kut ts inddquote:
Waar heb je over gepraat dan? Over hoe het met hem ging? Of over jezelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik heb met mn vader gesproken en hij vatte het okay op
Ik merk dat ie het half goed vind en half gewoon moeilijk maar dat is wel logisch
Fijn! Komt vast wel goed dan, want hij moet natuurlijk ook nog wennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik merk dat ie het half goed vind en half gewoon moeilijk maar dat is wel logisch
Je ava is leuk. De kleuren zijn mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Maisnon het volgende:
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
Maar het is wel dom als je het erg vindt als iemand je in bh ziet(en dan gewoon nog broek aan bijv.) en in bikini niet.
Zou jij midden op straat in alleen je onderbroek gaan lopen? je doet het wel op het strandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?
Ik heb laatst op het strand gelopen in mijn ondergoed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?
nee niet dus, dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou jij midden op straat in alleen je onderbroek gaan lopen? je doet het wel op het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |