abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98740355
Strootman gaat denk ik nog wel ooit voor een flink bedrag verkassen, maar bij Mertens twijfel ik daar over. Had je het me tijdens de winterstop gevraagd, had ik wellicht anders geantwoord. Beetje de waan van de dag misschien.

Daarnaast zal er een ander systeem gehanteerd moeten worden. Mertens is meer een aanvallende middenvelder. Dszudzak was meer een klassieke linksbuiten. Of het zou zo moeten zijn dat hij Labyad, Mertens en Lens achter Toivonen plaatst.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:20:20 #202
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98740458
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Hahaha er wordt alweer kampioen geroepen hoor.. :') arrogantie op en top..
Eerst maar eens zien wat er allemaal gaat gebeuren en wie er komen.
Kampioen worden moet altijd de doelstelling zijn.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:21:03 #203
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98740506
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over Tim Ream en Ibrahim, jij kent ze blijkbaar nogal goed?
Ik zou liegen als ik ja zei :P
pi_98741040
Als ze komen hoeft Elham van mij niet meer, iig niet voor een bedrag van deze orde. Geld kan beter aan de verdediging besteed worden, wat ook veel minder hoeft te kosten.
  maandag 27 juni 2011 @ 23:08:33 #205
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98743522
Goeie verdedigers scouten is een vak opzich. Of een spits goed in zijn vel zit en lekker balt zie je vele malen sneller dan bij een verdediger. Ik hoop dat dit nieuws over Mertens, Strootman en El Hamdaoui het nieuws over nieuwe verdedigers wat overstemt, want die heeft PSV toch écht nodig.
Dit, dus.
pi_98744275
En komt het geld van de gemeente Eindhoven al naar ons toe?

[Serieus]
Strootman zou ik een goede koop voor jullie vinden, Mertens begrijp ik geen sok van. PSV is geen team waar een speler als Mertens normaal tot zijn recht komt, PSV is meer van het afwachtende en dan dan de counter ipv de hele wedstrijd acties en sleuren. Niks mis met die tactiek (behalve dat ik het saai vind, maar dat is persoonlijk), maar wat moet je dan met een speler als Mertens?

En buiten dat alles vind ik het vreemd dat er zoveel geld beschikbaar zou zijn. Als je eerst uit de stront getrokken moet worden door de gemeente (en ja, ik weet hoe dat is!) dan hou je toch een beetje de hand op de knip en gebruik je eigen jeugd/jonge talenten? Want met Strootman en Mertens erbij en Dudszak eraf wordt je geen kampioen, dus de noodzaak is er niet echt.
pi_98744313
Over El Hamlap zou ik me overigens ook zorgen maken, wat een drol op poten is dat. Absoluut een goede voetballer, maar altijd alleen maar bezig met randzaken..
  maandag 27 juni 2011 @ 23:31:08 #208
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98744703
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:
Zit geen cent van de gemeente bij.
Dit, dus.
pi_98745004
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zit geen cent van de gemeente bij.
Paar weken terug was er 40m schuld, vervolgens Dsudzsak verkocht voor laten we zeggen 14m. Dan is er toch nog schuld?
pi_98745058
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[Serieus]
Strootman zou ik een goede koop voor jullie vinden, Mertens begrijp ik geen sok van. PSV is geen team waar een speler als Mertens normaal tot zijn recht komt, PSV is meer van het afwachtende en dan dan de counter ipv de hele wedstrijd acties en sleuren. Niks mis met die tactiek (behalve dat ik het saai vind, maar dat is persoonlijk), maar wat moet je dan met een speler als Mertens?

En buiten dat alles vind ik het vreemd dat er zoveel geld beschikbaar zou zijn. Als je eerst uit de stront getrokken moet worden door de gemeente (en ja, ik weet hoe dat is!) dan hou je toch een beetje de hand op de knip en gebruik je eigen jeugd/jonge talenten? Want met Strootman en Mertens erbij en Dudszak eraf wordt je geen kampioen, dus de noodzaak is er niet echt.
Heb je de eerste 10 wedstrijden van het afgelopen seizoen gezien? Dat was geen counter voetbal.. Groningen is misschien 2x de middenlijn over geweest.. (helaas om de gelijkmaker te scoren) maar in het begin speelde ze aanvallend.

Daarna raakte de slop erin en werd het angsthazen counter voetbal inderdaad..
Ik hoop eigenlijk dat we ook meteen uit de EL liggen, het is niet goed.. i know maar dan kunnen ze fit blijven voor de competitie.
  maandag 27 juni 2011 @ 23:52:56 #211
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_98745873
Dus de 13 miljoen die PSV biedt is van het geld van Doedel? Dan is er toch niks meer over voor verdedigers die jullie ( naar mijn mening ) veel harder nodig hebben?
En aangezien er geen cent van de gemeente bijzit en er nog steeds torenhoge schulden zijn is er geen geld beschikbaar toch?
Snelle Egel
pi_98746207
Wat we eigenlijk het meeste nodig hebben is gewoon een goede spits.. blijf je winnen dan is er ook een positieve sfeer en stijgen andere boven hun normale kunnen uit.

Strootman/Mertens zijn zeker welkom maar er is gewoon een (scorende) spits nodig.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:15:33 #213
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_98746981
Jullie betalen wel erg veel vind ik. Strootman was in de winterstop voor een paar ton te koop. :P
pi_98747897
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Geo3kant het volgende:
Wat we eigenlijk het meeste nodig hebben is gewoon een goede spits.. blijf je winnen dan is er ook een positieve sfeer en stijgen andere boven hun normale kunnen uit.

Strootman/Mertens zijn zeker welkom maar er is gewoon een (scorende) spits nodig.
Mwah, niet mee eens. De achilleshiel van dit PSV zit nog altijd in het kwartet achterin.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:58:50 #215
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98748830
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mwah, niet mee eens. De achilleshiel van dit PSV zit nog altijd in het kwartet achterin.
quintet :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98756603
PSV heeft nu nog een spits nodig en en echte centrale verdediger.
Dan is de selectie klaar.
pi_98759888
Blijf erbij dat het gewoon veel te veel geld is voor deze twee spelers. Goede deal voor Utrecht, de scouting van PSV maakt zichzelf weer belachelijk. Als ze Strootman graag hadden willen hebben, hadden ze hem in de winter moeten halen. Dat we hem toen niet konden gebruiken is onzin, de selectie was smal. Nu moet PSV een veelvoud betalen, omdat hij zogenaamd veel beter is geworden van 14 wedstrijden in de Eredivisie. Dat zal ook wel meevallen, de potentie was er al gewoon.

Daarnaast denk ik niet dat Mertens nog heel veel beter gaat worden dan hij nu is. Die ga je niet met (veel) winst doorverkopen. Zie liever Tadic of Assaidi komen. Mertens vind ik geen echte vervanger voor de positie van Dzsudzsak.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:08:02 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98760055
Ik snap niet dat jullie de bedragen in de media altijd blind geloven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98760514
http://www.voetbalprimeur(...)ie_weken_missen.html

Hadden wij em maar een heel seizoen moeten missen afgelopen seizoen, dan waren dingen héél anders gelopen :|
pi_98761104
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ie_weken_missen.html

Hadden wij em maar een heel seizoen moeten missen afgelopen seizoen, dan waren dingen héél anders gelopen :|
En daar scoort ie dadelijk 20x :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98761405
En en en en en? Wanneer/hoelaat weten we of de steun van de gemeente officieel is of niet?
pi_98761615
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
En en en en en? Wanneer/hoelaat weten we of de steun van de gemeente officieel is of niet?
19:00 vanavond. Dan roept ook de SV op om iedereen naar het stadshuis te laten komen.
pi_98761728
Die deal komt er 100% zeker,dus zak lekker achteruit en maak je niet druk
pi_98761739
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

19:00 vanavond. Dan roept ook de SV op om iedereen naar het stadshuis te laten komen.
Met dit weer zeker :')
pi_98761763
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:50 schreef Adames het volgende:

[..]

Met dit weer zeker :')
ga maar lezen op int :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')