SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Precies zoeen had m'n oma, ook die kleur!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Morgen een '76 kadett city voor mijn vriendin kopen, als verassing.
Ze is gek van dat model en ik heb gezegd dat wel eens serieus gaan kijken als de benz weg is.
Maar ik ga hem stiekem morgenochtend kopen![]()
[ afbeelding ]
Als ik hem meeneem in de 121 houd ik hem in de auto toch binnen handbereik, niet in de kofferbakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het voor een vakantie van 3,5 week gedaanMaar het is ideaal !
Gaaf ding man, weer er zuinig op! Achterwiel aangedreven Opels zijn altijd goed. Spullen zijn trouwens ruim te krijgen dus verlagen is geen probleem, setje veren en dempers heb je zo (-40mm zou ik doen)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Ze is gek van dat model en ik heb gezegd dat wel eens serieus gaan kijken als de benz weg is.
[ afbeelding ]
Haha mooi is dat he, hadden ze die in laten bouwen, want die zitten er standaard niet in achter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies zoeen had m'n oma, ook die kleur!![]()
Kadett City
met speciaal voor m'n broertje en mij heup gordels achtering
Spullen zijn inderdaad goed te verkrijgen, zeker op ebay.dequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gaaf ding man, weer er zuinig op! Achterwiel aangedreven Opels zijn altijd goed. Spullen zijn trouwens ruim te krijgen dus verlagen is geen probleem, setje veren en dempers heb je zo (-40mm zou ik doen)
ook goedenmiddagorgenquote:
Ik heb op die pagina wel gezien dat het onderstel + motor ik zelf ook wel zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:23 schreef Barcaconia het volgende:
Een rasechte sportwagen. Met ladderchassis en veel te grote motor. Zoals de Europeanen dat in 1920 deden en de Amerikanen tot de dag van vandaag.
Tof bakkiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Jeh, en dan 13 inch verbreed staal eronderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gaaf ding man, weer er zuinig op! Achterwiel aangedreven Opels zijn altijd goed. Spullen zijn trouwens ruim te krijgen dus verlagen is geen probleem, setje veren en dempers heb je zo (-40mm zou ik doen)
Beter 7j ATS Classics of uitgelaste SR-velgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, en dan 13 inch verbreed staal eronder
En dat.quote:
Dat is altijd lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En dat.
Mooi mijn setje banden verkocht.
quote:
Ook goed, maar bij mij zou het een winterhok worden, en dus staalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Beter 7j ATS Classics of uitgelaste SR-velgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |