Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het kromme hierin niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het raar. Je bent tegen het ene, maar om dezelfde reden ben je voor het ander.
Wat heb jij toch met "eigendom"???quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?
Ah, pro-dwangquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het krmmoe hierin niet.
Eigendom is iets natuurlijks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met "eigendom"???
Pro-leven, enkel voor het heilige van het leven zelf, als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het kromme hierin niet.
Ik ook hoor, maar je behandelt patiënten, geen ziektes.quote:
Haha, ben jij er zo eentje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben tegen abortus, tegen euthanasie en tegen slachten. Alle drie is pro-leven, ik zie het kromme hierin niet.
Ik vind "eigendom" en "leven" in combinatie stuitend. Er is hooguit een beschikkingsrecht, geen eigendom..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigendom is iets natuurlijks.
Wat heb jij met meerdere leestekens aan het einde van een zin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Dacht ik ook meteen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Er zijn geweldige mogelijkheden tot palliatieve zorg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?
Wier eigendom is het dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind "eigendom" en "leven" in combinatie stuitend. Er is hooguit een beschikkingsrecht, geen eigendom..
Je neemt mij de woorden uit de mond: Henk van Zon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:00 schreef Tem het volgende:
Die Dijkgraaf van de SGP lijkt op Erik van Muiswinkel.
Niemands, er is slechts een beschikkingsrecht..quote:
Die zie ik niet zo, moet ik bekennen. Ik verwacht niet dat we kerngezonde mensen gaan afmaken of dat euthanasie ertoe leidt dat men minder gewichtig gaat denken over het leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zijn geweldige mogelijkheden tot palliatieve zorg.![]()
Weet je, het gemakzuchtig toepassen van euthanasie betekent een glijdende schaal...
Er zijn ook mensen die er genoeg van hebben en per direct op een humane manier dood willen. klaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weet je, het gemakzuchtig toepassen van euthanasie betekent een glijdende schaal...
Ik verwacht ook niet dat we ongezonde mensen af gaan maken, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo, moet ik bekennen. Ik verwacht niet dat we kerngezonde mensen gaan afmaken of dat euthanasie ertoe leidt dat men minder gewichtig gaat denken over het leven.
Ik roep maar even het genocide topic in de herinnering....quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo, moet ik bekennen. Ik verwacht niet dat we kerngezonde mensen gaan afmaken of dat euthanasie ertoe leidt dat men minder gewichtig gaat denken over het leven.
Maar als wij dan toch zeggenschap hebben, waarom dan niet over het eindige van het leven?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemands, er is slechts een beschikkingsrecht..
Daarom zal euthanasie nooit gemakzuchtig worden toegepast. Enkel met beleid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ontstaan toen ik mijn grootmoeder heb laten inslapen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik roep maar even het genocide topic in de herinnering....
Lastig, zelfbeschikkingsrecht. Zelfmoord is immers niet verboden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die er genoeg van hebben en per direct op een humane manier dood willen. klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |