Dan hoop ik dat je vriendelijke collega's hebtquote:
quote:
Weet nog wel dat ik afgelopen April bij het CBR zat voor examen BE.. Stond zowat op t punt om de plantenbakken vol te kotsenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef densmee het volgende:
the crow has lost the game
mooi schaft bij het cbr in breda, leuk om te zien al die zenuwachtige mensen
ik ben er nu 8 keer geweest, en nooit heel zenuwachtigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik afgelopen April bij het CBR zat voor examen BE.. Stond zowat op t punt om de plantenbakken vol te kotsen
Ik alleen voor auto-theorie en auto-praktijk. Leuke uitrit wel daarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben er nu 8 keer geweest, en nooit heel zenuwachtig
voor:
brommertheorie
auto theorie
auto tussentijdse toets
auto examen
aanhanger examen
motor theorie
motor avb
motor avd
Kortom, je was aan het prutsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet als je dat ding nog nooit opgezet hebt en eerst moet eten omdat het restaurant dicht gaat. Waarna het donker is en je met groot licht van de Saab de boel op probeert te zettenZie dag 4 enzo
[ afbeelding ]
Na een uurtje stond ie welMet de tentstokken er verkeerdom in overigens...
Dat floeptentje was wel lekker snel, maar mij iets te knus voor een niet-vriendin
ja, dat is het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op kenteken is het een Dodge W200 uit '72 op LPG - 'bedrijfsauto met koppeling'
Bedankt dat je even uitlegt over exact hetzelfde wat er op de foto te zien isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, dat is het ookheeft een heel artikel over gestaan in 4WD magazin, is van een buowbedrijf. Vent had een gare rolls op de sloop gevonden en de koets op zn Dodge gezet
t gaat om de "bedrijfsauto met koppeling"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, dat is het ookheeft een heel artikel over gestaan in 4WD magazin, is van een buowbedrijf. Vent had een gare rolls op de sloop gevonden en de koets op zn Dodge gezet
er kan een aanhangwagen achter, wat dan nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
t gaat om de "bedrijfsauto met koppeling"
Het is een bedrijfsauto en het heeft een koppeling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
t gaat om de "bedrijfsauto met koppeling"
happy Hardcorequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Q-Music trouwens al de hele dag![]()
Foute 111En vanaf 18:00 herhalen ze hem nog een keer helemaal
![]()
102 DUNE CAN'T STOP RAVING
We hadden 'm opstaan op het werk. Geen pretje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Q-Music trouwens al de hele dag![]()
Foute 111En vanaf 18:00 herhalen ze hem nog een keer helemaal
![]()
102 DUNE CAN'T STOP RAVING
moest jij niet naar de Brabanthallen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |