Klopt, ik heb meer met psychologie en bedrijfskunde te maken dan quantummechanica.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef eriksd het volgende:
GS is dan ook een softie. EG een harde beuker.
Terroristen zijn het. Allemaal!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef waht het volgende:
[..]
De Technische Universiteit... as van het kwaad.
Ik zit er zelf ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan hè?
Het is geen Mekka voor de Moslims, maar het is ook niet Mekka voor de PVV-ers.
Vandaar je vrouwelijke kant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, ik heb meer met psychologie en bedrijfskunde te maken dan quantummechanica.
Ik zit in de sectie met de meeste vrouwen, zo ongeveer.
Over het ritueel slachten van Duitsers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik had toch liever iets over Duitsers gezien in de OP.
quote:
Je was niet helemaal duidelijk knulletjequote:
Argumentum ad populum. Dat maakt mijn post niet fout.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was niet helemaal duidelijk knulletje![]()
Gezien alle reacties op jouw "citaat"
Nee nee, over dat PVV'ers nog zelfs erger dan Duitsers zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over het ritueel slachten van Duitsers?
Exact, daarom durf ik met meisjes te communicerenquote:
Ik heb slechts gesteld dat hij onduidelijk was, meneer ad hominemquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Argumentum ad populum. Dat maakt mijn post niet fout.
Dat was niet het enige wat je stelde, want je gaf er nog een ondeugdelijke motivatie bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb slechts gesteld dat hij onduidelijk was, meneer ad hominem
Vrouwen zijn maar eng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, daarom durf ik met meisjes te communiceren
Een unicum, in mijn wereld.
Bah, dan probeer ik jarenlang mijn reputatie als meest walgelijke persoon op te hangen aan mijn Duitse achtergrond, haalt de PVV mij gewoon rechts in. Al die jaren werk zijn voor niets geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, over dat PVV'ers nog zelfs erger dan Duitsers zijn.
NOG ERGER ZEG IK JE!
Eng?quote:
Geen idee.quote:
Niks ondeugdelijks aan hoor..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat was niet het enige wat je stelde, want je gaf er nog een ondeugdelijke motivatie bij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Webschip het volgende:
[.]A. Teun van Dijk
[.]B. Theuni van Dijcke
[X]C. Tony van Dijck
[X.]D. Teun van Dijck
Of gewoon een slechte smaak. Ze zal waarschijnlijk ook wel een spijkerrok hebben tot de enkels.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof je meer hersencellen hebt.
Wat is er nu weer met René Froger?quote:
Wel lekkah.quote:
Klopt, ik dacht dat het om Lisa, Amy en Shelley gingquote:
Bron?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom hebben meer PvdA'ers dan CU'ers een kort pittig ChristenUnie-kapsel?
Echt??quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Friek_ het volgende:
http://www.politiek24.nl
Nu het debat over dat onverdoofd ritueel slachten btw.
Geen idee of mensen al keken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt??![]()
Pas een uurtje of 2 hoor
Of, in jouw geval, van Marie-claire Antoinette Birgitte.quote:
U begint mij(n smaak) te kennen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of, in jouw geval, van Marie-claire Antoinette Birgitte.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_pgb__.html?p=1,1
Vlees is gewoon onderdeel van het menselijk dieet, dan moet er ook geslacht worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk. Nergens voor nodig.
Je kan zonder. Er zijn vleesvangers,quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vlees is gewoon onderdeel van het menselijk dieet, dan moet er ook geslacht worden.
De PvdA-fractie is een bron van wansmaak, inderdaad, met hier en daar een fris jong meisje tussen al die boze mannen in slechtzittende pakken en al die boze vrouwen die allemaal een beetje lijken op gemene overblijfmoeders.quote:
Eens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vlees is gewoon onderdeel van het menselijk dieet, dan moet er ook geslacht worden.
Alles kanquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je kan zonder. Er zijn vleesvangers,
Een dier wil ook leven. Net zoals jij
Dat hele dier zou niet eens leven als hij niet voor vlees gehouden werd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Aanbellen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Er staat al drie dagen een grote opblaasbaby bij de buren voor, die blower begint nu flink te irriteren
Leven in de Amazone zonder dat zijn leefgebied wordt gekapt voor sojalandbouw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gooi er een brandende peuk tegenaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef du_ke het volgende:
Er staat al drie dagen een grote opblaasbaby bij de buren voor, die blower begint nu flink te irriteren
Vlees is lekker, dat is reden genoeg om vlees te eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klein gaatje helpt niet vrees ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gooi er een brandende peuk tegenaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hele dier zou niet eens leven als hij niet voor vlees gehouden werd.
Dus dieren laten leven; dan moet je juist vlees consumeren.
Ben je voor euthanasie en abortus?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga maar studeren, want mijn internet valt telkens weg. Goede nacht alvast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Wat is daar lastig aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Ethiek. Lastig...
Truste.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga maar studeren, want mijn internet valt telkens weg. Goede nacht alvast.
Ik ben antiantiabortus en antiantieuthanasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je voor euthanasie en abortus?
Dubbele ontkenningenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben antiantiabortus en antiantieuthanasie.
Beide tegen. In beginsel...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je voor euthanasie en abortus?
Pourquoi?quote:
Ah, en dan klaag je over ethiek bij slachten?quote:
Ik vind het nogal dubieus om te zeggen pro-euthanasie of pro-abortus te zijn. Het is altijd een slecht iets, maar het moet toelaatbaar zijn.quote:
Derhalve per definitie persoonlijk.quote:
Ik kan hier uren naar kijken. Een jaar of twee geleden hadden veel mensen zo'n groen, huppelend giraffe-achtig beest in hun avatar, daar bleef ik ook maar naar kijken tot het zwart werd voor m'n ogen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
Ik luister naar zware herrie, maar opvallend genoeg blijkt elke muziekstijl te passen bij dit gifje
[ afbeelding ]
Je bedoelt: er zijn belangrijkere zaken om druk te maken? En dus niet belangrijk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, en dan klaag je over ethiek bij slachten?
Nee, maar ik vind het raar. Je bent tegen het ene, maar om dezelfde reden ben je voor het ander.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bedoelt: er zijn belangrijkere zaken om druk te maken? En dus niet belangrijk?
Euthanasie en abortus zijn altijd slecht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dubieus om te zeggen pro-euthanasie of pro-abortus te zijn. Het is altijd een slecht iets, maar het moet toelaatbaar zijn.
Je hebt ook gewoon drie totaal verschillende persoonlijkheden die zoveel zeggen in een .gif als dit. Geniaal, werkelijk briljant, de stiekeme fantasieen van links over een koekje die ze zo gaat eten, de maniakale glimlach van de middelste die net iets te gelukzalig in de camera kijkt en de benjamin van de groep die haar ene longetje tot het uiterste moet inspannen om de teksten in het locale accent, aangedikt met gooische r voor extra kinderen-voor-kinderen-punten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan hier uren naar kijken. Een jaar of twee geleden hadden veel mensen zo'n groen, huppelend giraffe-achtig beest in hun avatar, daar bleef ik ook maar naar kijken tot het zwart werd voor m'n ogen.
Omdat er uitzonderingen zijn....quote:
Maar verder ben je voorstander van het toepassen van dwang om leven te laten ontstaan danwel te rekken buiten de wens van de eigenaar van dat leven om?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Omdat er uitzonderingen zijn....
Abortus: vb. bij zware medische "defecten", zdd leven of menswaardig leven na geboorte onmogelijk is.
Euthanasie: de passieve variant, staken (medisch zinloze) behandeling ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |