quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef densmee het volgende:
[..]
wow dat klinkt of je er verstand van hebt. Waar moet ik zijn voor de mooiste/indrukwekkendste stukken
aah wacht ik zie het al het is de lumberjack song![]()
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hangt van het gezelschap af
Je bent ook vrij om met ons mee te rijden, we hebben nog een vierde plek vrij. We gaan alleen vanaf Oslo wel verder Noorwegen in, dus dan kun je ook mee of een vliegtuig/boot oid terug nemen.
En natuurlijk kun je de 121 wel pimpen met wat stickers... die haal je er na de run weer afDoet ons zusterteam ook gezien ze de auto na de run weer willen verkopen.
ik weet ik weet, zat niet op te letten.quote:
niks veewagen, een dikke trekker met wel honderd negentig trappelende pony'squote:
vooral dat "wonder op wielen" dat hebben ze toch niet heel lang durven voeren denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef lipje het volgende:
dat komt door de franse rommel in de achterbak
ja het spijt me zeer, heel de dag vrij gehad om te leren dan krijg je dat. Dus ik ga nu maar eens proberen te beginnen met lerenquote:
dank je, ik moet voor morgen eigenlijk nog alles weten van interne eutrofiering, zuurbuffertraject, verschillende diagrammen en zo nog veel meerquote:
hier is het nagenoeg windstilquote:
Minder bonen eten?quote:
2e is een NGquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:19 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet ik weet, zat niet op te letten.
dat had je niet moeten zeggen dat dat een NG was, dat had niemand gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2e is een NGook leuk!
De SK EuroCab van Burgler staat sinds vandaag op BB![]()
Die LJ quote is wel topicwaardigquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen
Mja, dan liever nog met een team onbekenden op mijn inschrijvingIk heb niet het idee dat de kosten ver uiteen lopen tussen in m'n eigen auto (ik ga dan wel kamperen) of met jullie in de auto mee (en op eigen houtje terug).
Ik wil er niet teveel kosten aan binden, maar stickers waren inderdaad wel een optie. Of misschien kijken hoe lastig het is bepaalde delen te demonteren en er tijdelijk verlepte delen opzetten, dat kan ik gelukkig op de groene 121 oefenen hoe haalbaar dat is
Hier niet echtquote:
Wordt weer eens tijd. Laat de zon maar schijnen!quote:
Mag ook wel.quote:
Laat dat nog maar een weeje duren, dan heb ik ook eens lekker weerquote:
Ik zou er een moord voor doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zijn die stappen met het weer zo huge![]()
22 a 23 graden en zon is ook prima. 30 graden is weer veul te heet![]()
Tenminste in nederland
Moe, spierpijn, vies...quote:
Tof.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moe, spierpijn, vies...
Net een uur gekart, training gehad.
Typisch Nederlanders hè, altijd maar klagen hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zijn die stappen met het weer zo huge![]()
Tenminste in nederland
Als je over het weer klaagt, betekent dat je niks ergers hebt om over te zeuren. Dus dan is klagen over het weer best positief.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Typisch Nederlanders hè, altijd maar klagen haha
Ik doe mee aan de competitie, volgende week weer training, en dan een paar weken later de eerste wedstrijd. Wel leuk, de baan waar we vandaag waren heeft twee banen. Een technische en een snelle. Op de laatste 2e van de 20 geworden, op de technische ergens 10equote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tof.
Ik ging paar jaar geleden elke 2-3 weken een avond karten
Netjes, ik ging hier altijd karten:quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de competitie, volgende week weer training, en dan een paar weken later de eerste wedstrijd. Wel leuk, de baan waar we vandaag waren heeft twee banen. Een technische en een snelle. Op de laatste 2e van de 20 geworden, op de technische ergens 10e
Daar ben ik nog nooit geweest, wil ik nog wel een tkeer heen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Netjes, ik ging hier altijd karten:
http://www.kartfabrique.nl/
Paar keer in de top van de maand en week gestaan.
Ziet er allemaal tof uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, wil ik nog wel een tkeer heen.
Vandaag hier gereden: http://www.kylemore-karting.com/temp/main.htm Op track 1 (snelle) en track 2 (echnisch). De 2e training volgende week is volgens mij ook daar, maar dat weet ik niet zeker (kan ik niet zien vanuit huis).
Hier gaan we ook rijden en nog een track welke ik even ben vergeten, http://www.whiteriver.ie/
In totaal 6 races, drie heats per race. 30 deelnemers ongeveer. Wordt best spannend.
Dat is best een goede deal! Hier betalen we 30 euro per wedstrijd en 30 euro per training. Maar dat is dan wel een uur in totaal per keer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziet er allemaal tof uit.
Alleen je kan bij de KartFabrique op zondagavond 'onbeperkt', dan kun je meestal 4-5 keer voor 25 euro. Na 3 keer begin ik toch altijd wel vrij snel kramp in handen en armen te krijgen.
Dat is ook best te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best een goede deal! Hier betalen we 30 euro per wedstrijd en 30 euro per training. Maar dat is dan wel een uur in totaal per keer.
Is best oke, komt alleen nog transport erheen/vandaan bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook best te doen.
Een uur autorijden kost je ook hetzelfde
Ach, ik rijd dagelijks in een auto met 90 pk @ 1200 kg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Morgen moet ik een ritje doen in een Ford Focus uit 2008 met 90 trappelende paardjesdat wordt nog wat. Maargoed krijg toch betaald.
Hoe doe je dat ?quote:
Wat voor tent hadden jullie in vredesnaam bij je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die LJ quote is wel topicwaardig
Wij gaan juist niet kamperen, een tent kost veel te veel tijdEn wat stickers moet wel lukken lijkt me, voor 50-100 euro heb je de hele auto vol hangen.
Ok, betrapt.. densmee komt ons tijdelijk helpen, maar heeft alleen zijn blauwe kleurtje nog niet.quote:
Idd debiel heet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
Tenminste in nederland
Moet eerst wat vrienden bij elkaar zien te regelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef Dingest het volgende:
Al is de uitdaging met een andere auto op te komen dagen ook wel erg leuk![]()
Sjoegerd, wilde jij niet mee doen met een Espero? Staat er eentje hier in de buurt voor dat budget![]()
http://www.brikkentocht.nl/index.html
Niet dat de Carbage Run verder origineel is, maar dit voelt wel heel houtje-touwtje aan.
ik zal komende week als de verf binnen is wel even een topic makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok, betrapt.. densmee komt ons tijdelijk helpen, maar heeft alleen zijn blauwe kleurtje nog niet.
quote:
hmm de 1.6 heeft er al 100, dus ik neem dan maar aan dat het de 1.4 is?, trouwens aan als die paardjes heb je niet zoveel als je in de file staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Morgen moet ik een ritje doen in een Ford Focus uit 2008 met 90 trappelende paardjesdat wordt nog wat. Maargoed krijg toch betaald.
Het was een diesel, best fijne auto al was het niet snel. Inderdaad goed druk op de A1.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm de 1.6 heeft er al 100, dus ik neem dan maar aan dat het de 1.4 is?, trouwens aan als die paardjes heb je niet zoveel als je in de file staat
Binnenwegen/dijken en scheuren met die hap
dagquote:
Ik heb maar een week zomer vakantiequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet eens een vakantie aangevraagd![]()
Die week Noorwegen telt natuurlijk niet. Want een week is geen zomervakantie![]()
Zeker niet als het al in juni was
Kan je de tuin weer als tuin herkenbaar maken (ik gok maar zo dat het weer eens nodig is).quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhoefde geen vakantie maar het bedrijf is dicht
OK, ik denk: jullie gaan er wel ff met de brommer op uit, een beetje crossen door de Ardennen of zo... Geen zin in?quote:
ik heb een Engelse cottagetuinquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je de tuin weer als tuin herkenbaar maken (ik gok maar zo dat het weer eens nodig is).
Cottagegarden. Dat is toch Engels voor puinzooi?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Cottagegarden. Dat is toch Engels voor puinzooi?
yupquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Cottagegarden. Dat is toch Engels voor puinzooi?
nog erger import eilandvolkquote:
Dan is Densmee niet bijster scherpquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok, betrapt.. densmee komt ons tijdelijk helpen, maar heeft alleen zijn blauwe kleurtje nog niet.
[14.gif]quote:
Dit is geen rocketscience.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef 2cv het volgende:
Tip: als je rauwe kip hebt die niet goed meer is, gooi die dan in een vuilnisbak buiten, niet in de vuilnisbak in je keuken.
voor sommigen blijkbaar welquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[14.gif]
[..]
Dit is geen rocketscience.
Geen geldquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik denk: jullie gaan er wel ff met de brommer op uit, een beetje crossen door de Ardennen of zo... Geen zin in?
Iemand heeft er in elk geval van geleerd. Ik ga niet snel over m'n nek, maar dit keer scheelde het weinig.quote:
Niet als je dat ding nog nooit opgezet hebt en eerst moet eten omdat het restaurant dicht gaat. Waarna het donker is en je met groot licht van de Saab de boel op probeert te zettenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat voor tent hadden jullie in vredesnaam bij je?Een simpele koepel heb je toch binnen een kwartiertje wel staan, misschien iets langer als de ondergrond niet meewerkt.
Ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken, maar voor dat bedrag heb ik inderdaad wel al opties gezien die niet permanent zijn
Wat primitief.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef Anne het volgende:
. En weer eentje vandaag.
Ik rij langs, zie de vrachtwaggelchauffeur in de spiegel kijken, kom er naast te rijden, chauffeur drukt neus bijna tegen het zijraam en begint te toeteren. Als ik hem voorbij rijden toetert ie nog steeds en seint nog ff met groot licht.
Ik had nog gekeken of er een tegemoetkomende vrachtwaggel was, maar nee dus ik heb maar gezwaaid.
Wel apart hoor. Op de a50 had ik dit nooit, maar de a73 is natuurlijk ook wel om vrolijk van te worden.
Maar mocht er iemand aandacht nodig hebben (peu ?), koop een gele auto en verf je haar blond
in de kever krijg je aandacht van leuke meisje ipv vrachtwagenchauffeurs, heb ik toch liever ;-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef Anne het volgende:
Ik rij langs, zie de vrachtwaggelchauffeur in de spiegel kijken, kom er naast te rijden, chauffeur drukt neus bijna tegen het zijraam en begint te toeteren. Als ik hem voorbij rijden toetert ie nog steeds en seint nog ff met groot licht.
Ik had nog gekeken of er een tegemoetkomende vrachtwaggel was, maar nee dus ik heb maar gezwaaid.
Wel apart hoor. Op de a50 had ik dit nooit, maar de a73 is natuurlijk ook wel om vrolijk van te worden.
Maar mocht er iemand aandacht nodig hebben (peu ?), koop een gele auto en verf je haar blond
de a73 boven venlo is dan ook wel een weg om spontaan je eigen dood te rijden, landschap is daar te lelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef Anne het volgende:
welke zus van de neef van een vage kennis kende jij ooit die een Kever gehad zou kunnen hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de kever krijg je aandacht van leuke meisje ipv vrachtwagenchauffeurs, heb ik toch liever ;-)
wastie gay, of ben jij een chickie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een vrachtwagenchauffeur op de andere baan van de snelweg hing een keer letterlijk uit het raam toen 'ie voorbij kwam om te zwaaien en te roepentoch leuk.
Ik mag hopen dat 'ie zwaaide naar mijn autoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wastie gay, of ben jij een chickie?
en? Zwaaide je auto terug?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat 'ie zwaaide naar mijn auto
Valt best wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:47 schreef densmee het volgende:
[..]
de a73 boven venlo is dan ook wel een weg om spontaan je eigen dood te rijden, landschap is daar te lelijk.
Maargoed terwijl ik dit type zit er een eekhoorn met een kraai te vechten op een boom op 2 meter afstand
Dan hoop ik dat je vriendelijke collega's hebtquote:
quote:
Weet nog wel dat ik afgelopen April bij het CBR zat voor examen BE.. Stond zowat op t punt om de plantenbakken vol te kotsenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef densmee het volgende:
the crow has lost the game
mooi schaft bij het cbr in breda, leuk om te zien al die zenuwachtige mensen
ik ben er nu 8 keer geweest, en nooit heel zenuwachtigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik afgelopen April bij het CBR zat voor examen BE.. Stond zowat op t punt om de plantenbakken vol te kotsen
Ik alleen voor auto-theorie en auto-praktijk. Leuke uitrit wel daarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben er nu 8 keer geweest, en nooit heel zenuwachtig
voor:
brommertheorie
auto theorie
auto tussentijdse toets
auto examen
aanhanger examen
motor theorie
motor avb
motor avd
Kortom, je was aan het prutsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet als je dat ding nog nooit opgezet hebt en eerst moet eten omdat het restaurant dicht gaat. Waarna het donker is en je met groot licht van de Saab de boel op probeert te zettenZie dag 4 enzo
[ afbeelding ]
Na een uurtje stond ie welMet de tentstokken er verkeerdom in overigens...
Dat floeptentje was wel lekker snel, maar mij iets te knus voor een niet-vriendin
ja, dat is het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op kenteken is het een Dodge W200 uit '72 op LPG - 'bedrijfsauto met koppeling'
Bedankt dat je even uitlegt over exact hetzelfde wat er op de foto te zien isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, dat is het ookheeft een heel artikel over gestaan in 4WD magazin, is van een buowbedrijf. Vent had een gare rolls op de sloop gevonden en de koets op zn Dodge gezet
t gaat om de "bedrijfsauto met koppeling"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, dat is het ookheeft een heel artikel over gestaan in 4WD magazin, is van een buowbedrijf. Vent had een gare rolls op de sloop gevonden en de koets op zn Dodge gezet
er kan een aanhangwagen achter, wat dan nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
t gaat om de "bedrijfsauto met koppeling"
Het is een bedrijfsauto en het heeft een koppeling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
t gaat om de "bedrijfsauto met koppeling"
happy Hardcorequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Q-Music trouwens al de hele dag![]()
Foute 111En vanaf 18:00 herhalen ze hem nog een keer helemaal
![]()
102 DUNE CAN'T STOP RAVING
We hadden 'm opstaan op het werk. Geen pretje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Q-Music trouwens al de hele dag![]()
Foute 111En vanaf 18:00 herhalen ze hem nog een keer helemaal
![]()
102 DUNE CAN'T STOP RAVING
moest jij niet naar de Brabanthallen?quote:
Klopt, maar tel daarbij op dat je luchtbed nog op moet vullen, het opruimen/schoonmaken de volgende dag en met grote pech ook nog eens regen... dan zit ik liever in een hutje/hotelkamer waar ik meteen in kanquote:
Nou ja, met een groep heb je wel de neiging alles 5x zo inefficiënt te doen dus daar zit wel wat in. Op vakantie met kennissen zette ik liever die grote tent in m'n eentje op dan met z'n allen, scheelde echt een uur of zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, maar tel daarbij op dat je luchtbed nog op moet vullen, het opruimen/schoonmaken de volgende dag en met grote pech ook nog eens regen... dan zit ik liever in een hutje/hotelkamer waar ik meteen in kan
Om het maar niet over een lege kofferbak te hebbenVolgende week is er een koelbox in de aanbieding bij de lidl, die slepen we misschien wel mee.
achterruit grondig ontvetten, sticker erop plakken en met een lineaaltje en een scherp hobbymes in 6.000.000 kleine vierkantjes snijden; zie je niks van, en je pa gaat hem er écht niet vanaf peuteren danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rij Starlet en heb een sticker per post gekregen van Toyota met de tekst:
Een Toyota rijder krijg je niet zomaar uit z'n auto. (LOGO)
Gewoon te vet, en omdat Starlet reclame![]()
En ik wil hem dus op de Starlet plakken![]()
Maar mag niet van mijn pa
heb je een 12V aansluiting achterin dan? anders kan je beter een kleiner model voor tussen de achterbank nemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, maar tel daarbij op dat je luchtbed nog op moet vullen, het opruimen/schoonmaken de volgende dag en met grote pech ook nog eens regen... dan zit ik liever in een hutje/hotelkamer waar ik meteen in kan
Om het maar niet over een lege kofferbak te hebbenVolgende week is er een koelbox in de aanbieding bij de lidl, die slepen we misschien wel mee.
Picasso heeft achterin ook een aansluiting, daar gaat het met name omquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je een 12V aansluiting achterin dan? anders kan je beter een kleiner model voor tussen de achterbank nemen
en wat Dinges zegt.. ze maken een herrie
Druppel olie op het asje werkte niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Picasso heeft achterin ook een aansluiting, daar gaat het met name omVolgens mij hebben meer moderne auto's dat wel. Al staat de koelbox daarin altijd al op de plek van de middelste stoel van de achterbank.
Qua herrie vind ik het wel meevallen, zeker in de auto, en het werkt een stuk beter dan een gewone met koelelementen want op de camping kan je dat ding constant aan laten staan. Maar die van ons is dus kaput en bij het aanzetten begint de fan te gillen. Meestal valt dat wel op te lossen door er een ram op te gevenMaar vroeg of laat gaat dat ding wel helemaal kapot natuurlijk.
Willen accentueren dat je een starlet rijdtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik rij Starlet en heb een sticker per post gekregen van Toyota met de tekst:
Een Toyota rijder krijg je niet zomaar uit z'n auto. (LOGO)
Gewoon te vet, en omdat Starlet reclame![]()
En ik wil hem dus op de Starlet plakken![]()
Maar mag niet van mijn pa
Ouwe Opelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Morgen een '76 kadett city voor mijn vriendin kopen, als verassing.
Ze is gek van dat model en ik heb gezegd dat wel eens serieus gaan kijken als de benz weg is.
Maar ik ga hem stiekem morgenochtend kopen![]()
[ afbeelding ]
Cool hé, nu nog ergens een kermit sticker zien te vindenquote:
Lief van je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Ze is gek van dat model en ik heb gezegd dat wel eens serieus gaan kijken als de benz weg is.
[ afbeelding ]
Ja, dat is gewoon een kwestie van smaak denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar hoe komt het dat ze van die lelijke gevallen houdt ?
Mja en dan. Lijkt me niet echt een serieus probleem of wel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:01 schreef 2cv het volgende:
APK niet dacht ik, maar andere instanties wel. O.a. na een ongeval ...
Janken houdt of vanzelf op, of na een tikje. Bovendien heb ik echt geen care om dat ding te maken. We gebruiken deze tot hij kapot is en dan komt er een nieuwe, of eerder als dat beter uitkomt. Meestal is dat om de paar jaar wel wenselijk omdat iemand er in de vakantie altijd wel iets 3 weken lang in laat zitten wat er niet 3 weken in hoort en die geur blijft er dan lekker permanent in hangenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef 2cv het volgende:
Jankende koelbox = lager stuk. Als dat ding toch op de nominatie staat om kapot te gaan, probeer het dan te fixxen.
12V plug kan je zelf aanlaggen, heb ik ook gedaan. Gezekerd en relaisgeschakeld en al. Met verklikkerlampje.
Als de verzekering niet uit wil betalen omdat de auto niet overeenkomt met de informatie op de kentekenpapieren lijkt me dat wel serieus hoor ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja en dan. Lijkt me niet echt een serieus probleem of wel?
Ik heb het voor een vakantie van 3,5 week gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Janken houdt of vanzelf op, of na een tikje. Bovendien heb ik echt geen care om dat ding te maken. We gebruiken deze tot hij kapot is en dan komt er een nieuwe, of eerder als dat beter uitkomt. Meestal is dat om de paar jaar wel wenselijk omdat iemand er in de vakantie altijd wel iets 3 weken lang in laat zitten wat er niet 3 weken in hoort en die geur blijft er dan lekker permanent in hangen![]()
Voor hooguit die week in het jaar hoef ik geen extra 12V aansluiting in mijn auto hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Precies zoeen had m'n oma, ook die kleur!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hem meeneem in de 121 houd ik hem in de auto toch binnen handbereik, niet in de kofferbakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het voor een vakantie van 3,5 week gedaanMaar het is ideaal !
Gaaf ding man, weer er zuinig op! Achterwiel aangedreven Opels zijn altijd goed. Spullen zijn trouwens ruim te krijgen dus verlagen is geen probleem, setje veren en dempers heb je zo (-40mm zou ik doen)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Haha mooi is dat he, hadden ze die in laten bouwen, want die zitten er standaard niet in achter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies zoeen had m'n oma, ook die kleur!![]()
Kadett City
met speciaal voor m'n broertje en mij heup gordels achtering
Spullen zijn inderdaad goed te verkrijgen, zeker op ebay.dequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gaaf ding man, weer er zuinig op! Achterwiel aangedreven Opels zijn altijd goed. Spullen zijn trouwens ruim te krijgen dus verlagen is geen probleem, setje veren en dempers heb je zo (-40mm zou ik doen)
ook goedenmiddagorgenquote:
Ik heb op die pagina wel gezien dat het onderstel + motor ik zelf ook wel zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:23 schreef Barcaconia het volgende:
Een rasechte sportwagen. Met ladderchassis en veel te grote motor. Zoals de Europeanen dat in 1920 deden en de Amerikanen tot de dag van vandaag.
Tof bakkiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Jeh, en dan 13 inch verbreed staal eronderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gaaf ding man, weer er zuinig op! Achterwiel aangedreven Opels zijn altijd goed. Spullen zijn trouwens ruim te krijgen dus verlagen is geen probleem, setje veren en dempers heb je zo (-40mm zou ik doen)
Beter 7j ATS Classics of uitgelaste SR-velgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, en dan 13 inch verbreed staal eronder
En dat.quote:
Dat is altijd lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En dat.
Mooi mijn setje banden verkocht.
quote:
Ook goed, maar bij mij zou het een winterhok worden, en dus staalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Beter 7j ATS Classics of uitgelaste SR-velgen.
Dus deze dag is echt een openbaringquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Anne het volgende:
Dat dus. En ik kan trouwens ook weer horen.
Dan kun je lekker tegen je ruitenwissers aan gluren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus deze dag is echt een openbaringal mis je niet veel.
Waarom regent het altijd als ik weg wil met de auto.
Met regen blijft 'ie van mij mooi staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan kun je lekker tegen je ruitenwissers aan gluren.
Of OV, of de auto van mijn ouders. Ben student.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dus als het regent ga je op de fiets?
Liefde? Wauwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is mijn vervoersmiddel en op dit moment ook iets waaraan ik liefde kan geven, aangezien waaraan ik dat eerst deed niet meer is.
Dit gaat de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je geen vriendin hebt moet je toch maar iets/iemand anders die aandacht geven.
Het is ook maar een grapje. Maar inderdaad, een auto is niet jaloers.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant opmaar goed dat auto's niet jaloers kunnen zijn (of des te erger dat vrouwen dat wel kunnen zijn).
Plus dat ze nooit moeilijk doen over een triootje met een andere vrouw.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook maar een grapje. Maar inderdaad, een auto is niet jaloers.
Dat ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Plus dat ze nooit moeilijk doen over een triootje met een andere vrouw.
Net klaar met de vriendin op benen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar toch voel ik me nog steeds drama.
Ja, op het meest klote-moment dat ik me kan wensen/gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Net klaar met de vriendin op benen?
[img]uitlaatfoto[/img]quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is mijn vervoersmiddel en op dit moment ook iets waaraan ik liefde kan geven, aangezien waaraan ik dat eerst deed niet meer is.
Die gedachte gaf mij ook inderdaad toen ik het zei.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ [url=uitlaatfoto]afbeelding[/url] ]
Da's altijd klotequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, op het meest klote-moment dat ik me kan wensen/gebruiken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die gedachte gaf mij ook inderdaad toen ik het zei.
Hadden eigenlijk al vakantie geplant, ik ben vorig ook al niet geweest omdat m'n oma toen op sterven lag. En nu dit. Terwijl m'n ouders nu ook 12 dagen op vakantie gaan. Dus zit helemaal alleen. Vrienden zijn op vakantie etc.quote:
En? groeit hij al ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hadden eigenlijk al vakantie geplant, ik ben vorig ook al niet geweest omdat m'n oma toen op sterven lag. En nu dit. Terwijl m'n ouders nu ook 12 dagen op vakantie gaan. Dus zit helemaal alleen. Vrienden zijn op vakantie etc.
quote:
* SD paast je de roosviceequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zo ben er ik nou bij met m'n gedachten.
Maar even gevraagd, ze wil geen soortgelijke fotoshoot doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Anne het volgende:
[..].
Als jij een foto plaatst van je vriendin die dat bij jou doet, maak ik een uitzondering.
Bannetje van een kwartierquote:
Saaie mutsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar even gevraagd, ze wil geen soortgelijke fotoshoot doen
Hoi o_gquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je nijntje mist 2 ballen en een tuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
jaquote:
Daar hoeft je broek niet voor uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
In de foto zijn de broekjes overigens nog aan, dus zo fout is het nou ook weer niet
Je broek uit doen tijdens het rijden is niet aan te raden neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja
In de foto zijn de broekjes overigens nog aan, dus zo fout is het nou ook weer niet
Jep, van 32 naar 33 notes.. wees er maar trots opquote:
Ik had er op m'n oude account iets meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, van 32 naar 33 notes.. wees er maar trots op
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Je broek uit doen tijdens het rijden is niet aan te raden nee. Opzij schuiven die en hap.
12quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, van 32 naar 33 notes.. wees er maar trots op
Wij zien meer jonguhquote:
Dat wordt opschieten, het is wel 5 minuten naar de supermarchèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij mag dadelijk rijden [ afbeelding ].
Heb ik er serieus 33?quote:
De vorige keer ging je ook langzamer rijdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt opschieten, het is wel 5 minuten naar de supermarchè
Lekken is met Danny mee naar het Keldertje, dat wil alleen Lexxxquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb ik er serieus 33?
Daar ben ik trots op. Wat zien jullie dan nog meer? Krijg ik alleen ernstige te zien dan ofzo
Nee, alleen de niet ernstige mag jij zien. De goeie shit is blue-onlyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb ik er serieus 33?
Daar ben ik trots op. Wat zien jullie dan nog meer? Krijg ik alleen ernstige te zien dan ofzo
Ja duhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
De vorige keer ging je ook langzamer rijden.
Ben wel benieuwd nu maar ik ga geen ¤4,50 betalenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen de niet ernstige mag jij zien. De goeie shit is blue-only
Gelukkig komt zo de Moto GP in assen op NED2.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef Paladijn het volgende:
Mya, ik ga de race morgen waarschijnlijk ook niet kijken
Wat, met een Hayabusa blokquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.haselier.nl/in(...)icle&id=35&Itemid=44
Oe
Mij lijkt de Yamaha FJR al prima eigenlijk.quote:
jij kan er pas 11 zien idd..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik wil ook extra notes. Ik heb er pas 11. Ah toe![]()
Gezien de recente ontwikkelingen zou ik daar nog eens goed over nadenkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd nu maar ik ga geen ¤4,50 betalen
Ik wilde eigenlijk binnenkort een note-marathon gaan doen.
Volgens de wet heb ik recht om alles in te zien. Dus of je liegt, of fok lapt de wet aan zijn laarsquote:
Ja maar dan wel zodanig dat er geen ban komt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gezien de recente ontwikkelingen zou ik daar nog eens goed over nadenken
Is dit echt jullie systeem?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen de niet ernstige mag jij zien. De goeie shit is blue-only
Ik geloof dat die discussie bij ons op het forum ook al heeft plaatsgevonden, en na het één en ander uitzoeken blijkt dat - afhankelijk van het systeem - opgeslagen posts e.d. niet onder persoonsgegevens valt aangezien niet met zekerheid de posts aan een specifiek persoon te koppelen zijn. Maar ik weet niet hoe dit forum dat soort dingen gebruikt en of dat hier ook van toepassing isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens de wet heb ik recht om alles in te zien. Dus of je liegt, of fok lapt de wet aan zijn laars![]()
Hoeveel heb ik er dan? Mijn streven is 30 voor eind dit jaar.
Heel knap als ze ook maar 1 cent te zien krijgen ooitquote:f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account
van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis
Dan waren ze nu al rijk geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
ik heel hard moeten lachen om deze passage uit de AV:
[..]
Heel knap als ze ook maar 1 cent te zien krijgen ooit
Kan zijn, maar zo'n voorwaarde houdt nooit stand in een rechtzaak.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan waren ze nu al rijk geweest.
Maar het mooie is, iedereen is er wel mee akkoord gegaan.
KLopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zo'n voorwaarde houdt nooit stand in een rechtzaak.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zo'n voorwaarde houdt nooit stand in een rechtzaak.
Dat had ik ook met jouw website.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
De AV en policy zijn wel goed voor een kwartiertje vermaak merk ik net, staan een hoop belachelijke dingen in
Dat is altijd het enige commentaar wat je hebtquote:
Op jou?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd het enige commentaar wat je hebt
Nope.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Anne, heb ik van jou al een note
Euhhhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ok. Waar heb jij je laatste note voor gegeven.
Waar zou je graag nog eens een note voor geven. Misschien kan ik je helpenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhhh. Geen idee, dat kan ik niet zo makkelijk terug zien en zoveel zet ik er eigenlijk niet echt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens de wet heb ik recht om alles in te zien. Dus of je liegt, of fok lapt de wet aan zijn laars![]()
Hoeveel heb ik er dan? Mijn streven is 30 voor eind dit jaar.
Voor een tubgirl.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waar zou je graag nog eens een note voor geven. Misschien kan ik je helpen
Welnee joh, ik zat de boel alleen maar een beetje te stangen, en dat werkt dus blijkbaar primaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is dit echt jullie systeem?Op S.com hanteren we ook een ban-manager maar die is alleen voor mods en hoger toegankelijk. Ik snap het nut er niet van om, als je die info toch kenbaar (tegen betaling) wil maken, alleen de dingen die kennelijk niet relevant zijn zichtbaar te maken.
not gonna happenquote:
Als jij nou ff een nieuwe slowchat maakt..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee da's te makkelijk en ik wil iets wat niet direct ook een ban geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |