dus dat, fags. gewoon rustig binnenlopen daarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt he. mensen die haten op mensen die daarheen gaan
quote:
mijn familie maakt vliegtuigen schoon, dit vind ik ongepastquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Gast met je first classDe enige keer dat je er was, was toen je er na de vlucht moest schoonmaken .
ja okay maar wat voor ouders gaan nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef fyah het volgende:
Niet haten op chai ally. jij bent tot je 18e ook alleen maar mee geweest met je ouders. Als die niet gingen had je ook gewoon niet gevlogen toen.
haha nee myn papa werkt bij go-air dus dikke kortingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Gast met je first classDe enige keer dat je er was, was toen je er na de vlucht moest schoonmaken .
Op mijn 13e voor het laatst met mijn ouders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef fyah het volgende:
Niet haten op chai ally. jij bent tot je 18e ook alleen maar mee geweest met je ouders. Als die niet gingen had je ook gewoon niet gevlogen toen.
Vriendinnen mochten niet naar buitenland tot die tijd nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begeven?
Jij hebt vast veel geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen priority vliegen
First class priority seats![]()
Waarom moet je vliegen? Je kan best leuke autovakanties maken. Niet aan mij besteed, maar dat kan gewoon heel tof zijn. Is een ander soort vakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja okay maar wat voor ouders gaan niet
Tools > Internet Options > Content > (Images) > Exceptionsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Kut ik heb per ongeluk plaatjes van FOK geblokkeerd en nu zie ik dus ookniet meer
Hoe doe ik dat weer terug, met firefox
En toen met je Oom ofzo? Want anders vind ik het van je ouders nogal vercrackt om hun 14-jarige dochter alleen met wat oudere vrienden naar costa del conjo te sturen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op mijn 13e voor het laatst met mijn ouders.
ik ben niet echt een man daarvoor. ook van die treinreizen naar oosteuropa enzo. no thanksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef fyah het volgende:
[..]
Waarom moet je vliegen? Je kan best leuke autovakanties maken. Niet aan mij besteed, maar dat kan gewoon heel tof zijn. Is een ander soort vakantie.
Je hoeft toch ook niet meteen op je 14e naar Cherso te gaan met vriendinnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef fyah het volgende:
[..]
En toen met je Oom ofzo? Want anders vind ik het van je ouders nogal vercrackt om hun 14-jarige dochter alleen met wat oudere vrienden naar costa del conjo te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |