kut ts inddquote:
Waar heb je over gepraat dan? Over hoe het met hem ging? Of over jezelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik heb met mn vader gesproken en hij vatte het okay op
Ik merk dat ie het half goed vind en half gewoon moeilijk maar dat is wel logisch
Fijn! Komt vast wel goed dan, want hij moet natuurlijk ook nog wennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik merk dat ie het half goed vind en half gewoon moeilijk maar dat is wel logisch
Je ava is leuk. De kleuren zijn mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
Maar het is wel dom als je het erg vindt als iemand je in bh ziet(en dan gewoon nog broek aan bijv.) en in bikini niet.
Zou jij midden op straat in alleen je onderbroek gaan lopen? je doet het wel op het strandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?
Ik heb laatst op het strand gelopen in mijn ondergoed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?
nee niet dus, dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou jij midden op straat in alleen je onderbroek gaan lopen? je doet het wel op het strand
heb je de doorzichte aussie gekocht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef fyah het volgende:
achterlijke gympen en een k*nkerdure trainingspak, 7 en een halve meier gast. wie heeft dat.
Dat is niet eens het punt van dat plaatje. Het is gewoon dat je het in bikini niet erg vindt, maar als je even moet omkleden ineens wel.quote:
ik ga wel doorzichtige achterkant voor me phone kopen. dikke kras op de huidigequote:
ik heb zon kklelijke hoes die mijn iphone kkgoed protect. maar ik ben ook een spatische mongool die dat ding om de haverklap laat vallen dus dat is ook wel nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ga wel doorzichtige achterkant voor me phone kopen. dikke kras op de huidigecancer
Serieus ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef moomoo het volgende:
trouwens, voor het geval dat chai ja ging zeggen wilde ik dat DO IT FAGGOT plaatje posten. als je googlet op 'do it faggot' staat een youtubefilmpje van WD in de resultaten
en jij vond dat dom, waarop ik duidelijk wilde maken dat het helemaal niet raar is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet eens het punt van dat plaatje. Het is gewoon dat je het in bikini niet erg vindt, maar als je even moet omkleden ineens wel.
fagotquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik heb zon kklelijke hoes die mijn iphone kkgoed protect. maar ik ben ook een spatische mongool die dat ding om de haverklap laat vallen dus dat is ook wel nodig.
moet je klappe kkbelgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
maisnon heeft een mooie avatar. atomic fuu krijgt de gayste avatar award 2011; en ik ben dan nog degen met de pony
chai zal kiezen voor de echte manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
mijn iphone is tenmiste nog in PERFECTE STATE
Wijn proeven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef fyah het volgende:
bij welk beroep is dat ook alweer dat ze tussen elke beurt aan koffiebonen moeten ruiken om de smaak/geur te neutraliseren?
Anders wordt je dronken en kan je niet meer goed wijn proevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja! en die moeten het dan uitspuwen na elke slok! lol
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef ynuhh het volgende:
Ik gebruik geen hoesje voor mijn iphone, gooi mijn telefoon altijd los in mijn tas. Het is een wonder dat het ding nog werkt.
bruine suikerspin om de papiertjes en het stof bij elkaar te plakken. en vliegjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
watten, kussens, pudding, een spons, 2 kleine katjes en een stuk suikerspin
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef fyah het volgende:
maar even serieus, wat ik echt geen porem vind is wanneer mensen hun telefoon in zo'n tasje hebben zitten en hem er heletijd uit moeten halen. Mijn broer heeft dit ook, eigenlijk zou ik hem een keer moeten stompen hiervoor.
Ik wilde allemaal zachte dingen die een telefoon niet kapot maken noemen maar dat was best verwarrendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef fyah het volgende:
[..]
bruine suikerspin om de papiertjes en het stof bij elkaar te plakken. en vliegjes enzo
zelfs zachte dingen kunnen krasjes maken in het sterkste materiaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wilde allemaal zachte dingen die een telefoon niet kapot maken noemen maar dat was best verwarrend
dat is mijn vader z'n stijlquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je hebt ook van die hoesjes met een soort trekkoordje om hem eruit te halendie zijn pas erg.
Veronica.quote:
Lijkt me niet dat dat een x-ray is die ze ook in ziekenhuizen hebben, aangezien deze shit ook werkt met bewegende beelden (lopende band). Zal wel met röntgenstraling werken though.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef moomoo het volgende:
waar komen die kleuren vandaan? zijn rontgenfoto's van zichzelf niet zwartwit?
volgens mij scant het ook op materiaal. metalen paars, plastic groen. maar dat gok ik maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef moomoo het volgende:
waar komen die kleuren vandaan? zijn rontgenfoto's van zichzelf niet zwartwit?
Kleine flesjes uit het hotel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
zo lang je maar geen shampoo probeert te SMOKKELEN
vliegvelden zouden gebouwd moeten zijn om zo logisch mogelijk te werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef fyah het volgende:
Sommige vliegvelden zijn best wel onlogischof ben ik gewoon autistisch?
ja, sowieso check je in en drop je je bagage. daarna paspoort, daarna security, daarna transfer zone en dan de boarding die naar de tarmac leidt. Maar in Brussel moet je soms in een enorme hal zoeken naar een klein hoekje voor de security, dat soort shit bedoel ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
vliegvelden zouden gebouwd moeten zijn om zo logisch mogelijk te werken
Is dat die ene dat je nog een uur met de bus moet? of is er een vliegveld dichterbij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ynuhh het volgende:
Barcelona heeft een mooi vliegveld, heerlijk licht. Lekker simpel, klein en overzichtelijk.
18 jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef fyah het volgende:
wat is het langste dat jullie ooit in de transfer zone zaten?
het duurde 21 jaar tot ik wist dat Eindhoven een luchthaven heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is dat die ene dat je nog een uur met de bus moet? of is er een vliegveld dichterbij?
Ik vind die van Eindhoven wel fijn eigenlijk omdat ie ook zo simpel is zonder gedoe
Wij zaten 20 minuten in de taxi, tot aan de Ramblas. Ongeveer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is dat die ene dat je nog een uur met de bus moet? of is er een vliegveld dichterbij?
Ik vind die van Eindhoven wel fijn eigenlijk omdat ie ook zo simpel is zonder gedoe
Ik vind dat nog steeds dom net als je voorbeeld om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef moomoo het volgende:
[..]
en jij vond dat dom, waarop ik duidelijk wilde maken dat het helemaal niet raar is.
quote:
wij komen pas half 1 ofzo aan in t hotel maar gewoon party hard dan hoor?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef fyah het volgende:
Ik vind het zo vermoeiend altijd![]()
je vertrek thuis, op weg naar een luchthaven. Daar check je in, geef je je baggage af, doet je paspoort en security shit. Wacht je op je vlucht, neem je je plaats en zit je nekele uren superkrap. Bij landing ga je door security, douane, mag je je koffelrs op die band zoeken. Daarna sta je buiten. mag je nog je vervoer regelen. Hele rit naar je hotel. Daar moet je weer inchecken. Dan zit je op je kamer en ben je zo vermoeid. Willen de anderen al gelijk OPTIMAAL DE EERSTE DAG BENUTTEN
Haha dat is wel errug relaxtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij zaten 20 minuten in de taxi, tot aan de Ramblas. Ongeveer.
gewoon rustig de eerste dag gquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wij komen pas half 1 ofzo aan in t hotel maar gewoon party hard dan hoor?
Hoezo stond je bij die containers danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb 1x meegemaakt dat ik schiphol kut vond. kwam ik net thuis en toen was er net een vrachtschip vol chinezen uitgeladen. overal waar je kwam stond je in de rij achter 50 chinezen ;r
Dat is echt voor boelersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef fyah het volgende:
Vroeger ging ik ook vantevoren zeikerig boeken om 100 euro te besparen. En dan 2 uur extra reizen, omstappen, langere vlucht, geen taxi etc. Uiteindelijk loont die goedkope shit gewoon nietGewoon even goed boeken zodat je op moment zelf alleen maar hoef druk te maken om te vinden wat er al geregeld zou moeten zijn
Vind ik ook... tot een bepaald bedragquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef fyah het volgende:
Vroeger ging ik ook vantevoren zeikerig boeken om 100 euro te besparen. En dan 2 uur extra reizen, omstappen, langere vlucht, geen taxi etc. Uiteindelijk loont die goedkope shit gewoon nietGewoon even goed boeken zodat je op moment zelf alleen maar hoef druk te maken om te vinden wat er al geregeld zou moeten zijn
Ja precies. Die 100 euro wat je bespaart kost je een hoop gedoe en vertraging. Als je dan toch arm bent, ga naar de campingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is echt voor boelers. Mijn broer ook altijd, gaat ie naar Schotland omdat een paar vrienden van hem daar wonen en dan gaat ie eerst met de trein naar fucking DUSSELDORF
;')
Barcelona heeft toch maar één vliegveld? Dat ligt aan zee volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha dat is wel errug relaxt
Die van ons vloog dus vanaf Weeze naar.... nouja, buiten Barcelona.
Kwam ik daar pas achter dat ik nog een uur in de bus zat.
Sterker nog, in de bus zelf. Dat ik tegen mn vriendinnen die ook mee waren vroeg of we er bijna waren, zeiden ze huh we moeten een uur met die bus hoor
Hee ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef fyah het volgende:
al vlieg ik best vaak via dusseldorfmaar je moet denken, ik reis anderhalf uur naar brussel; 2 uur naar amsterdam; en anderhalf uur naar dusseldorf. en qua luchthaven hebben ze dara gewoon hun dingen het best op orde
Liever Brussel dan schipholquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik ook.![]()
Oh toch niet.Alleen dan 1,5 naar A'dam en 2 naar Dusseldorf.
Ik ben eigenlijk nog nooit van een ander vliegveld in Nederland vertrokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
ik zou sowieso meer betalen om via schiphol te mogenSCHIPHOL
![]()
Nee rechtsboven Barcelona geloof ik. Even kijken. Girona dat was hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Barcelona heeft toch maar één vliegveld? Dat ligt aan zee volgens mij.
Nam je niet toevallig een soort toeristische route?
Ik ook niet, maar Schiphol is de beste van de wereld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit van een ander vliegveld in Nederland vertrokken.
WARSCHAUquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef moomoo het volgende:
je kan ook niet gewoon emt het vliegtuig naar warschau? je moet dan echt via dublin en dat soort geintjesOf je gaat met de trein en dan ben je 15 uur onderweg
quote:
wij leven gewoon volquote:
vakanties naar egyptequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef fyah het volgende:
Het lelijkste vliegveld waar ik ooit was, was toch wel cairogevolg door milaan. van die plekken met bruine tegeltjes aan de wand. bah
Kan ik ook niets aan doen hoor.quote:
Otis met zijn schiphol aandelen hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Schiphol is de beste van de wereld.
deze man vliegt met cheap-airquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef fyah het volgende:
2 uur in de bus is relaxer dan 2 uur in het vliegtuig hoorDie stoelen zitten ZO op elkaar gepropt en er zit ALTIJD wel een dikke Duitser voor je die zijn stoeltje helemaal naar achteren klapt om te kunnen slapen TOT zijn voer langskomt
![]()
Ah oké. Vorig weekend (in april) landden wij op het vliegveld van Barcelona zelf. Gelijknamig volgens mij. Beviel uitstekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee rechtsboven Barcelona geloof ik. Even kijken. Girona dat was het
niemand zei zelf, gewoon vliegen überhaupt. blijven je ouders altijd hier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik ook niets aan doen hoor.
Sws kan je dat toch niet eens zelf voor je 18e?Alleen straks ben ik rijk en dan ga ik dat wel doen.
edit: Oh wacht dat kan wel. Laura Dekker kon het.
Vliegveld Teuge voor mensen die met een privévliegtuig vliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
maar er zijn dus serieus andere vliegvelden in nederland?
arab moneyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon dubai airport helemaal van goud, jullie sloebers
Ja maar daar vloog onze vliegmaatschappij niet naartoequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah oké. Vorig weekend (in april) landden wij op het vliegveld van Barcelona zelf. Gelijknamig volgens mij. Beviel uitstekend.
Ja maar dan kan ik er ook niets aan doen hè. En nee, wij gaan altijd met de auto. Verste was Kroatië.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niemand zei zelf, gewoon vliegen überhaupt. blijven je ouders altijd hier?
qatar is mij te nouveau richequote:
de ENIGE vliegtuig waar ik de laatste relax kon zitten was Thai Air. Paarse stoelen en lekker ruim. Kankerslecht eten, maar dat sowieso.quote:
Ouders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, nog nooit gevlogen hebben. Wat is er misgegaan
crashenquote:
altijd 1 anonieme nederlander die in zo'n crash zit in the middle of nowhere dat weet je he :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahaha ik moet serieus daarmee gaan vliegen vriendje. sta doodsangsten uit.
oh wacht je bent geen nederlander volgens pv :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
altijd 1 anonieme nederlander die in zo'n crash zit in the middle of nowhere dat weet je he :$
?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh wacht je bent geen nederlander volgens pv :$
Geen priority vliegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef ynuhh het volgende:
Haasten wanneer de gates opengaan. Zodat je alsnog met z'n allen wacht.![]()
De vliegtuig vis beloont het lange wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef ynuhh het volgende:
Haasten wanneer de gates opengaan. Zodat je alsnog met z'n allen wacht.![]()
dusdatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh wacht je bent geen nederlander volgens pv :$
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begevenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begeven?
echt he. mensen die haten op mensen die daarheen gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Lakitu het volgende:
ik wil best wel een jaartje of meer even cashen in dubai of qatar hoor, welke maakt niet eens uit
Er gaat geen KLM city hopper naar de camping he :Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begeven?
Gast met je first classquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen priority vliegen
First class priority seats![]()
dus dat, fags. gewoon rustig binnenlopen daarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt he. mensen die haten op mensen die daarheen gaan
quote:
mijn familie maakt vliegtuigen schoon, dit vind ik ongepastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Gast met je first classDe enige keer dat je er was, was toen je er na de vlucht moest schoonmaken .
ja okay maar wat voor ouders gaan nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef fyah het volgende:
Niet haten op chai ally. jij bent tot je 18e ook alleen maar mee geweest met je ouders. Als die niet gingen had je ook gewoon niet gevlogen toen.
haha nee myn papa werkt bij go-air dus dikke kortingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Gast met je first classDe enige keer dat je er was, was toen je er na de vlucht moest schoonmaken .
Op mijn 13e voor het laatst met mijn ouders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef fyah het volgende:
Niet haten op chai ally. jij bent tot je 18e ook alleen maar mee geweest met je ouders. Als die niet gingen had je ook gewoon niet gevlogen toen.
Vriendinnen mochten niet naar buitenland tot die tijd nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt vast veel geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen priority vliegen
First class priority seats![]()
Waarom moet je vliegen? Je kan best leuke autovakanties maken. Niet aan mij besteed, maar dat kan gewoon heel tof zijn. Is een ander soort vakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja okay maar wat voor ouders gaan niet
Tools > Internet Options > Content > (Images) > Exceptionsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Kut ik heb per ongeluk plaatjes van FOK geblokkeerd en nu zie ik dus ookniet meer
Hoe doe ik dat weer terug, met firefox
En toen met je Oom ofzo? Want anders vind ik het van je ouders nogal vercrackt om hun 14-jarige dochter alleen met wat oudere vrienden naar costa del conjo te sturen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op mijn 13e voor het laatst met mijn ouders.
ik ben niet echt een man daarvoor. ook van die treinreizen naar oosteuropa enzo. no thanksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom moet je vliegen? Je kan best leuke autovakanties maken. Niet aan mij besteed, maar dat kan gewoon heel tof zijn. Is een ander soort vakantie.
Je hoeft toch ook niet meteen op je 14e naar Cherso te gaan met vriendinnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef fyah het volgende:
[..]
En toen met je Oom ofzo? Want anders vind ik het van je ouders nogal vercrackt om hun 14-jarige dochter alleen met wat oudere vrienden naar costa del conjo te sturen.
roadtrips zijn wel baas hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ben niet echt een man daarvoor. ook van die treinreizen naar oosteuropa enzo. no thanks
....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck, volgens mijn timeline word je vermist, ga eens gauw naar huis.
wel een lieve hont heeftiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb een tip voor die bitches die me vroeger niet zagen staan, nu eens komen ze naar me toe en vragen wat doe je? Bespaar je moeite wat ik kijk zoveel langs je heen, bespaar je moeite want ik draai niet mee. #Superlichtje
[ afbeelding ]
whaha geen probleem xdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha wow zelfde tekst als wat ik zeibedankt man ;p
Ik snap ook niet waarom je niet met én met je ouders én met vrienden zou gaan als je 13 bent. Tenzij je een heel slechte band hebt met je ouders of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef fyah het volgende:
[..]
En toen met je Oom ofzo? Want anders vind ik het van je ouders nogal vercrackt om hun 14-jarige dochter alleen met wat oudere vrienden naar costa del conjo te sturen.
grapje :pquote:
Een slechte band met je ouders. Ja, dat kan de enige reden zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je niet met én met je ouders én met vrienden zou gaan als je 13 bent. Tenzij je een heel slechte band hebt met je ouders of zo.
wilfred genee > roadtripsquote:
Ja ken niemand die toen niet meer ook nog met ouders ging eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een slechte band met je ouders. Ja, dat kan de enige reden zijn.
ik probeer interessant te blijven snapje dus daarom maak ik grapjesquote:
Sjongejonge, elke week een concert ofnietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende week voor de tweede keer naar OddFuture.
waarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende week voor de tweede keer naar OddFuture.
Hmm jy blijft altijd interssant mysterious boyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik probeer interessant te blijven snapje dus daarom maak ik grapjes
Nou, dan ben ik de eerste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ken niemand die toen niet meer ook nog met ouders ging eigenlijk.
Melkweg. Vorige keer was in Paradiso en toen sprongen er mensen van het balkon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjongejonge, elke week een concert ofniet
Waar komen ze ergens
Oh en de reden is privé? :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm jy blijft altijd interssant mysterious boy
[..]
Nou, dan ben ik de eerste.
dude dat is marioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Die sheik van Qatar is ook zo'n grote baas he![]()
[ afbeelding ]
werden ze ook nog opgevangen of ging die houten vloer kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Melkweg. Vorige keer was in Paradiso en toen sprongen er mensen van het balkon.
Ze kwamen op het podium terecht, eentje kon gewoon doorlopen en crowdsurfde gewoon door op de begane grond en de ander bleef liggen op het podium.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
werden ze ook nog opgevangen of ging die houten vloer kapot
Nee.quote:
Het is niet helemaal mijn ding maar ik moest er ineens aan denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ze kwamen op het podium terecht, eentje kon gewoon doorlopen en crowdsurfde gewoon door op de begane grond en de ander bleef liggen op het podium.Hij was volgens mij gewond.
[..]
Nee.
Met wie ging je dan en waarheen? Als ik mag vragen. Interesse.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm jy blijft altijd interssant mysterious boy
[..]
Nou, dan ben ik de eerste.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef moomoo het volgende:
haha mais, ik was aan het brawlen op dat piratenschip, en diddy werd met 0% geKO'd door die katapult
ja, daardoor was hij nog geen 10 seconden eerder ook al doodgegaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]die bommen van die torens doen ook al genoeg schade denk ik
50% ofzo
Sabiha Gökçen vond ik erg indrukwekkend. Vooral het feit dat je 15 minuten over dezelfde stad vliegt voordat je landt. En dan ook nog 3,5uur met de taxi door dezelfde stad terug rijden. Ik wist niet dat steden zo groot konden zijn.quote:
Ja ik zal ook wel flink schrikken van de grootte van deze:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sabiha Gökçen vond ik erg indrukwekkend. Vooral het feit dat je 15 minuten over dezelfde stad vliegt voordat je landt. En dan ook nog 3,5uur met de taxi door dezelfde stad terug rijden. Ik wist niet dat steden zo groot konden zijn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wel flink schrikken van de grootte van deze:
[ afbeelding ]
Een vriend van mij is een hele tijd door Zuid Amerika getrokken en ook lang in Sao Paulo geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow, ja! Ook wel erg gaaf om mee te maken. Had het even opgezocht, maar Soa Paolo is ongeveer even groot als Istanbul qua inwoners, dus zal ongeveer een zelfde ervaring zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt de subway van Barcelona wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een hele tijd door Zuid Amerika getrokken en ook lang in Sao Paulo geweesthij was er zn camera en iets anders belangrijks kwijtgeraakt, was gestolen
Dat is inderdaad erg daarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt de subway van Barcelona wel.al doe je je tas op je buik die mensen weten hoe ze moeten rollen. 7 camera's, 5 mobieltjes in 3 dagen.
ik ga ook niet daar verblijven, ik moet er alleen overstappen. uiteindelijk zal ik hier eindigenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Hij zij wel Otis, dat het niet echt heel erg toeristisch was maar vooral een werk stad
Zo obvious die shitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg daartoen mijn klas een keer naar Barcelona ging een paar jaar geleden met een excursie werd een meisje om de tijd gevraagd en voordat ze het wist was haar hele tas + handtas weg.
negerts -1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |