zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
Maar het is wel dom als je het erg vindt als iemand je in bh ziet(en dan gewoon nog broek aan bijv.) en in bikini niet.
Zou jij midden op straat in alleen je onderbroek gaan lopen? je doet het wel op het strandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?
Ik heb laatst op het strand gelopen in mijn ondergoed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
zou jij dan midden op straat net zo makkenlijk in je bh gaan lopen als op het strand in je bikini?
nee niet dus, dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou jij midden op straat in alleen je onderbroek gaan lopen? je doet het wel op het strand
heb je de doorzichte aussie gekocht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef fyah het volgende:
achterlijke gympen en een k*nkerdure trainingspak, 7 en een halve meier gast. wie heeft dat.
Dat is niet eens het punt van dat plaatje. Het is gewoon dat je het in bikini niet erg vindt, maar als je even moet omkleden ineens wel.quote:
ik ga wel doorzichtige achterkant voor me phone kopen. dikke kras op de huidigequote:
ik heb zon kklelijke hoes die mijn iphone kkgoed protect. maar ik ben ook een spatische mongool die dat ding om de haverklap laat vallen dus dat is ook wel nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ga wel doorzichtige achterkant voor me phone kopen. dikke kras op de huidigecancer
Serieus ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef moomoo het volgende:
trouwens, voor het geval dat chai ja ging zeggen wilde ik dat DO IT FAGGOT plaatje posten. als je googlet op 'do it faggot' staat een youtubefilmpje van WD in de resultaten
en jij vond dat dom, waarop ik duidelijk wilde maken dat het helemaal niet raar is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet eens het punt van dat plaatje. Het is gewoon dat je het in bikini niet erg vindt, maar als je even moet omkleden ineens wel.
fagotquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik heb zon kklelijke hoes die mijn iphone kkgoed protect. maar ik ben ook een spatische mongool die dat ding om de haverklap laat vallen dus dat is ook wel nodig.
moet je klappe kkbelgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:37 schreef fyah het volgende:
maisnon heeft een mooie avatar. atomic fuu krijgt de gayste avatar award 2011; en ik ben dan nog degen met de pony
chai zal kiezen voor de echte manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
mijn iphone is tenmiste nog in PERFECTE STATE
Wijn proeven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:39 schreef fyah het volgende:
bij welk beroep is dat ook alweer dat ze tussen elke beurt aan koffiebonen moeten ruiken om de smaak/geur te neutraliseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |