quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga maar studeren, want mijn internet valt telkens weg. Goede nacht alvast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Wat is daar lastig aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...
Truste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga maar studeren, want mijn internet valt telkens weg. Goede nacht alvast.
Ik ben antiantiabortus en antiantieuthanasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je voor euthanasie en abortus?
Dubbele ontkenningenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben antiantiabortus en antiantieuthanasie.
Beide tegen. In beginsel...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je voor euthanasie en abortus?
Pourquoi?quote:
Ah, en dan klaag je over ethiek bij slachten?quote:
Ik vind het nogal dubieus om te zeggen pro-euthanasie of pro-abortus te zijn. Het is altijd een slecht iets, maar het moet toelaatbaar zijn.quote:
Derhalve per definitie persoonlijk.quote:
Ik kan hier uren naar kijken. Een jaar of twee geleden hadden veel mensen zo'n groen, huppelend giraffe-achtig beest in hun avatar, daar bleef ik ook maar naar kijken tot het zwart werd voor m'n ogen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik luister naar zware herrie, maar opvallend genoeg blijkt elke muziekstijl te passen bij dit gifje
[ afbeelding ]
Je bedoelt: er zijn belangrijkere zaken om druk te maken? En dus niet belangrijk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, en dan klaag je over ethiek bij slachten?
Nee, maar ik vind het raar. Je bent tegen het ene, maar om dezelfde reden ben je voor het ander.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bedoelt: er zijn belangrijkere zaken om druk te maken? En dus niet belangrijk?
Euthanasie en abortus zijn altijd slecht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dubieus om te zeggen pro-euthanasie of pro-abortus te zijn. Het is altijd een slecht iets, maar het moet toelaatbaar zijn.
Je hebt ook gewoon drie totaal verschillende persoonlijkheden die zoveel zeggen in een .gif als dit. Geniaal, werkelijk briljant, de stiekeme fantasieen van links over een koekje die ze zo gaat eten, de maniakale glimlach van de middelste die net iets te gelukzalig in de camera kijkt en de benjamin van de groep die haar ene longetje tot het uiterste moet inspannen om de teksten in het locale accent, aangedikt met gooische r voor extra kinderen-voor-kinderen-punten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan hier uren naar kijken. Een jaar of twee geleden hadden veel mensen zo'n groen, huppelend giraffe-achtig beest in hun avatar, daar bleef ik ook maar naar kijken tot het zwart werd voor m'n ogen.
Omdat er uitzonderingen zijn....quote:
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat er uitzonderingen zijn....
Abortus: vb. bij zware medische "defecten", zdd leven of menswaardig leven na geboorte onmogelijk is.
Euthanasie: de passieve variant, staken (medisch zinloze) behandeling ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |