net of hij daar oplet, hij heeft eerst gekeken of ze wel een franse auto reed en toen of ze lego achterin had liggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:27 schreef Anne het volgende:
2cv, ik heb vernomen dat jij kunt bevestigen of ze inderdaad geen boobies heeft?
Jij weet overduidelijk niet wat 2cv met (nep-) tieten heeft dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef densmee het volgende:
[..]
net of hij daar oplet, hij heeft eerst gekeken of ze wel een franse auto reed en toen of ze lego achterin had liggen
gelukkig niet neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk niet wat 2cv met (nep-) tieten heeft dus.
Ze lijkt op jou ja, dat staat in dit topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:27 schreef Anne het volgende:
2cv, ik heb vernomen dat jij kunt bevestigen of ze inderdaad geen boobies heeft?
o_Oquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk niet wat 2cv met (nep-) tieten heeft dus.
Nee, SD was aan het koken en dan blijf ik meestal rond hem heen hangen dus kon ik net zo goed ff een cake bakkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:21 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Waarom cake gisteravond? Is er iemand dood?
Wat een goed idee, dat moet ik eens aan XM doorgeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, SD was aan het koken en dan blijf ik meestal rond hem heen hangen dus kon ik net zo goed ff een cake bakken.
Tssss, half 8, da's al bijna schafttijd jonguhquote:
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden hehequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef Anne het volgende:
Ik liep gisteren trouwens langs de donuts en ik keek er ff naar. En ben toen door gelopen. Goed eh?
Nog steeds niet goed bezig trouwens, want ; cakequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden hehe
Moet je je moeder even bellen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:18 schreef Goddelijker het volgende:
Ben ik godverdomme vergeten brood mee te namen naar het werk.
Die zijn allemaal aan 't werk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet je je moeder even bellen?
Jij hebt meerdere moeders ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn allemaal aan 't werk.
Ik rij wel even langs de MacDonalds.
Had ik ook met de overgang naar 4, maar bleek dat aardig wat add-ons niet meer nodig waren. Waarschijnlijk zijn ze over een tijdje wel weer gewoon beschikbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef densmee het volgende:
Krijg ik een automatische update van firefox naar firefox 5, werken mijn addons niet meer
Gewoon lekker eten flappiequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed bezig trouwens, want ; cake.
Vanavond doe ik ff gezond.
hij lijkt iets sneller maar de google toolbar mis ik welquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Had ik ook met de overgang naar 4, maar bleek dat aardig wat add-ons niet meer nodig waren. Waarschijnlijk zijn ze over een tijdje wel weer gewoon beschikbaar.
Is 5 fijn?
Hmm dan ook maar eens kijken wanneer ik kan updaten. En die toolbar is vast wel ergens te vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef densmee het volgende:
[..]
hij lijkt iets sneller maar de google toolbar mis ik wel
Jeetje. Is er een topic over dan ga ik me even inlezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:23 schreef Anne het volgende:
Nee, al sinds vorig jaar oktober ofzo niet meer.
Vroeger was ik ook Firefox fan, tot hij op gegeven moment heel veel geheugen ging gebruiken, toen overgestapt naar Chrome.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef densmee het volgende:
Krijg ik een automatische update van firefox naar firefox 5, werken mijn addons niet meer
Jij laat je schoonmoeder je brood maken/brengen?quote:
Nee joh, just kiddin'quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij laat je schoonmoeder je brood maken/brengen?
quote:
Alsof ik serieus dacht dat...quote:
Linkje? Je huisje in duitsland topic heb ik toen helemaal gevolgf, maar zit nu op fok mobiel en kan niey ver genoeg trug in jouw posthistoriequote:
Ik heb geen idee waar je een linkje van wilt hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Linkje? Je huisje in duitsland topic heb ik toen helemaal gevolgf, maar zit nu op fok mobiel en kan niey ver genoeg trug in jouw posthistorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |