de ENIGE vliegtuig waar ik de laatste relax kon zitten was Thai Air. Paarse stoelen en lekker ruim. Kankerslecht eten, maar dat sowieso.quote:
Ouders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, nog nooit gevlogen hebben. Wat is er misgegaan
crashenquote:
altijd 1 anonieme nederlander die in zo'n crash zit in the middle of nowhere dat weet je he :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahaha ik moet serieus daarmee gaan vliegen vriendje. sta doodsangsten uit.
oh wacht je bent geen nederlander volgens pv :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
altijd 1 anonieme nederlander die in zo'n crash zit in the middle of nowhere dat weet je he :$
?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh wacht je bent geen nederlander volgens pv :$
Geen priority vliegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef ynuhh het volgende:
Haasten wanneer de gates opengaan. Zodat je alsnog met z'n allen wacht.![]()
De vliegtuig vis beloont het lange wachtenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef ynuhh het volgende:
Haasten wanneer de gates opengaan. Zodat je alsnog met z'n allen wacht.![]()
dusdatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh wacht je bent geen nederlander volgens pv :$
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begevenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begeven?
echt he. mensen die haten op mensen die daarheen gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Lakitu het volgende:
ik wil best wel een jaartje of meer even cashen in dubai of qatar hoor, welke maakt niet eens uit
Er gaat geen KLM city hopper naar de camping he :Squote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn ouders een argument. Je bent gedwongen om tot je 18e je alleen maar op het land rond jullie boerderij te begeven?
Gast met je first classquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen priority vliegen
First class priority seats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |