Heel knap als ze ook maar 1 cent te zien krijgen ooitquote:f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account
van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis
Dan waren ze nu al rijk geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
ik heel hard moeten lachen om deze passage uit de AV:
[..]
Heel knap als ze ook maar 1 cent te zien krijgen ooit
Kan zijn, maar zo'n voorwaarde houdt nooit stand in een rechtzaak.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan waren ze nu al rijk geweest.
Maar het mooie is, iedereen is er wel mee akkoord gegaan.
KLopt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zo'n voorwaarde houdt nooit stand in een rechtzaak.
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zo'n voorwaarde houdt nooit stand in een rechtzaak.
Dat had ik ook met jouw website.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
De AV en policy zijn wel goed voor een kwartiertje vermaak merk ik net, staan een hoop belachelijke dingen in
Dat is altijd het enige commentaar wat je hebtquote:
Op jou?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd het enige commentaar wat je hebt
Nope.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Anne, heb ik van jou al een note
Euhhhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ok. Waar heb jij je laatste note voor gegeven.
Waar zou je graag nog eens een note voor geven. Misschien kan ik je helpenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhhh. Geen idee, dat kan ik niet zo makkelijk terug zien en zoveel zet ik er eigenlijk niet echt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens de wet heb ik recht om alles in te zien. Dus of je liegt, of fok lapt de wet aan zijn laars![]()
Hoeveel heb ik er dan? Mijn streven is 30 voor eind dit jaar.
Voor een tubgirl.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waar zou je graag nog eens een note voor geven. Misschien kan ik je helpen
Welnee joh, ik zat de boel alleen maar een beetje te stangen, en dat werkt dus blijkbaar primaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is dit echt jullie systeem?Op S.com hanteren we ook een ban-manager maar die is alleen voor mods en hoger toegankelijk. Ik snap het nut er niet van om, als je die info toch kenbaar (tegen betaling) wil maken, alleen de dingen die kennelijk niet relevant zijn zichtbaar te maken.
not gonna happenquote:
Als jij nou ff een nieuwe slowchat maakt..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee da's te makkelijk en ik wil iets wat niet direct ook een ban geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |