Tim Ream.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef jpg97 het volgende:
Wat voor geruchten dan?
Ik lees alleen berichten over spelers die niet naar PSV komen
quote:thijsslegers thijsslegers
voor degenen die anders vermoeden: #psv werkt nog steeds hard aan de komst van #strootman en #mertens. Is ab-sol-luut niet afgeketst
quote:
Of Bakkal of Engelaar!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]Vraagprijs 16 miljoen bij elkaar, al krijg je al wat van de prijs af dan is het nog belachelijk. Dit was trouwens nou een deal geweest waarbij je Nijland als ruilobject in had kunnen brengen om de cashprijs wat te drukken........
Die verdienen beide te veel voor FC Utrecht begrippen joh.quote:
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die verdienen beide te veel voor FC Utrecht begrippen joh.
Bakkal zit aan de miljoen dacht ik, dat verdienen Mertens en Strootman beide echt niet op dit moment hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.
In 2010 zat hij op 950.000quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Ik 2008 zat Bakkal inclusief premies al aan 8 ton en volgens mij heeft hij een oplopend contract. Kan de Sportweek met de lijst van afgelopen jaar niet direct vinden
Beide komen van een Eerste Divisie club af, dat zijn zeker geen grootverdieners.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor wat die grootverdieners als een Mertens en Strootman krijgen, kunnen ze het salaris van Bakkal ook wel ophoesten.
quote:Rutten: "Blessure Atiba enorme teleurstelling"
PSV startte donderdag met de voorbereiding op het nieuwe Eredivisie-seizoen. Fans van de Eindhovense club maakten van hun hart geen moordkuil. De boodschap is duidelijk.
"De spandoeken die er vandaag hingen, 'Maak ons kampioen', dat hoort bij PSV en deze club. Ons streven is om een representatief elftal neer te zetten en daar hebben we nog tijd voor. Het streven is verder om een team neer te zetten dat kan gaan strijden om het kampioenschap en daadwerkelijk kampioen worden", aldus trainer Fred Rutten op de officiële website van PSV.
Rutten moet het in elk geval de eerste weken van de nieuwe voetbaljaargang stellen zonder Atiba Hutchinson. De Canadees kampt met een knieblessure en gaat volgende week onder het mes. "Voor de maand augustus kun je hem afschrijven."
"In een positief scenario is hij er vier tot zes weken uit. In een negatief scenario drie maanden. Voor augustus kun je hem afschrijven. Het is even afwachten hoe het gaat maandag, voor de exacte diagnose en het revalidatieproces", aldus Rutten, die spreekt van een 'enorme teleurstelling'.
Funso Ojo keerde donderdag weer terug in Eindhoven. Het talent werd afgelopen seizoen verhuurd aan VVV-Venlo. "In principe willen we hem weer uitlenen, daar waar hij aan spelen toekomt. Hij heeft daar zelf ook een idee over."
"Wij zeiden: kom hierheen, begin hier te trainen, word fit, en wat er ook gebeurt: wordt hier in elk geval fit. Maar duidelijk is dat het afgelopen halfjaar niet heeft opgeleverd wat we verwacht hadden."
quote:PSV begint met tester Ogbu aan voorbereiding
Proefspeler Chuka Derick Ogbu heeft de eerste training van zijn tweede stage bij PSV erop zitten. De Eindhovense club begon donderdag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Nigeriaanse aanvaller mag laten zien of hij een versterking is.
Ook op de training was nieuwkomer Khalid Sinouh. De reservedoelman kwam over van FC Utrecht. Funso Ojo keerde terug van zijn huurperiode bij VVV-Venlo en Rabiu Ibrahim, die vorig seizoen al werd vastgelegd, maakte tevens zijn opwachting.
Op trainingscomplex De Herdgang ontbraken de internationals. Andreas Isaksson, Ola Toivonen, Stanislav Manolev, Erik Pieters en Maza Rodriguez sluiten later aan bij de selectie van trainer Fred Rutten. De groep was aangevuld met spelers van Jong PSV.
PSV gaat eind juli op een oefentrip naar Engeland. De Eindhovenaren spelen wedstrijden tegen Championship-clubs Nottingham Forest en Middlesbrough.
geduld is noodzakelijk. #Rutten hoopt begin juli zijn selectie compleet te hebben. Dan is er een maand over v finetunen #psv
Dan moeten ze de transfer met Mertens en Strootman snel rond makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zal drukke week worden volgende week.
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Einthovuh het volgende:
Zijn er mensen vanochtend bij de training geweest of zijn er beelden van? Ben namelijk erg benieuwd hoe Rabiu Ibrahim het doet.
Ogbu ben ik ook erg benieuwd naar ja. Maakte een mooie goal tegen Someren. Van Ibrahim hebben we ook nog praktisch niks gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.
Trouwens we hebben nu: Lens,Zeefuik en Ogbu?
Dan Zeefuik verkopen/verhuren. Ogbu kijken en lens nog houden.
Verder hebben we bijna niks meer voorin hequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ja,ik wil Sinouh ook wel zien keepen,ogbu zien ''spitsen'' etc.
Trouwens we hebben nu: Lens,Zeefuik en Ogbu?
Dan Zeefuik verkopen/verhuren. Ogbu kijken en lens nog houden.
Ik zou er enorm van opkijken als hij het ooit nog gaat maken bij PSVquote:PSV wil Ojo opnieuw verhuren
23 juni 2011 PSV.nl
Tijdens de persconferentie liet Fred Rutten vanmiddag weten dat PSV Funso Ojo opnieuw wil verhuren komend seizoen. Het afgelopen jaar kwam hij bij VVV nauwelijks aan spelen toe. "In principe willen we hem weer uitlenen, daar waar hij aan spelen toekomt. Hij heeft daar zelf ook een idee over. Wij zeiden: kom hier heen, begin hier te trainen, word fit, en wat er ook gebeurt: wordt hier in elk geval fit. Maar duidelijk is dat het afgelopen half jaar niet heeft opgeleverd wat we verwacht hadden.”
Frank v Kempen, ex-coach jong Helmond sport, gaat bij #PSV als video-analist aan de slag.
Het zit 'm in de mentaliteit. Lastig ventje naar het schijnt, maar talent genoeg. Hopelijk gaat hij het dit jaar eens waarmaken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou er enorm van opkijken als hij het ooit nog gaat maken bij PSV
PSV is kwetsbaar op dit moment, daar maken ze graag misbruik van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Onrust stoken voor gevorderden met die kut telegraaf, bah bah. Staan vandaag ook weer uit het verband getrokken uitspraken van de Fred in. En het seizoen is nog niet eens begonnen
Als die überhaupt ooit wordt genomen: http://www.bndestem.nl/sp(...)nderzoek-PSVdeal.ecequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef Geo3kant het volgende:
Nog 4 dagen, dan valt de beslissingspannnneennddd...
CDA en D66. Typisch van die partijen die het geld liever naar de bouw van een nieuwe moskee zien gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
Het seizoen is nauwelijks nog van start gegaan of het is al onrustig. Rutten nu al lijnrecht tegenover directie, dat gaat nog wat worden..
Vandaag overigens een persconferentie van D66 en CDA oVer de second opinion. Moet vanuit PSV perspectief gezien bijna wel negatief zijn, anders lijkt een persconferentie mij niet direct nodig.
CDA en D66 waren gewoon voor de deal hoor, ze wilden alleen voor de zekerheid een second opinion.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
CDA en D66. Typisch van die partijen die het geld liever naar de bouw van een nieuwe moskee zien gaan
Ik moet het nog maar zien dinsdag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
CDA en D66 waren gewoon voor de deal hoor, ze wilden alleen voor de zekerheid een second opinion.
Gewoon weg gaan dan, lamlul ! Wel commentaar hebben, maar zelf geen kut laten zien, waaronder passie om ook maar iets te betekenen voor je clubquote:Orlando Engelaar laakt de houding van de directie van PSV. Het bestuur van de Brabantse eredivisieclub verweet de selectie afgelopen seizoen een gebrek aan beleving en passie te hebben getoond, en dat zint de middenvelder niet.
“Er is ons nooit iets gezegd”, bromt de Rotterdammer in het Algemeen Dagblad. Volgens hem had de directie dit persoonlijk én tijdens de competitie moeten zeggen tegen de spelers. “Nu komt het verwijt achteraf en dat is wel erg makkelijk. Het komt over als een verhaal dat de fans graag willen horen.”
“In diezelfde persconferentie heeft de directie aangegeven dat zij de kloof tussen de selectie en de supporters wil verkleinen. Maar door zoiets te zeggen, maak je de fans alleen maar boos op de spelers en maak je die kloof dus juist groter”, besluit Engelaar, die bij PSV mag vertrekken vanwege zijn hoge salaris. Daar staat hij niet onwelwillend tegenover.
quote:CDA en D66 akkoord met steun aan PSV
EINDHOVEN - De Eindhovense raadsfracties van CDA en D66 gaan akkoord met de steun van de gemeente aan PSV nu de commissie van 'drie wijzen' positief over de deal heeft geadviseerd.
Daarmee tekent zich in de raad een duidelijke meerderheid voor het raadsvoorstel van B en W af. Volgens Jan Hommen, Kees Koedijk en Gerrit Braks die de voorgenomen deal hebben bekeken loopt de gemeente met het voorstel 'onder normale omstandigheden en met de in het plan genoemde randvoorwaarden een beperkt en beheersbaar risico'. Het advies van het drietal aan de fracties van CDA en D66 is 'op persoonlijke titel en onbezoldigd'.
Fractievoorzitters Marco van Dorst (D66) en Maarten Houben (CDA) nemen het advies weliswaar over, maar benadrukken wel dat hun standpunt nog kan wijzigen, mocht het raadsvoorstel bijvoorbeeld door amendering of door uitspraken van de Europese Commissie veranderen.
ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Lemming22 het volgende:
CDA en D66 zijn akkoord met de steun van de gemeente aan PSV. De deal gaat door.
Waar? Op de twitter van Thijs Slegers zie ik niks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Lemming22 het volgende:
CDA en D66 zijn akkoord met de steun van de gemeente aan PSV. De deal gaat door.
Thijs loopt achter denk ik. Het is te volgen op de Twitteraccounts van PSV zelf en Rik Elfrink (PSV watcher van het ED).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Einthovuh het volgende:
Waar? Op de twitter van Thijs Slegers zie ik niks.
quote:Meerderheid in gemeenteraad Eindhoven lonkt voor steun aan PSV
Het lijkt erop dat de steun van de gemeente Eindhoven aan PSV er daadwerkelijk gaat komen. Vrijdag hebben de Eindhovense raadsfracties van CDA en D66 aangegeven akkoord te gaan met de deal, meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt er een meerderheid te komen voor de financiële steun.
Een commissie van ‘drie wijzen’ heeft het plan van burgemeester en wethouders in Eindhoven bekeken en heeft hier positief over geoordeeld. Volgens het trio loopt de gemeente met het raadsvoorstel van B en W ‘onder normale omstandigheden en met de in het plan genoemde randvoorwaarden een beperkt en beheersbaar risico’. Voor de beide fracties was dit voldoende om met het plan in te stemmen.
De fractievoorzitters Marco van Dorst (D66) en Maarten Houben (CDA) nemen het advies wel over, maar laten niet na om te benadrukken dat hun standpunt nog kan wijzigen, als het raadsvoorstel bijvoorbeeld door amendering of door uitspraken van de Europese Commissie veranderd zou worden. Met de stemmen van de fracties van CDA en D66 zou een meerderheid van de gemeenteraad voor de financiële steun aan PSV zijn.
#labyad is op eigen initiatief zes dagen eerder met training begonnen. Goeie houding van dit jonge talent #psv
Perfecte instelling. Als Toivonen verkocht wordt, Labyad doorschuiven als aanvallende middenvelder. Kan wel wat worden!quote:
Jeuj!quote:
Wat is de account van die Rik? Kan m niet vinden, zal wel aan mij liggen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Thijs loopt achter denk ik. Het is te volgen op de Twitteraccounts van PSV zelf en Rik Elfrink (PSV watcher van het ED).
Zou zonde zijn als ie niet weg gaat idd. Zitten we weer een seizoen vast aan die ongemotiveerde lamlul die overbetaald is.quote:
Hier heb je 'm: http://twitter.com/#!/ElfrinkRikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef KELDER het volgende:
[..]
Wat is de account van die Rik? Kan m niet vinden, zal wel aan mij liggen..
Om wat meneer zegt, terwijl ie zelf ook geen kut heeft laten zien !quote:
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Om wat meneer zegt, terwijl ie zelf ook geen kut heeft laten zien !
Mooi! Achteraf lullen heb ik een hekel aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuws
Van wie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik lees net dat er belangstelling is voor hem. En gezien zijn houding ga ik er ook wel van uit dat ie vertrekt. Goed nieuws
Bakkal wilde zelf ook niet, begreep ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Jezus. En bakkal naar CKSA gaat waarschijnlijk niet door,want die halen De Zeeuw..
Weet ik niet. Ik las op voetbalzone dat er interesse is voor Engelaar maar dat het nog niet concreet is.quote:
El Ham? Waar lees je dat? Want volgens mij had hij toch ruzie met Lens ofzo. Snap wel dat Marcel Brands hem zou willen vanwege hun tijd bij AZ maar vind het echt geen speler voor PSV. En volgens mij wilde Martin Jol hem halen naar Fulham.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Omg, dit gaat lekker.. Door 3 clubs afgetroeft, PSV wil teveel betalen voor 2 spelers, nu willen ze El Ham halen en Tiendalli.. Gaat lekker zo..![]()
PSV heeft nooit serieuze interesse getoond in Ujah. Volgens Slegers staat hij zelfs op geen enkel lijstje bij PSV. Beetje suggestieve titel dus van VP, stonden alleen wat geruchten in Noorse kranten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Omg, dit gaat lekker.. Door 3 clubs afgetroeft, PSV wil teveel betalen voor 2 spelers, nu willen ze El Ham halen en Tiendalli.. Gaat lekker zo..![]()
Van Elfrink ofzo.. Stond op zijn twitter..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
El Ham? Waar lees je dat? Want volgens mij had hij toch ruzie met Lens ofzo. Snap wel dat Marcel Brands hem zou willen vanwege hun tijd bij AZ maar vind het echt geen speler voor PSV. En volgens mij wilde Martin Jol hem halen naar Fulham.
Het zou kunnen... Ajax is al 99% zeker rond met Sigthorsson en El Ham moet weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Elfrink ofzo.. Stond op zijn twitter..
Wow,Tamata?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet waarom er steeds over El Hamdaoui word gesproken, maar die is helemaal niet in beeld bij PSV volgens mij. Enkel gebaseerd op uitzending van Studio Voetbal in de winterstop waar Brands aangaf het een goede speler te vinden. Verder niets. Die komt echt niet naar PSV hoor. Tiendalli slaat ook nergens op volgens mij, Tamata heeft net bijgetekend en we hebben Pieters nog.
Waar lees jij basisplek? Die jongen heeft bijgetekend, dus het team heeft een back achter de hand. Iemand die je kunt brengen.Tekent er eindelijk een talentje uit eigen jeugd bij en dan is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Wow,Tamata?
D-D-Dat is toch.. die.. oh wacht,die gene die nauwelijks speelde dit seizoen.
Pieters is wel goed,maar dan heb je 2 backs waarvan 1 ervaring heeft en goed is.
Nee,maar jij beweert dat we geen verdedigers meer nodig hebben ''want we hebben Tamata en Pieters''.. Dat is niet zo,onze verdediging is nog steeds matig,en tiendalli zou goed bij ons passen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar lees jij basisplek? Die jongen heeft bijgetekend, dus het team heeft een back achter de hand. Iemand die je kunt brengen.Tekent er eindelijk een talentje uit eigen jeugd bij en dan is het weer niet goed.
Optie IIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Optie 1:
Amerikaan
Assaidi
Verhoek
Toornstra
Torres
______
16 mil
of
optie 2:
Mertens
Strootman
El Ham
______
18 Mil
Lens is geen spits die het van voorzetten van de zijkant moet hebben. Lens wordt sowieso geen eerste spits, die gaan ze nog halen namelijk. Dus zowel Verhoek als Assaidi halen gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Maar dit is toch veel en veel beter:
----------------Lens
Assaidi---Toivonen---Verhoek
Maar El Ham is ook best nice, zul je zien dat hij opeens 30 erin knalt en 2x tegen Ajax..
El Ham als spits waarschijnlijk dan, kan geen ander bedenken..quote:Op zondag 26 juni 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lens is geen spits die het van voorzetten van de zijkant moet hebben. Lens wordt sowieso geen eerste spits, die gaan ze nog halen namelijk. Dus zowel Verhoek als Assaidi halen gaat 'm niet worden.
Ogbu?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
El Ham als spits waarschijnlijk dan, kan geen ander bedenken..
Haha.quote:
Gelukkig is het jouw werk dan ook niet. Neem aan dat mensen binnen PSV die hele dagen hiermee bezig zijn wél nog andere namen kunnen bedenken.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
El Ham als spits waarschijnlijk dan, kan geen ander bedenken..
inc. jij dus?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:27 schreef Dick.Eaten het volgende:
wat een gekken in dit topic
ontsnapt uit psychiater kliniek allemaal
Als het mijn werk was, dan waren we allang kampioen..quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Gelukkig is het jouw werk dan ook niet. Neem aan dat mensen binnen PSV die hele dagen hiermee bezig zijn wél nog andere namen kunnen bedenken.
Zo erg waren ze niet onder de indruk hoor, anders had hij wel direct een contract gehad. Van wat hadden ze onder de indruk moeten zijn, zijn doelpunt tegen amateurs of tijdens training toen de helft al op vakantie was? Nee, op die gozer je hoop vestigen lijkt me niet zo slim.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij is teruggekomen voor een tweede stage omdat ze erg onder de indruk waren van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |