Anders wordt je dronken en kan je niet meer goed wijn proevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja! en die moeten het dan uitspuwen na elke slok! lol
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef ynuhh het volgende:
Ik gebruik geen hoesje voor mijn iphone, gooi mijn telefoon altijd los in mijn tas. Het is een wonder dat het ding nog werkt.
bruine suikerspin om de papiertjes en het stof bij elkaar te plakken. en vliegjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
watten, kussens, pudding, een spons, 2 kleine katjes en een stuk suikerspin
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef fyah het volgende:
maar even serieus, wat ik echt geen porem vind is wanneer mensen hun telefoon in zo'n tasje hebben zitten en hem er heletijd uit moeten halen. Mijn broer heeft dit ook, eigenlijk zou ik hem een keer moeten stompen hiervoor.
Ik wilde allemaal zachte dingen die een telefoon niet kapot maken noemen maar dat was best verwarrendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef fyah het volgende:
[..]
bruine suikerspin om de papiertjes en het stof bij elkaar te plakken. en vliegjes enzo
zelfs zachte dingen kunnen krasjes maken in het sterkste materiaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wilde allemaal zachte dingen die een telefoon niet kapot maken noemen maar dat was best verwarrend
dat is mijn vader z'n stijlquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je hebt ook van die hoesjes met een soort trekkoordje om hem eruit te halendie zijn pas erg.
Veronica.quote:
Lijkt me niet dat dat een x-ray is die ze ook in ziekenhuizen hebben, aangezien deze shit ook werkt met bewegende beelden (lopende band). Zal wel met röntgenstraling werken though.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef moomoo het volgende:
waar komen die kleuren vandaan? zijn rontgenfoto's van zichzelf niet zwartwit?
volgens mij scant het ook op materiaal. metalen paars, plastic groen. maar dat gok ik maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef moomoo het volgende:
waar komen die kleuren vandaan? zijn rontgenfoto's van zichzelf niet zwartwit?
Kleine flesjes uit het hotel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
zo lang je maar geen shampoo probeert te SMOKKELEN
vliegvelden zouden gebouwd moeten zijn om zo logisch mogelijk te werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef fyah het volgende:
Sommige vliegvelden zijn best wel onlogischof ben ik gewoon autistisch?
ja, sowieso check je in en drop je je bagage. daarna paspoort, daarna security, daarna transfer zone en dan de boarding die naar de tarmac leidt. Maar in Brussel moet je soms in een enorme hal zoeken naar een klein hoekje voor de security, dat soort shit bedoel ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
vliegvelden zouden gebouwd moeten zijn om zo logisch mogelijk te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |