Hou ik je aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ontkenningsfase. Daar kan ik mee leven. Voordat ik uiteindelijk FOK! verlaat en jullie nooit meer spreek heb jij je liefde voor links geopenbaard.
Het rechtse solidariteitsgevoel gaat enkel niet zover dat het misbruikt of noodzakelijk wordt.quote:
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
However, als ik nu zeg dat ik van links hou, ga jij dan weg?
Omdat het non-existent isquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het rechtse solidariteitsgevoel gaat enkel niet zover dat het misbruikt of noodzakelijk wordt.
Jij bent helemaal niet solidair. Jij bent een egoïstisch mannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben heel solidair, maar ik vind niet dat solidariteit tonen iets is dat zich beperkt tot het politieke bestel en het verlengde daarvan; de fiscale wet- en regelgeving.
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom wil je mij trouwens weg hebben, GS. Confronteer ik je met een ongemakkelijke waarheid?
Whatever.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet solidair. Jij bent een egoïstisch mannetje.
O, "rechts" hier moet het dus onderling op elk punt volkomen eens zijn??quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.
Het is er wel degelijk. Ik wil iedereen steunen, maar niet op dezelfde manier als jij.quote:
Desnoods onder dwang!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef Friek_ het volgende:
Rechtsen hebben wel een sterk solidariteitsgevoel hoor. De NVU doet keer op keer verwoede pogingen om die ware Nederlanders weer te verenigen met elkaar.
Erik komt gewoon langzaam maar zeker uit de kast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik komt gewoon langzaam maar zeker uit de kast.
Welnee, maar ook voor Koos is het prettiger als hij een gemakkelijk te identificeren vijand heeft, zoals, in zijn geval, rechts. Voor ons is het makkelijker de gemeenschappelijke vijand links te nemen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
O, "rechts" hier moet het dus onderling op elk punt volkomen eens zijn??
Goh, daar kan ik 800 hyvesvriendjes voor optrommelen om dit te ontkrachtenquote:
Ach, zo lang niemand maar radicaliseert (lees: SP gaat stemmen) kan ik er mee leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welnee, mocht je willenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, daar kan ik 800 hyvesvriendjes voor optrommelen om dit te ontkrachten.
Laatste had hij Inside Job gekeken en fluisterde hij mij toe dat er inderdaad iets goed mis is met de bankiers in de VS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, mocht je willen
Hij nuanceert, maar het is nog gewoon een goede rechtse vent.
Oei, bel de JOVD dan maar snel opquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste had hij Inside Job gekeken en fluisterde hij mij toe dat er inderdaad iets goed mis is met de bankiers in de VS.
Het was een grapje inderdaadquote:
Ik ben de laatste dagen eerder aan het radicaleren. Maar dat komt vooral doordat ik mijn griepje niet af kan schudden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik had trouwens ook het gevoel dat ik aan het bekoelen was
Gekke gedachten soms.
Beterschapquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen eerder aan het radicaleren. Maar dat komt vooral doordat ik mijn griepje niet af kan schudden.
Kan wel zijn, maar dat gegeneraliseer vind ik nog steeds erg jammer.. Waarom niet gewoon op punten inhoudelijk discussieren zonder dat "links"/"rechts"-gezever (m.n. buiten de SC natuurlijk), of iemand betichten van "verraad" als men het op incidentele punten met "de tegenpartij" eens is...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, maar ook voor Koos is het prettiger als hij een gemakkelijk te identificeren vijand heeft, zoals, in zijn geval, rechts. Voor ons is het makkelijker de gemeenschappelijke vijand links te nemen.
Verder zijn er ontzettend veel gradaties van rechts en links. Koos is ook geen remlof of whiskers, maar hij heeft er wel meer overeenkomsten mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |