Nog niet zeker dusquote:
Hier niet. Heb wel al 2 keer een add tussendoor gehad.quote:
Enige wat vloeiend verloopt zijn de ads wanneer is refresh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier niet. Heb wel al 2 keer een add tussendoor gehad.
Vandaar ook de single quotes, maar ook dit lijkt me een gevalletje 'kwestie van tijd'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog niet zeker dus? Nou dan kan Engelaar mooi oprotten
Mooi een verhaaltje voorlezen en als dan iemand interrumpeert een vraag stelt beginnen ze te stotteren en komen niet uit hun woordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh, hier geen haperingen, enkel in het verhaal van mevrouw van Kaathoven. Verbaas me toch even dat dit soort mensen zulke beslissingen moeten makenWat een verschil met landelijke politiek zeg!
Wat ik er van meekrijg is lachwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh, hier geen haperingen, enkel in het verhaal van mevrouw van Kaathoven. Verbaas me toch even dat dit soort mensen zulke beslissingen moeten makenWat een verschil met landelijke politiek zeg!
Lijken mij 3 prima versterkingen. Nu nog de verdediging (inclusief keeperquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Morgen dus definitief? En ook Mertens en Strootman. 3 nieuwe spelers morgen!!!
Dat dit kan in Eindhoven!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die vrouw die nu aan het woord is, heeft haar basisschool niet eens afgemaakt denk ik..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ik er van meekrijg is lachwekkend inderdaad.
Ze keken net ff in de zaal, leek net of ze allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die vrouw die nu aan het woord is, heeft haar basisschool niet eens afgemaakt denk ik..
Er zit wat in die zaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze keken net ff in de zaal, leek net of ze allemaalkeken.
Hahaha ja precies dat had ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze keken net ff in de zaal, leek net of ze allemaalkeken.
Met Engelaar en geen Dszudzsak en Afellay al helemaal niet? Ik vind ze een versterking voor het huidige PSV.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef TC03 het volgende:
Strootman, Mertens en Wijnaldum, drie spelers waarmee je geen kampioen wordt.
Oh Sanders geeft nog even een scoop weg ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sanders bevestigt de deal met Mertens en Strootman!!!
Hmm PSV komt dit keer daadkrachtig over.. 100% zeker zijn dat het geld binnen is en toeslaan.. dat hebben ze ook wel eens anders gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:48 schreef Einthovuh het volgende:
Sanders bevestigt de deal met Mertens en Strootman!!!Alleen medische keuring nog.
En morgen waarschijnlijk Wijnaldumquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm PSV komt dit keer daadkrachtig over.. 100% zeker zijn dat het geld binnen is en toeslaan.. dat hebben ze ook wel eens anders gedaan.
Het ketst gewoon nog af op de medische keuring.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |