Klopt, ik heb meer met psychologie en bedrijfskunde te maken dan quantummechanica.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef eriksd het volgende:
GS is dan ook een softie. EG een harde beuker.
Terroristen zijn het. Allemaal!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef waht het volgende:
[..]
De Technische Universiteit... as van het kwaad.
Ik zit er zelf ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan hè?
Het is geen Mekka voor de Moslims, maar het is ook niet Mekka voor de PVV-ers.
Vandaar je vrouwelijke kant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb meer met psychologie en bedrijfskunde te maken dan quantummechanica.
Ik zit in de sectie met de meeste vrouwen, zo ongeveer.
Over het ritueel slachten van Duitsers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik had toch liever iets over Duitsers gezien in de OP.
quote:
Je was niet helemaal duidelijk knulletjequote:
Argumentum ad populum. Dat maakt mijn post niet fout.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was niet helemaal duidelijk knulletje![]()
Gezien alle reacties op jouw "citaat"
Nee nee, over dat PVV'ers nog zelfs erger dan Duitsers zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over het ritueel slachten van Duitsers?
Exact, daarom durf ik met meisjes te communicerenquote:
Ik heb slechts gesteld dat hij onduidelijk was, meneer ad hominemquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Argumentum ad populum. Dat maakt mijn post niet fout.
Dat was niet het enige wat je stelde, want je gaf er nog een ondeugdelijke motivatie bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb slechts gesteld dat hij onduidelijk was, meneer ad hominem
Vrouwen zijn maar eng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, daarom durf ik met meisjes te communiceren
Een unicum, in mijn wereld.
Bah, dan probeer ik jarenlang mijn reputatie als meest walgelijke persoon op te hangen aan mijn Duitse achtergrond, haalt de PVV mij gewoon rechts in. Al die jaren werk zijn voor niets geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, over dat PVV'ers nog zelfs erger dan Duitsers zijn.
NOG ERGER ZEG IK JE!
Eng?quote:
Geen idee.quote:
Niks ondeugdelijks aan hoor..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was niet het enige wat je stelde, want je gaf er nog een ondeugdelijke motivatie bij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Webschip het volgende:
[.]A. Teun van Dijk
[.]B. Theuni van Dijcke
[X]C. Tony van Dijck
[X.]D. Teun van Dijck
Of gewoon een slechte smaak. Ze zal waarschijnlijk ook wel een spijkerrok hebben tot de enkels.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof je meer hersencellen hebt.
Wat is er nu weer met René Froger?quote:
Wel lekkah.quote:
Klopt, ik dacht dat het om Lisa, Amy en Shelley gingquote:
Bron?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom hebben meer PvdA'ers dan CU'ers een kort pittig ChristenUnie-kapsel?
Echt??quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Friek_ het volgende:
http://www.politiek24.nl
Nu het debat over dat onverdoofd ritueel slachten btw.
Geen idee of mensen al keken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt??![]()
Pas een uurtje of 2 hoor
Of, in jouw geval, van Marie-claire Antoinette Birgitte.quote:
U begint mij(n smaak) te kennen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of, in jouw geval, van Marie-claire Antoinette Birgitte.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_pgb__.html?p=1,1
Vlees is gewoon onderdeel van het menselijk dieet, dan moet er ook geslacht worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk. Nergens voor nodig.
Je kan zonder. Er zijn vleesvangers,quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vlees is gewoon onderdeel van het menselijk dieet, dan moet er ook geslacht worden.
De PvdA-fractie is een bron van wansmaak, inderdaad, met hier en daar een fris jong meisje tussen al die boze mannen in slechtzittende pakken en al die boze vrouwen die allemaal een beetje lijken op gemene overblijfmoeders.quote:
Eens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vlees is gewoon onderdeel van het menselijk dieet, dan moet er ook geslacht worden.
Alles kanquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je kan zonder. Er zijn vleesvangers,
Een dier wil ook leven. Net zoals jij
Dat hele dier zou niet eens leven als hij niet voor vlees gehouden werd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Aanbellen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Er staat al drie dagen een grote opblaasbaby bij de buren voor, die blower begint nu flink te irriteren
Leven in de Amazone zonder dat zijn leefgebied wordt gekapt voor sojalandbouw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gooi er een brandende peuk tegenaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Er staat al drie dagen een grote opblaasbaby bij de buren voor, die blower begint nu flink te irriteren
Vlees is lekker, dat is reden genoeg om vlees te eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klein gaatje helpt niet vrees ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gooi er een brandende peuk tegenaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hele dier zou niet eens leven als hij niet voor vlees gehouden werd.
Dus dieren laten leven; dan moet je juist vlees consumeren.
Ben je voor euthanasie en abortus?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga maar studeren, want mijn internet valt telkens weg. Goede nacht alvast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Wat is daar lastig aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...
Truste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga maar studeren, want mijn internet valt telkens weg. Goede nacht alvast.
Ik ben antiantiabortus en antiantieuthanasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je voor euthanasie en abortus?
Dubbele ontkenningenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben antiantiabortus en antiantieuthanasie.
Beide tegen. In beginsel...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je voor euthanasie en abortus?
Pourquoi?quote:
Ah, en dan klaag je over ethiek bij slachten?quote:
Ik vind het nogal dubieus om te zeggen pro-euthanasie of pro-abortus te zijn. Het is altijd een slecht iets, maar het moet toelaatbaar zijn.quote:
Derhalve per definitie persoonlijk.quote:
Ik kan hier uren naar kijken. Een jaar of twee geleden hadden veel mensen zo'n groen, huppelend giraffe-achtig beest in hun avatar, daar bleef ik ook maar naar kijken tot het zwart werd voor m'n ogen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik luister naar zware herrie, maar opvallend genoeg blijkt elke muziekstijl te passen bij dit gifje
[ afbeelding ]
Je bedoelt: er zijn belangrijkere zaken om druk te maken? En dus niet belangrijk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, en dan klaag je over ethiek bij slachten?
Nee, maar ik vind het raar. Je bent tegen het ene, maar om dezelfde reden ben je voor het ander.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bedoelt: er zijn belangrijkere zaken om druk te maken? En dus niet belangrijk?
Euthanasie en abortus zijn altijd slecht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dubieus om te zeggen pro-euthanasie of pro-abortus te zijn. Het is altijd een slecht iets, maar het moet toelaatbaar zijn.
Je hebt ook gewoon drie totaal verschillende persoonlijkheden die zoveel zeggen in een .gif als dit. Geniaal, werkelijk briljant, de stiekeme fantasieen van links over een koekje die ze zo gaat eten, de maniakale glimlach van de middelste die net iets te gelukzalig in de camera kijkt en de benjamin van de groep die haar ene longetje tot het uiterste moet inspannen om de teksten in het locale accent, aangedikt met gooische r voor extra kinderen-voor-kinderen-punten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan hier uren naar kijken. Een jaar of twee geleden hadden veel mensen zo'n groen, huppelend giraffe-achtig beest in hun avatar, daar bleef ik ook maar naar kijken tot het zwart werd voor m'n ogen.
Omdat er uitzonderingen zijn....quote:
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat er uitzonderingen zijn....
Abortus: vb. bij zware medische "defecten", zdd leven of menswaardig leven na geboorte onmogelijk is.
Euthanasie: de passieve variant, staken (medisch zinloze) behandeling ...
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het kromme hierin niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het raar. Je bent tegen het ene, maar om dezelfde reden ben je voor het ander.
Wat heb jij toch met "eigendom"???quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?
Ah, pro-dwangquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het krmmoe hierin niet.
Eigendom is iets natuurlijks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met "eigendom"???
Pro-leven, enkel voor het heilige van het leven zelf, als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het kromme hierin niet.
Ik ook hoor, maar je behandelt patiënten, geen ziektes.quote:
Haha, ben jij er zo eentje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het kromme hierin niet.
Ik vind "eigendom" en "leven" in combinatie stuitend. Er is hooguit een beschikkingsrecht, geen eigendom..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigendom is iets natuurlijks.
Wat heb jij met meerdere leestekens aan het einde van een zin?
quote:
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Dacht ik ook meteen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Er zijn geweldige mogelijkheden tot palliatieve zorg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?
Wier eigendom is het dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind "eigendom" en "leven" in combinatie stuitend. Er is hooguit een beschikkingsrecht, geen eigendom..
Je neemt mij de woorden uit de mond: Henk van Zon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Tem het volgende:
Die Dijkgraaf van de SGP lijkt op Erik van Muiswinkel.
Niemands, er is slechts een beschikkingsrecht..quote:
Die zie ik niet zo, moet ik bekennen. Ik verwacht niet dat we kerngezonde mensen gaan afmaken of dat euthanasie ertoe leidt dat men minder gewichtig gaat denken over het leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zijn geweldige mogelijkheden tot palliatieve zorg.![]()
Weet je, het gemakzuchtig toepassen van euthanasie betekent een glijdende schaal...
Er zijn ook mensen die er genoeg van hebben en per direct op een humane manier dood willen. klaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weet je, het gemakzuchtig toepassen van euthanasie betekent een glijdende schaal...
Ik verwacht ook niet dat we ongezonde mensen af gaan maken, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo, moet ik bekennen. Ik verwacht niet dat we kerngezonde mensen gaan afmaken of dat euthanasie ertoe leidt dat men minder gewichtig gaat denken over het leven.
Ik roep maar even het genocide topic in de herinnering....quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo, moet ik bekennen. Ik verwacht niet dat we kerngezonde mensen gaan afmaken of dat euthanasie ertoe leidt dat men minder gewichtig gaat denken over het leven.
Maar als wij dan toch zeggenschap hebben, waarom dan niet over het eindige van het leven?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemands, er is slechts een beschikkingsrecht..
Daarom zal euthanasie nooit gemakzuchtig worden toegepast. Enkel met beleid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ontstaan toen ik mijn grootmoeder heb laten inslapen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik roep maar even het genocide topic in de herinnering....
Lastig, zelfbeschikkingsrecht. Zelfmoord is immers niet verboden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er genoeg van hebben en per direct op een humane manier dood willen. klaar.
Hey, ik ben vóór abortus en euthanasie, ik hou er echter niet bijzonder van als je het daarbij over "eigendom" van het leven gaat hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar als wij dan toch zeggenschap hebben, waarom dan niet over het eindige van het leven?
Ah, dan staan we aan dezelfde kant, maar we noemen het andersquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ik ben vóór abortus en euthanasie, ik hou er echter niet bijzonder van als je het daarbij over "eigendom" van het leven gaat hebben
Als je het topic leest, dan zie je welke kant dat opging. Dat had je kunnen weten: de onrendabelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ontstaan toen ik mijn grootmoeder heb laten inslapen ja.
Bah, misselijke suggestie
Ja, maar doodgaan door zelfmoord en dood gaan door een humaan spuitje om het zo maar te noemen is wel een verschil.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lastig, zelfbeschikkingsrecht. Zelfmoord is immers niet verboden.
Leuk is anders, laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Euthanasie en abortus zijn altijd slecht?
Dat vind ik te makkelijk. Ook ik verwerp het topic, maar de suggestie vind ik niet gepast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als je het topic leest, dan zie je welke kant dat opging. Dat had je kunnen weten: de onrendabelen.
Zo begint het altijd. Als je de deur op een kier zet...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Daarom zal euthanasie nooit gemakzuchtig worden toegepast. Enkel met beleid.
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dan staan we aan dezelfde kant, maar we noemen het anders
Niet zo gek, het is nooit leuk wanneer bekenden/geliefden de pijp uit gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk is anders, laten we het daarop houden.
Wat dan, Webschip?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zo begint het altijd. Als je de deur op een kier zet...
Hij had het topic niet moeten openen. Omdat het niet gepast was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind ik te makkelijk. Ook ik verwerp het topic, maar de suggestie vind ik niet gepast.
Totaal niet gelieerd aan euthanasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als je het topic leest, dan zie je welke kant dat opging. Dat had je kunnen weten: de onrendabelen.
Wat verwacht jij dat er gebeurt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zo begint het altijd. Als je de deur op een kier zet...
Geef nu eens gewoon toe dat je EG bentquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij had het topic niet moeten openen. Omdat het niet gepast was.
Ach, ik vond het topic zeer nuttig, om eerlijk te zijn. Toonde direct de ware aard van bepaalde users.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij had het topic niet moeten openen. Omdat het niet gepast was.
Er is een scheidslijn. Twee artsen moeten toetsen of aan de voorwaarden is voldaan. Die voorwaarden kunnen versoepeld worden. Glijdende schaal, enzo.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef nu eens gewoon toe dat je EG bent
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik vond het topic zeer nuttig, om eerlijk te zijn. Toonde direct de ware aard van bepaalde users.
Voor mij is de mening van de persoon die dood wil leidend, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er is een scheidslijn. Twee artsen moeten toetsen of aan de voorwaarden is voldaan. Die voorwaarden kunnen versoepeld worden. Glijdende schaal, enzo.
En de bekrompenheid van anderenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik vond het topic zeer nuttig, om eerlijk te zijn. Toonde direct de ware aard van bepaalde users.
Ik ga nu KvdB kijken. Ik stuur je nu naar bed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef nu eens gewoon toe dat je EG bent
Voorwaarden voor dood, ik vind het zelfs beledigend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er is een scheidslijn. Twee artsen moeten toetsen of aan de voorwaarden is voldaan. Die voorwaarden kunnen versoepeld worden. Glijdende schaal, enzo.
Zolconquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Zolcon het volgende:
Zit er iemand naar het debat over ritueel slachten te kijken? zo ja kan iemand mij vertellen waarom Thieme in Vak K zit? Is dat een nieuwe manier waarop debatten worden georganiseerd (indieners motie in vak K) ?
Bedankt dat je het (impliciet) toegeeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga nu KvdB kijken. Ik stuur je nu naar bed.
Ja, kom op. Heb niks tegen Von_Preussen bijvoorbeeld, maar toen hij meldde dat alle linksen moeten worden omgelegd omdat het zeikerd zijn, krabte ik mij toch effe achter de oren. De stelling is weliswaar hypothetisch en de beslissing moet genomen worden onder vreselijke omstandigheden, maar toch.quote:
Salem Aleikumquote:
Vind ik niet. Er is niks mis mee als mensen zich verzetten tegen jouw stelling.quote:
Het viel mij (naast de inhoudelijke keuzes van de verschillende users) vooral op dat er maar een stuk of 2, 3 users waren die categorisch weigerdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, kom op. Heb niks tegen Von_Preussen bijvoorbeeld, maar toen hij meldde dat alle linksen moeten worden omgelegd omdat het zeikerd zijn, krabte ik mij toch effe achter de oren. De stelling is weliswaar hypothetisch en de beslissing moet genomen worden onder vreselijke omstandigheden, maar toch.
Nee hoor, niemand hoeft zich die vraag te stellen, dat staat iedereen vrij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er is niks mis mee als mensen zich verzetten tegen jouw stelling.
Ik denk dat ze in vak K zit omdat zij de indiener is van het wetsvoorstel..quote:
Ik heb toch ook niet gezegd dat het topic een slotje verdient. Vind het persoonlijk vooral facinerend te lezen welke groepen bepaalde users het eerste afschrijven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand hoeft zich die vraag te stellen, dat staat iedereen vrij.
Maar gaan zeuren dat dit te ver gaat, een slotje verdient of zelfs beweren dat ik heimelijke fascistische fantasieen heb pleit niet voor tolerantie van desbetreffende users.
Dan nog steeds is het raar dat een kamerlid in Vak K zit... Net zo maf als de nieuwe invulling van het vragenuurtjequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in vak K zit omdat zij de indiener is van het wetsvoorstel..
Dit is geen debat van regering tegen coalitie
Ik heb ook niet gezegd dat jij bekrompen was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het topic een slotje verdient. Vind het persoonlijk vooral facinerend te lezen welke groepen bepaalde users het eerste afschrijven.
Ik heb het overigens niet gezien, ik luister alleen maar..quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan nog steeds is het raar dat een kamerlid in Vak K zit... Net zo maf als de nieuwe invulling van het vragenuurtje
't Is volgens mij best een droge kerel. Althans, zo komt 'ie wel over. En dat voor een SGP'er.quote:
Bepaalde, enigzins onderbouwde keuzes vond ik nog wel interessant. Voor anderen was het topic aanleiding om Hitlertje te spelen. Daarom: facinerendquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij bekrompen was.
Enkel dat het, naast de innerlijke oerlusten in sommige users, ook de grenzen van het theoretisch denken van anderen aangaf. Je hoeft niet tot de een, of andere categorie te horen.
Die SGPers worden volgens mij ergens gekweekt. Inclusief zware heldere stem en ineengeslagen handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
't Is volgens mij best een droge kerel. Althans, zo komt 'ie wel over. En dat voor een SGP'er.
En voor weer anderen het topic om te zeggen: zie je wel, fascisten en de moraalridder te spelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bepaalde, enigzins onderbouwde keuzes vond ik nog wel interessant. Voor anderen was het topic aanleiding om Hitlertje te spelen. Daarom: facinerend
Ik wil alle wethouders dood?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Hier overigens een PVV'er die graag meedoet met jouw topic, GS.
Tsja, bepaalde reacties vond ik ook enigszins fascistisch van aard. Sorry.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En voor weer anderen het topic om te zeggen: zie je wel, fascisten en de moraalridder te spelen.
Nee, ik bedoel dat hij ook een groep (oke, een persoon) heeft aangewezen.quote:
Ah, dat is inderdaad hetzelfde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat hij ook een groep (oke, een persoon) heeft aangewezen.
Ah tof, een senator die mensen doodwenstquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Hier overigens een PVV'er die graag meedoet met jouw topic, GS.
Het was een bruggetje, lamzak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad hetzelfde.
Deze man wilt met jouw spelletje meedoen:
http://www.upi.com/Odd_Ne(...)/UPI-60801308676976/
Geen zin om me daaraan te conformeren. Probeert u het later nog eensquote:
Remlof lijkt dan ook veel op jou.quote:
Sörensen.. wat verwacht je dan van die mafkeesquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, een senator die mensen doodwenst
Noted.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zullen me vast rete-irritant vinden, maar het is:
Ik wil
hij wil
zij willen
en niet
ik wil
hij wilT
Zij willen
![]()
Willen = een sterk werkwoord!!
Dodemuis is out?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Sörensen.. wat verwacht je dan van die mafkees
Ja Mamaquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zullen me vast rete-irritant vinden, maar het is:
Ik wil
hij wil
zij willen
en niet
ik wil
hij wilT
Zij willen
![]()
Willen = een sterk werkwoord!!
Het was een prachtig bruggetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen zin om me daaraan te conformeren. Probeert u het later nog eens
Plato is de nieuwe deadmau5quote:
Het was een links bruggetje.quote:
Vandaar.quote:
Stiekem is iedereen links, dat weet je toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof lijkt dan ook veel op jou.
Ook links.
Ja sorry, maar het irriteert me enigszins... Net als "hun" gebruiken ipv "zij"" (hun willen naar de kermis)quote:
Links is liefquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen links, dat weet je toch?
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen links, dat weet je toch?
Zie de post van Zolcon. Los van psychopaten, moordenaars en andersoortige mafketels heeft iedereen een links hart.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik heb de mensheid toch wel wat intelligenter zitten.
Stigmatiseringquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie de post van Zolcon. Los van psychopaten, moordenaars en andersoortige mafketels heeft iedereen een links hart.
Toon je linksheid, GS. Geef me een knuffel.quote:
Egoïstisch bedoel je??quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
Als we allemaal even zouden nadenken, zouden we weten dat we van nature rechts zijn
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toon je linksheid, GS. Geef me een knuffel.
Nee, verstandig.quote:
Search your feelings. You know it to be true.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knuffel voor jou, ik hoef geen Israelische beren.
Ik moet mijn gevoelens zoeken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Search your feelings. You know it to be true.
Waarom heeft het beertje een voetafdruk op z'n hoofd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knuffel voor jou, ik hoef geen Israelische beren.
En dan besef je dat je links bent.quote:
Nee. Maybe you should check your feelingsquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan besef je dat je links bent.
Oke, ontkenningsfase. Daar kan ik mee leven. Voordat ik uiteindelijk FOK! verlaat en jullie nooit meer spreek heb jij je liefde voor links geopenbaard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Maybe you should check your feelings
Hou ik je aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ontkenningsfase. Daar kan ik mee leven. Voordat ik uiteindelijk FOK! verlaat en jullie nooit meer spreek heb jij je liefde voor links geopenbaard.
Het rechtse solidariteitsgevoel gaat enkel niet zover dat het misbruikt of noodzakelijk wordt.quote:
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
However, als ik nu zeg dat ik van links hou, ga jij dan weg?
Omdat het non-existent isquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het rechtse solidariteitsgevoel gaat enkel niet zover dat het misbruikt of noodzakelijk wordt.
Jij bent helemaal niet solidair. Jij bent een egoïstisch mannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben heel solidair, maar ik vind niet dat solidariteit tonen iets is dat zich beperkt tot het politieke bestel en het verlengde daarvan; de fiscale wet- en regelgeving.
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom wil je mij trouwens weg hebben, GS. Confronteer ik je met een ongemakkelijke waarheid?
Whatever.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet solidair. Jij bent een egoïstisch mannetje.
O, "rechts" hier moet het dus onderling op elk punt volkomen eens zijn??quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.
Het is er wel degelijk. Ik wil iedereen steunen, maar niet op dezelfde manier als jij.quote:
Desnoods onder dwang!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef Friek_ het volgende:
Rechtsen hebben wel een sterk solidariteitsgevoel hoor. De NVU doet keer op keer verwoede pogingen om die ware Nederlanders weer te verenigen met elkaar.
Erik komt gewoon langzaam maar zeker uit de kast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik komt gewoon langzaam maar zeker uit de kast.
Welnee, maar ook voor Koos is het prettiger als hij een gemakkelijk te identificeren vijand heeft, zoals, in zijn geval, rechts. Voor ons is het makkelijker de gemeenschappelijke vijand links te nemen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
O, "rechts" hier moet het dus onderling op elk punt volkomen eens zijn??
Goh, daar kan ik 800 hyvesvriendjes voor optrommelen om dit te ontkrachtenquote:
Ach, zo lang niemand maar radicaliseert (lees: SP gaat stemmen) kan ik er mee leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welnee, mocht je willenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, daar kan ik 800 hyvesvriendjes voor optrommelen om dit te ontkrachten.
Laatste had hij Inside Job gekeken en fluisterde hij mij toe dat er inderdaad iets goed mis is met de bankiers in de VS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, mocht je willen
Hij nuanceert, maar het is nog gewoon een goede rechtse vent.
Oei, bel de JOVD dan maar snel opquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste had hij Inside Job gekeken en fluisterde hij mij toe dat er inderdaad iets goed mis is met de bankiers in de VS.
Het was een grapje inderdaadquote:
Ik ben de laatste dagen eerder aan het radicaleren. Maar dat komt vooral doordat ik mijn griepje niet af kan schudden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik had trouwens ook het gevoel dat ik aan het bekoelen was
Gekke gedachten soms.
Beterschapquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen eerder aan het radicaleren. Maar dat komt vooral doordat ik mijn griepje niet af kan schudden.
Kan wel zijn, maar dat gegeneraliseer vind ik nog steeds erg jammer.. Waarom niet gewoon op punten inhoudelijk discussieren zonder dat "links"/"rechts"-gezever (m.n. buiten de SC natuurlijk), of iemand betichten van "verraad" als men het op incidentele punten met "de tegenpartij" eens is...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, maar ook voor Koos is het prettiger als hij een gemakkelijk te identificeren vijand heeft, zoals, in zijn geval, rechts. Voor ons is het makkelijker de gemeenschappelijke vijand links te nemen.
Verder zijn er ontzettend veel gradaties van rechts en links. Koos is ook geen remlof of whiskers, maar hij heeft er wel meer overeenkomsten mee.
Het griepje radicaliseert mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen eerder aan het radicaleren. Maar dat komt vooral doordat ik mijn griepje niet af kan schudden.
Ik heb geen hyvesquote:
Hyves als argument?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, daar kan ik 800 hyvesvriendjes voor optrommelen om dit te ontkrachten.
Kijk die docu nou maar gewoon, GS.quote:
Mwoah, als jij deregulering beschouwt als overheidssteun en socialisme, dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef waht het volgende:
Bankiers uit Amerika zijn de grootste socialisten ter wereld met al die overheidssteun.
Weet ik poesquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dat gegeneraliseer vind ik nog steeds erg jammer.. Waarom niet gewoon op punten inhoudelijk discussieren zonder dat "links"/"rechts"-gezever (m.n. buiten de SC natuurlijk), of iemand betichten van "verraad" als men het op incidentele punten met "de tegenpartij" eens is...
Bovenstaande is overigens niet persoonlijk aan jou gericht..
Al gedaan. Now what?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk die docu nou maar gewoon, GS.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kijkt hij niet, daar is hij te bang voor. Bang dat hij zichzelf tegen zijn schenen schopt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk die docu nou maar gewoon, GS.
Heb je betere middelen om te bewijzen dat jij niet egoistisch bentquote:
Vent, ik heb meer socialistische lectuur en videos gezien dan jij aan literatuur in je volledige levenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kijkt hij niet, daar is hij te bang voor. Bang dat hij zichzelf tegen zijn schenen schopt.
Vreemd. Andere film gezien dan ik? Of heb je enkel gefocust op de fouten die zijn gemaakt door de overheid?quote:
Ik beschouw honderden miljarden aan bailouts als overheidssteun.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, als jij deregulering beschouwt als overheidssteun en socialisme, dan heb je gelijk.
Nope. Er zijn fouten gemaakt door bankiers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd. Andere film gezien dan ik? Of heb je enkel gefocust op de fouten die zijn gemaakt door de overheid?
Ja. Ik stem linksquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je betere middelen om te bewijzen dat jij niet egoistisch bent?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vent, ik heb meer socialistische lectuur en videos gezien dan jij aan literatuur in je volledige leven
Jij hebt enkel een andere oplossing voor ogen. Oke, daar kan ik mij leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nope. Er zijn fouten gemaakt door bankiers.
Onder de gordelquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vent, ik heb meer socialistische lectuur en videos gezien dan jij aan literatuur in je volledige leven
Oei, dusdanig veel smilies moet welhaast getuigen van een belezen wijsgeer.quote:
quote:
Mwoah, deregulering stelde de banken in staat een formaat aan te nemen dat het systeem deed wankelen indien de boel zou klappen. Geen socialisme, eerder pragmatisme. Overigens was ik ook geen voorstander van de bail-out.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef waht het volgende:
[..]
Ik beschouw honderden miljarden aan bailouts als overheidssteun.
Ook dat is niet aantoonbaarquote:
Je verdraaid de boel weer eens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dusdanig veel smilies moet welhaast getuigen van een belezen wijsgeer.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook dat is niet aantoonbaar
Ik kan wel een heimelijke SP-er zijn in het stemhokje, wie weet!
Ja, exact. Natuurlijk hebben bankdirecteuren gekke beslissingen genomen, maar ik wil voorkomen dat mensen in de positie komen dat ze dergelijke macht hebben en de garantie dat de staat ook wel bijspringt. Collectivisering van de bankensector, meer toezicht en een eerder ingrijpen van de overheid verplaatst enkel de verantwoordelijkheid van bankier naar ambtenaar. Ook de laatste categorie is menselijk en weet nog steeds dat de belastingbetaler bij zal springen als het fout gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt enkel een andere oplossing voor ogen. Oke, daar kan ik mij leven.
Ik begon niet met de ander voor egoist uit te maken, mn bestequote:
Is toch dat kabouterbier?quote:
Heeft er niks mee te maken. Daarnaast is het toch gewoon een feit gezien je posts.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begon niet met de ander voor egoist uit te maken, mn beste
Nee, het blijft een mening.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Daarnaast is het toch gewoon een feit gezien je posts.
Laten we het erop houden dat niemand totaal onschuldig is geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, deregulering stelde de banken in staat een formaat aan te nemen dat het systeem deed wankelen indien de boel zou klappen. Geen socialisme, eerder pragmatisme. Overigens was ik ook geen voorstander van de bail-out.
Er was bijvoorbeeld een wet die voorkwam dat banken te groot werden. Die was ingevoerd na de jaren dertig crisis. Deregulering en lobby's hebben die de nek omgedraaid. Spijtig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, exact. Natuurlijk hebben bankdirecteuren gekke beslissingen genomen, maar ik wil voorkomen dat mensen in de positie komen dat ze dergelijke macht hebben en de garantie dat de staat ook wel bijspringt. Collectivisering van de bankensector, meer toezicht en een eerder ingrijpen van de overheid verplaatst enkel de verantwoordelijkheid van bankier naar ambtenaar. Ook de laatste categorie is menselijk en weet nog steeds dat de belastingbetaler bij zal springen als het fout gaat.
De belangrijkste deregulering, namelijk het risico, werd niet doorgevoerd. Enkel de winst werd gedereguleerd, de zelfcontrole en een heel beperkt deel van de overheidsverantwoordelijkheden. Maar nog altijd bepalen FEDs, DNBs en ECBs de rekenrente en daarmee het belangrijkste middel op de financiele markt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, deregulering stelde de banken in staat een formaat aan te nemen dat het systeem deed wankelen indien de boel zou klappen. Geen socialisme, eerder pragmatisme. Overigens was ik ook geen voorstander van de bail-out.
Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat niemand totaal onschuldig is geweest.
Truste Betjequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef betyar het volgende:
mensen houdoe morgen weer vroeg dag............................
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef waht het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat niemand totaal onschuldig is geweest.
quote:
Oke, jij beweegt bij voorkeur naar een onbeproefd systeem. Money making in handen van de markt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De belangrijkste deregulering, namelijk het risico, werd niet doorgevoerd. Enkel de winst werd gedereguleerd, de zelfcontrole en een heel beperkt deel van de overheidsverantwoordelijkheden. Maar nog altijd bepalen FEDs, DNBs en ECBs de rekenrente en daarmee het belangrijkste middel op de financiele markt.
Money making and losses taking.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, jij beweegt bij voorkeur naar een onbeproefd systeem. Money making in handen van de markt.
Op een bepaalde manier ben ook jij schuldig. Maar ik doelde op de belangrijke spelers in Amerika.quote:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik de oplossing niet weet. Mijn kennis over economie is wellicht bovengemiddeld, maar ik ben niet in staat oplossingen te bedenken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Money making and losses taking.
Jij draait liever met zijn allen op voor de winsten en met zijn allen voor de verliezen. Dit hoewel je weet dat jouw systeem toch mensen gaat benadelen die zwakker zijn en mensen gaat bevoordelen die sterker zijn
Ik snap op wie je doelt. Maar in welke zin ben ik schuldig?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:01 schreef waht het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier ben ook jij schuldig. Maar ik doelde op de belangrijke spelers in Amerika.
Dat geeft ook niet, de waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen, maar feit is wel dat er duidelijke keuzes gemaakt moeten worden. De crisis is niet verholpen nog de oorzaken aangepakt. Of we gaan naar nog strenger socialistisch bewind met institutionele banken die onder directe controle staan van de overheid, of we gaan naar een liberaler bewind waar de overheid beseft dat het de groeiende financiele instituten niet kan blijven uitkopen. Deze markten moeten wat mij betreft absoluut gescheiden blijven. Nieuwe tak in de Trias Politica, zou ik bijna willen pleiten; de Financiele tak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk bekennen dat ik de oplossing niet weet. Mijn kennis over economie is wellicht bovengemiddeld, maar ik ben niet in staat oplossingen te bedenken.
Heldquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:03 schreef Picchia het volgende:
GS, ik heb per ongeluk je gifje gemaakt.![]()
https://picasaweb.google.(...)lEXg?feat=directlink
Door te consumeren hebben Amerikaanse banken aan ons verdiend. Met die winst hebben ze vervolgens gedaan wat ze hebben gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap op wie je doelt. Maar in welke zin ben ik schuldig?
Denk dat we daar een eens (serieus) over door moeten lullen in een topic. Is zowel leerzaam als interessant. Nu ga ik richting bedquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet, de waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen, maar feit is wel dat er duidelijke keuzes gemaakt moeten worden. De crisis is niet verholpen nog de oorzaken aangepakt. Of we gaan naar nog strenger socialistisch bewind met institutionele banken die onder directe controle staan van de overheid, of we gaan naar een liberaler bewind waar de overheid beseft dat het de groeiende financiele instituten niet kan blijven uitkopen. Deze markten moeten wat mij betreft absoluut gescheiden blijven. Nieuwe tak in de Trias Politica, zou ik bijna willen pleiten; de Financiele tak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |