Hoe doe je dat ?quote:
Wat voor tent hadden jullie in vredesnaam bij je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die LJ quote is wel topicwaardig
Wij gaan juist niet kamperen, een tent kost veel te veel tijdEn wat stickers moet wel lukken lijkt me, voor 50-100 euro heb je de hele auto vol hangen.
Ok, betrapt.. densmee komt ons tijdelijk helpen, maar heeft alleen zijn blauwe kleurtje nog niet.quote:
Idd debiel heet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
22 a 23 graden en zon is ook prima. 30 graden is weer veul te heet![]()
Tenminste in nederland
Moet eerst wat vrienden bij elkaar zien te regelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef Dingest het volgende:
Al is de uitdaging met een andere auto op te komen dagen ook wel erg leuk![]()
Sjoegerd, wilde jij niet mee doen met een Espero? Staat er eentje hier in de buurt voor dat budget![]()
http://www.brikkentocht.nl/index.html
Niet dat de Carbage Run verder origineel is, maar dit voelt wel heel houtje-touwtje aan.
ik zal komende week als de verf binnen is wel even een topic makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok, betrapt.. densmee komt ons tijdelijk helpen, maar heeft alleen zijn blauwe kleurtje nog niet.
quote:
hmm de 1.6 heeft er al 100, dus ik neem dan maar aan dat het de 1.4 is?, trouwens aan als die paardjes heb je niet zoveel als je in de file staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Morgen moet ik een ritje doen in een Ford Focus uit 2008 met 90 trappelende paardjesdat wordt nog wat. Maargoed krijg toch betaald.
Het was een diesel, best fijne auto al was het niet snel. Inderdaad goed druk op de A1.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm de 1.6 heeft er al 100, dus ik neem dan maar aan dat het de 1.4 is?, trouwens aan als die paardjes heb je niet zoveel als je in de file staat
Binnenwegen/dijken en scheuren met die hap
dagquote:
Ik heb maar een week zomer vakantiequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet eens een vakantie aangevraagd![]()
Die week Noorwegen telt natuurlijk niet. Want een week is geen zomervakantie![]()
Zeker niet als het al in juni was
Kan je de tuin weer als tuin herkenbaar maken (ik gok maar zo dat het weer eens nodig is).quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhoefde geen vakantie maar het bedrijf is dicht
OK, ik denk: jullie gaan er wel ff met de brommer op uit, een beetje crossen door de Ardennen of zo... Geen zin in?quote:
ik heb een Engelse cottagetuinquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je de tuin weer als tuin herkenbaar maken (ik gok maar zo dat het weer eens nodig is).
Cottagegarden. Dat is toch Engels voor puinzooi?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Cottagegarden. Dat is toch Engels voor puinzooi?
yupquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Cottagegarden. Dat is toch Engels voor puinzooi?
nog erger import eilandvolkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |