roadtrips zijn wel baas hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ben niet echt een man daarvoor. ook van die treinreizen naar oosteuropa enzo. no thanks
....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck, volgens mijn timeline word je vermist, ga eens gauw naar huis.
wel een lieve hont heeftiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb een tip voor die bitches die me vroeger niet zagen staan, nu eens komen ze naar me toe en vragen wat doe je? Bespaar je moeite wat ik kijk zoveel langs je heen, bespaar je moeite want ik draai niet mee. #Superlichtje
[ afbeelding ]
whaha geen probleem xdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha wow zelfde tekst als wat ik zeibedankt man ;p
Ik snap ook niet waarom je niet met én met je ouders én met vrienden zou gaan als je 13 bent. Tenzij je een heel slechte band hebt met je ouders of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef fyah het volgende:
[..]
En toen met je Oom ofzo? Want anders vind ik het van je ouders nogal vercrackt om hun 14-jarige dochter alleen met wat oudere vrienden naar costa del conjo te sturen.
grapje :pquote:
Een slechte band met je ouders. Ja, dat kan de enige reden zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je niet met én met je ouders én met vrienden zou gaan als je 13 bent. Tenzij je een heel slechte band hebt met je ouders of zo.
wilfred genee > roadtripsquote:
Ja ken niemand die toen niet meer ook nog met ouders ging eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een slechte band met je ouders. Ja, dat kan de enige reden zijn.
ik probeer interessant te blijven snapje dus daarom maak ik grapjesquote:
Sjongejonge, elke week een concert ofnietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende week voor de tweede keer naar OddFuture.
waarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende week voor de tweede keer naar OddFuture.
Hmm jy blijft altijd interssant mysterious boyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik probeer interessant te blijven snapje dus daarom maak ik grapjes
Nou, dan ben ik de eerste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ken niemand die toen niet meer ook nog met ouders ging eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |