wél nog andere namen kunnen bedenken.
Was bij CR7 ook, over 1 jaar is hij niet meer zo'n hype..quote:Op zondag 26 juni 2011 16:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
De eerst volgende jaren zal er geen enkele speler zoals Messi komen. Niet in Europa, nergens niet.
Messi is uniek en een nu al legendarische speler, dan te bedenken dat die jongen nog niet eens de 25 is gepasseerd.
Wat is dat toch met dat 'CR7'.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was bij CR7 ook, over 1 jaar is hij niet meer zo'n hype..
Schrijft makkelijker en sneller..quote:
Hamlap, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:ElfrinkRikRik
Interesse in Wijnaldum bevestigd door Van Geel op AD.nl.
11 minutes ago
PSV wil Wijnaldum van Feyenoord overnemen. Vanavond probeer ik enig signaal te krijgen over El Hamdaoui.
12 minutes ago
Eigenlijk vind ik het niet zo erg, El Ham is een spits die kan ''afmaken''.. Iets wat ''mooiboy'' Berg niet kan.. Alleen jammer dat we Balazs niet meer hebben, anders was elke voorzet dodelijk..quote:
Dat wel, maar mag hem niet zoquote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo erg, El Ham is een spits die kan ''afmaken''.. Iets wat ''mooiboy'' Berg niet kan.. Alleen jammer dat we Balazs niet meer hebben, anders was elke voorzet dodelijk..
6de speeldagquote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn haat naar Ajax is ook groot, handig voor 2 belangrijke wedstrijden..![]()
Precies. Ik snap ook niet dat PSVérs een speler als ElHam naar PSV willen zien komen. Totaal niet het type speler/mens dat we hier moeten willen. Kommop mensen, hij was zelfs te arrogant voor Ajax, denken jullie nou echt dat hij PSV in het teambelang gaat denken?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik denk dat ie dan naast gaat schieten met buitenkantje rechts.
Idd. Geloof dat Martin Jol al bezig is hem naar Fulham te halen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb er iig wel vertrouwen in. Maar waarschijnlijk komt hij niet naar PSV, gaat gewoon naar Fulham. Wijnaldum zal ook niet komen, hij gaat liever naar Engeland of Spanje.
Bazen zijn wequote:Op zondag 26 juni 2011 18:52 schreef Doublepain het volgende:
hehe, allebei op dezelfde tijd en dezelfde seconde gepost..
18:51:11
quote:PSV icoon Jan van Beveren (63) overleden
26 juni 2011 NOS.nl
Oud-doelman Jan van Beveren is op 63-jarige leeftijd overleden, zo meldt de NOS zojuist. De voormalig international overleed in zijn woonplaats Houston in de Verenigde Staten. Met PSV won hij de UEFA Cup en werd hij drie keer Nederlands kampioen. Van Beveren was een van de beste keepers van PSV en het Nederlands elftal ooit.
Van Beverens loopbaan werd enigszins overschaduwd door een conflict rond het Nederlands elftal, waar hij zich, samen met Willy van der Kuijlen, niet wenste neer te leggen bij de overheersende rol van de Ajax-spelers.
In 1980 vertrok Van Beveren, die uiteindelijk nooit een eindronde speelde met Oranje, naar de VS, waar hij uitkwam voor Fort Lauderdale Strikers en Dallas Sidekicks. Hij bleef na zijn loopbaan in de Verenigde Staten en vestigde zich uiteindelijk in Houston.
Even een crosspost.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Nu maar hopen dat de supportersvereniging hiermee aan de gang gaat. Liefst voor aankomende dindag.
Het is niet eens een lening. Het is een koop.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:04 schreef Einthovuh het volgende:
Het is een lening waar de gemeente juist geld op verdient.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:47 schreef lijpie het volgende:
Deze week kunnen we Mertens en Strootman verwachten.
Triest van Jan , rust zacht.
Voor naar verluidt meer dan 15 miljoen euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 07:47 schreef lijpie het volgende:
Deze week kunnen we Mertens en Strootman verwachten.
Triest van Jan , rust zacht.
Ik was al bang dat hij het uit zijn duim zoog.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door z'n wijsvinger in z'n mond te stoppen en in de wind te houden
Dat kan ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij het uit zijn duim zoog.
Hoop dat het niet waar is. Echt te veel geld voor die twee.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor naar verluidt meer dan 15 miljoen euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |