Bedankt dat je het (impliciet) toegeeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga nu KvdB kijken. Ik stuur je nu naar bed.
Ja, kom op. Heb niks tegen Von_Preussen bijvoorbeeld, maar toen hij meldde dat alle linksen moeten worden omgelegd omdat het zeikerd zijn, krabte ik mij toch effe achter de oren. De stelling is weliswaar hypothetisch en de beslissing moet genomen worden onder vreselijke omstandigheden, maar toch.quote:
Salem Aleikumquote:
Vind ik niet. Er is niks mis mee als mensen zich verzetten tegen jouw stelling.quote:
Het viel mij (naast de inhoudelijke keuzes van de verschillende users) vooral op dat er maar een stuk of 2, 3 users waren die categorisch weigerdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, kom op. Heb niks tegen Von_Preussen bijvoorbeeld, maar toen hij meldde dat alle linksen moeten worden omgelegd omdat het zeikerd zijn, krabte ik mij toch effe achter de oren. De stelling is weliswaar hypothetisch en de beslissing moet genomen worden onder vreselijke omstandigheden, maar toch.
Nee hoor, niemand hoeft zich die vraag te stellen, dat staat iedereen vrij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er is niks mis mee als mensen zich verzetten tegen jouw stelling.
Ik denk dat ze in vak K zit omdat zij de indiener is van het wetsvoorstel..quote:
Ik heb toch ook niet gezegd dat het topic een slotje verdient. Vind het persoonlijk vooral facinerend te lezen welke groepen bepaalde users het eerste afschrijven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand hoeft zich die vraag te stellen, dat staat iedereen vrij.
Maar gaan zeuren dat dit te ver gaat, een slotje verdient of zelfs beweren dat ik heimelijke fascistische fantasieen heb pleit niet voor tolerantie van desbetreffende users.
Dan nog steeds is het raar dat een kamerlid in Vak K zit... Net zo maf als de nieuwe invulling van het vragenuurtjequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in vak K zit omdat zij de indiener is van het wetsvoorstel..
Dit is geen debat van regering tegen coalitie
Ik heb ook niet gezegd dat jij bekrompen was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het topic een slotje verdient. Vind het persoonlijk vooral facinerend te lezen welke groepen bepaalde users het eerste afschrijven.
Ik heb het overigens niet gezien, ik luister alleen maar..quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan nog steeds is het raar dat een kamerlid in Vak K zit... Net zo maf als de nieuwe invulling van het vragenuurtje
't Is volgens mij best een droge kerel. Althans, zo komt 'ie wel over. En dat voor een SGP'er.quote:
Bepaalde, enigzins onderbouwde keuzes vond ik nog wel interessant. Voor anderen was het topic aanleiding om Hitlertje te spelen. Daarom: facinerendquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij bekrompen was.
Enkel dat het, naast de innerlijke oerlusten in sommige users, ook de grenzen van het theoretisch denken van anderen aangaf. Je hoeft niet tot de een, of andere categorie te horen.
Die SGPers worden volgens mij ergens gekweekt. Inclusief zware heldere stem en ineengeslagen handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
't Is volgens mij best een droge kerel. Althans, zo komt 'ie wel over. En dat voor een SGP'er.
En voor weer anderen het topic om te zeggen: zie je wel, fascisten en de moraalridder te spelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bepaalde, enigzins onderbouwde keuzes vond ik nog wel interessant. Voor anderen was het topic aanleiding om Hitlertje te spelen. Daarom: facinerend
Ik wil alle wethouders dood?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Hier overigens een PVV'er die graag meedoet met jouw topic, GS.
Tsja, bepaalde reacties vond ik ook enigszins fascistisch van aard. Sorry.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En voor weer anderen het topic om te zeggen: zie je wel, fascisten en de moraalridder te spelen.
Nee, ik bedoel dat hij ook een groep (oke, een persoon) heeft aangewezen.quote:
Ah, dat is inderdaad hetzelfde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat hij ook een groep (oke, een persoon) heeft aangewezen.
Ah tof, een senator die mensen doodwenstquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Hier overigens een PVV'er die graag meedoet met jouw topic, GS.
Het was een bruggetje, lamzak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad hetzelfde.
Deze man wilt met jouw spelletje meedoen:
http://www.upi.com/Odd_Ne(...)/UPI-60801308676976/
Geen zin om me daaraan te conformeren. Probeert u het later nog eensquote:
Remlof lijkt dan ook veel op jou.quote:
Sörensen.. wat verwacht je dan van die mafkeesquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, een senator die mensen doodwenst
Noted.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zullen me vast rete-irritant vinden, maar het is:
Ik wil
hij wil
zij willen
en niet
ik wil
hij wilT
Zij willen
![]()
Willen = een sterk werkwoord!!
Dodemuis is out?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Sörensen.. wat verwacht je dan van die mafkees
Ja Mamaquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zullen me vast rete-irritant vinden, maar het is:
Ik wil
hij wil
zij willen
en niet
ik wil
hij wilT
Zij willen
![]()
Willen = een sterk werkwoord!!
Het was een prachtig bruggetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen zin om me daaraan te conformeren. Probeert u het later nog eens
Plato is de nieuwe deadmau5quote:
Het was een links bruggetje.quote:
Vandaar.quote:
Stiekem is iedereen links, dat weet je toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof lijkt dan ook veel op jou.
Ook links.
Ja sorry, maar het irriteert me enigszins... Net als "hun" gebruiken ipv "zij"" (hun willen naar de kermis)quote:
Links is liefquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen links, dat weet je toch?
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen links, dat weet je toch?
Zie de post van Zolcon. Los van psychopaten, moordenaars en andersoortige mafketels heeft iedereen een links hart.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik heb de mensheid toch wel wat intelligenter zitten.
Stigmatiseringquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie de post van Zolcon. Los van psychopaten, moordenaars en andersoortige mafketels heeft iedereen een links hart.
Toon je linksheid, GS. Geef me een knuffel.quote:
Egoïstisch bedoel je??quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
Als we allemaal even zouden nadenken, zouden we weten dat we van nature rechts zijn
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toon je linksheid, GS. Geef me een knuffel.
Nee, verstandig.quote:
Search your feelings. You know it to be true.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knuffel voor jou, ik hoef geen Israelische beren.
Ik moet mijn gevoelens zoeken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Search your feelings. You know it to be true.
Waarom heeft het beertje een voetafdruk op z'n hoofd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een knuffel voor jou, ik hoef geen Israelische beren.
En dan besef je dat je links bent.quote:
Nee. Maybe you should check your feelingsquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan besef je dat je links bent.
Oke, ontkenningsfase. Daar kan ik mee leven. Voordat ik uiteindelijk FOK! verlaat en jullie nooit meer spreek heb jij je liefde voor links geopenbaard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Maybe you should check your feelings
Hou ik je aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ontkenningsfase. Daar kan ik mee leven. Voordat ik uiteindelijk FOK! verlaat en jullie nooit meer spreek heb jij je liefde voor links geopenbaard.
Het rechtse solidariteitsgevoel gaat enkel niet zover dat het misbruikt of noodzakelijk wordt.quote:
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
However, als ik nu zeg dat ik van links hou, ga jij dan weg?
Omdat het non-existent isquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het rechtse solidariteitsgevoel gaat enkel niet zover dat het misbruikt of noodzakelijk wordt.
Jij bent helemaal niet solidair. Jij bent een egoïstisch mannetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben heel solidair, maar ik vind niet dat solidariteit tonen iets is dat zich beperkt tot het politieke bestel en het verlengde daarvan; de fiscale wet- en regelgeving.
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom wil je mij trouwens weg hebben, GS. Confronteer ik je met een ongemakkelijke waarheid?
Whatever.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet solidair. Jij bent een egoïstisch mannetje.
O, "rechts" hier moet het dus onderling op elk punt volkomen eens zijn??quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och nee, als jij weg bent is rechts te dominant, dan gaan we elkaar aanvallen, zoals je vanavond al zag. En het is geen ongemakkelijke waarheid, eerder een ongemakkelijke dwaling.
Het is er wel degelijk. Ik wil iedereen steunen, maar niet op dezelfde manier als jij.quote:
Desnoods onder dwang!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef Friek_ het volgende:
Rechtsen hebben wel een sterk solidariteitsgevoel hoor. De NVU doet keer op keer verwoede pogingen om die ware Nederlanders weer te verenigen met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |