je zult toch meer janken dan een krasaccount, dan is er toch iets goed mis met jequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:18 schreef Goddelijker het volgende:
Ben ik godverdomme vergeten brood mee te namen naar het werk.
Heb je geen verhuis / dit is mijn nieuwe stulpje topic gemaakt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je een linkje van wilt hebben?
Ik heb nog geen nieuw huis helaas, dus neequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je geen verhuis / dit is mijn nieuwe stulpje topic gemaakt?
voor wat?quote:
hier is het nog steeds droog, moet ook nog ff zo bliijven tot ik dat ding plat heb; slijptollen en regen zijn geen vriendjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Anne het volgende:
Bah, kutweer. Waarom ging ik ook alweer op de motor?
Waar zie jij minderjarige meisjes dan?quote:
bandenzaag gebruiken werkt altijdquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hier is het nog steeds droog, moet ook nog ff zo bliijven tot ik dat ding plat heb; slijptollen en regen zijn geen vriendjes
En je bent op de motor omdat iedereen vanmiddag in de file staat want: regen, en jij dan lekker kunt doorrijden
Nergens op dit moment, ik zie alleen een collega tegenover aan zijn bureau zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar zie jij minderjarige meisjes dan?
als je 2 minuten stapvoets/stilstaand hebt gereden durf je dat echt wel hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Anne het volgende:
Ik heb nooit file en ik weet niet eens of ik er tussendoor durf als ik het wel had.
En opschieten dan, het komt vast.jouw kant op.
Okaai, iemand noemde me net ook al Brave Annie, dus moet ik dat ook ff waar maken ehquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:27 schreef densmee het volgende:
[..]
als je 2 minuten stapvoets/stilstaand hebt gereden durf je dat echt wel hoor.
lomp'n boerquote:
kom je mij een keertje ophalen uit mijn werk, kun je achter me aan tuffen om te oefenenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef Anne het volgende:
Ik heb nooit file en ik weet niet eens of ik er tussendoor durf als ik het wel had.
En opschieten dan, het komt vast.jouw kant op.
Haha het duurde ook echt nog geen minuut. Lijkt wel sneller.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zometeen FF5 installeren, zal mij benieuwen.
wa lompe boer, ginnen bang en rammelen met die apparaten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lomp'n boer![]()
Hij ligt al in stukken achterin
wel eens van omvormers gehoord?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef densmee het volgende:
[..]
wa lompe boer, ginnen bang en rammelen met die apparaten.
waarom eerst een aggregaat aanslingeren verlengsnoer uitrollen en slijptol zoeken.
als je ook aan een touwtje trekt en gewoon die paal aan de grond afknauwt
quote:
quote:
Waarom quote je mij 2x?quote:
praat jij altijd tegen je kloontjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom quote je mij 2x?
Ik heb je nu lekker 3x gequote
das je eerste schaft als je net op je werk bent, dus koffie met ontbijtboterhamquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tssss, half 8, da's al bijna schafttijd jonguh
nog lang nietquote:
SCHIET EENS OP JOH! HONGER!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Bedenk jezelf; hoeveel mongolen ken je die vergeten dat het einde werktijd is?
Een heel fokking uur gewoon
ik sta naast mijn brommert, ik ga die huge onweersbui achterna zo te zien, ik hoop dat je geen was buiten hebt hangenquote:
Neuh, alleen mijn motorpak, maar die is al kleddernat, dus dat boeit nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik sta naast mijn brommert, ik ga die huge onweersbui achterna zo te zien, ik hoop dat je geen was buiten hebt hangen
Tozzow
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Neuh, alleen mijn motorpak, maar die is al kleddernat, dus dat boeit niet.
Ik ga mezelf ook even natkliederen.
Tot zo.
ruim je het ook weer op?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
ik ga mezelf ook even natkliederen.
Tot zo.
In mijn ervaring is gezelschap lang niet altijd per se gezelliger. Beste vakantie vorig jaar was die passenroute in mijn eentjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:29 schreef Paladijn het volgende:
Niet dat ik weet, er waren wel meerdere teams met twee man. Is ook gezelliger
Alleen deelnemen zou op zich wel moeten kunnen denk ik...
The Giant Redwood. The Larch. The Fir! The mighty Scots Pine! The lofty flowering Cherry! The plucky little Apsen! The limping Roo tree of Nigeria! The towering Wattle of Aldershot! The Maidenhead Weeping Water Plant! The naughty Leicestershire Flashing Oak! The flatulent Elm of West Ruislip! The Quercus Maximus Bamber Gascoigni! The Epigillus! The Barter Hughius Greenus!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:57 schreef densmee het volgende:
morgen 2 tentamens, vrijdag nog een dagje werken en dan weekend.
Volgende week excursie naar New Forest in Engelandhele oude productiebossen bekijken, met metasequoia en dikke douglassen
wow dat klinkt of je er verstand van hebt. Waar moet ik zijn voor de mooiste/indrukwekkendste stukkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
In mijn ervaring is gezelschap lang niet altijd per se gezelliger. Beste vakantie vorig jaar was die passenroute in mijn eentje
Maar als ik de 121 registreer als deelnemende auto (kan hem dan alleen niet pimpen) kost het mij net zoveel als dat ik op eigen houtje elders op vakantie ga. Kan ik misschien net zo goed alsnog meedoen, wellicht deels met jullie 'konvooi' meerijden als dat verder geen probleem is
[..]
The Giant Redwood. The Larch. The Fir! The mighty Scots Pine! The lofty flowering Cherry! The plucky little Apsen! The limping Roo tree of Nigeria! The towering Wattle of Aldershot! The Maidenhead Weeping Water Plant! The naughty Leicestershire Flashing Oak! The flatulent Elm of West Ruislip! The Quercus Maximus Bamber Gascoigni! The Epigillus! The Barter Hughius Greenus!
![]()
Hangt van het gezelschap afquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
In mijn ervaring is gezelschap lang niet altijd per se gezelliger. Beste vakantie vorig jaar was die passenroute in mijn eentje
Maar als ik de 121 registreer als deelnemende auto (kan hem dan alleen niet pimpen) kost het mij net zoveel als dat ik op eigen houtje elders op vakantie ga. Kan ik misschien net zo goed alsnog meedoen, wellicht deels met jullie 'konvooi' meerijden als dat verder geen probleem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |