Kampioen worden moet altijd de doelstelling zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Hahaha er wordt alweer kampioen geroepen hoor..arrogantie op en top..
Eerst maar eens zien wat er allemaal gaat gebeuren en wie er komen.
Ik zou liegen als ik ja zeiquote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Tim Ream en Ibrahim, jij kent ze blijkbaar nogal goed?
Zit geen cent van de gemeente bij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
En komt het geld van de gemeente Eindhoven al naar ons toe?
Paar weken terug was er 40m schuld, vervolgens Dsudzsak verkocht voor laten we zeggen 14m. Dan is er toch nog schuld?quote:
Heb je de eerste 10 wedstrijden van het afgelopen seizoen gezien? Dat was geen counter voetbal.. Groningen is misschien 2x de middenlijn over geweest.. (helaas om de gelijkmaker te scoren) maar in het begin speelde ze aanvallend.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
En komt het geld van de gemeente Eindhoven al naar ons toe?
[Serieus]
Strootman zou ik een goede koop voor jullie vinden, Mertens begrijp ik geen sok van. PSV is geen team waar een speler als Mertens normaal tot zijn recht komt, PSV is meer van het afwachtende en dan dan de counter ipv de hele wedstrijd acties en sleuren. Niks mis met die tactiek (behalve dat ik het saai vind, maar dat is persoonlijk), maar wat moet je dan met een speler als Mertens?
En buiten dat alles vind ik het vreemd dat er zoveel geld beschikbaar zou zijn. Als je eerst uit de stront getrokken moet worden door de gemeente (en ja, ik weet hoe dat is!) dan hou je toch een beetje de hand op de knip en gebruik je eigen jeugd/jonge talenten? Want met Strootman en Mertens erbij en Dudszak eraf wordt je geen kampioen, dus de noodzaak is er niet echt.
Mwah, niet mee eens. De achilleshiel van dit PSV zit nog altijd in het kwartet achterin.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Geo3kant het volgende:
Wat we eigenlijk het meeste nodig hebben is gewoon een goede spits.. blijf je winnen dan is er ook een positieve sfeer en stijgen andere boven hun normale kunnen uit.
Strootman/Mertens zijn zeker welkom maar er is gewoon een (scorende) spits nodig.
quintetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, niet mee eens. De achilleshiel van dit PSV zit nog altijd in het kwartet achterin.
En daar scoort ie dadelijk 20xquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ie_weken_missen.html
Hadden wij em maar een heel seizoen moeten missen afgelopen seizoen, dan waren dingen héél anders gelopen :|
19:00 vanavond. Dan roept ook de SV op om iedereen naar het stadshuis te laten komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
En en en en en? Wanneer/hoelaat weten we of de steun van de gemeente officieel is of niet?
Met dit weer zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19:00 vanavond. Dan roept ook de SV op om iedereen naar het stadshuis te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |