abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98481112
Het lelijkste vliegveld waar ik ooit was, was toch wel cairo :') gevolg door milaan. van die plekken met bruine tegeltjes aan de wand. bah
graag verwijderen
pi_98481135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef ynuhh het volgende:
Barcelona heeft een mooi vliegveld, heerlijk licht. Lekker simpel, klein en overzichtelijk.
Is dat die ene dat je nog een uur met de bus moet? of is er een vliegveld dichterbij?

Ik vind die van Eindhoven wel fijn eigenlijk omdat ie ook zo simpel is zonder gedoe
pi_98481136
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef fyah het volgende:
wat is het langste dat jullie ooit in de transfer zone zaten? :')
18 jaar
pi_98481171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Is dat die ene dat je nog een uur met de bus moet? of is er een vliegveld dichterbij?

Ik vind die van Eindhoven wel fijn eigenlijk omdat ie ook zo simpel is zonder gedoe
het duurde 21 jaar tot ik wist dat Eindhoven een luchthaven heeft.

Ik woon er 20 minuten vandaan :')
graag verwijderen
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:12:46 #105
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_98481288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Wij zaten 20 minuten in de taxi, tot aan de Ramblas. Ongeveer.
pi_98481290
Eindhoven is wel chill inderdaad. Vanaf Weeze Airport in Düsseldorf ben ik ook een paar keer gevlogen, ook vrij simpel.

Ooit vanaf Schiphol vertrokken in de zomervakantie, bleek achteraf de drukste week te zijn geweest op Schiphol van dat jaar. The fuck. :')
pi_98481459
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef moomoo het volgende:

[..]

en jij vond dat dom, waarop ik duidelijk wilde maken dat het helemaal niet raar is.
Ik vind dat nog steeds dom net als je voorbeeld om dat duidelijk te maken.
pi_98481469
Schiphol _O_ _O_ _O_
-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:15:48 #109
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_98481500
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Otis2.0 het volgende:
Schiphol _O_ _O_ _O_
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_98481531
Ik vind het zo vermoeiend altijd :')

je vertrek thuis, op weg naar een luchthaven. Daar check je in, geef je je baggage af, doet je paspoort en security shit. Wacht je op je vlucht, neem je je plaats en zit je nekele uren superkrap. Bij landing ga je door security, douane, mag je je koffelrs op die band zoeken. Daarna sta je buiten. mag je nog je vervoer regelen. Hele rit naar je hotel. Daar moet je weer inchecken. Dan zit je op je kamer en ben je zo vermoeid. Willen de anderen al gelijk OPTIMAAL DE EERSTE DAG BENUTTEN :')
graag verwijderen
pi_98481539
aii broertje
-
pi_98481576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef fyah het volgende:
Ik vind het zo vermoeiend altijd :')

je vertrek thuis, op weg naar een luchthaven. Daar check je in, geef je je baggage af, doet je paspoort en security shit. Wacht je op je vlucht, neem je je plaats en zit je nekele uren superkrap. Bij landing ga je door security, douane, mag je je koffelrs op die band zoeken. Daarna sta je buiten. mag je nog je vervoer regelen. Hele rit naar je hotel. Daar moet je weer inchecken. Dan zit je op je kamer en ben je zo vermoeid. Willen de anderen al gelijk OPTIMAAL DE EERSTE DAG BENUTTEN :')
wij komen pas half 1 ofzo aan in t hotel maar gewoon party hard dan hoor?
-
pi_98481618
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:12 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Wij zaten 20 minuten in de taxi, tot aan de Ramblas. Ongeveer.
Haha dat is wel errug relaxt

Die van ons vloog dus vanaf Weeze naar.... nouja, buiten Barcelona.

Kwam ik daar pas achter dat ik nog een uur in de bus zat.

Sterker nog, in de bus zelf. Dat ik tegen mn vriendinnen die ook mee waren vroeg of we er bijna waren, zeiden ze huh we moeten een uur met die bus hoor :')
pi_98481622
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

wij komen pas half 1 ofzo aan in t hotel maar gewoon party hard dan hoor?
gewoon rustig de eerste dag g :') niks party. ik word oud.
graag verwijderen
pi_98481712
ik heb 1x meegemaakt dat ik schiphol kut vond. kwam ik net thuis en toen was er net een vrachtschip vol chinezen uitgeladen. overal waar je kwam stond je in de rij achter 50 chinezen ;r :r
-
pi_98481770
Vroeger ging ik ook vantevoren zeikerig boeken om 100 euro te besparen. En dan 2 uur extra reizen, omstappen, langere vlucht, geen taxi etc. Uiteindelijk loont die goedkope shit gewoon niet :') Gewoon even goed boeken zodat je op moment zelf alleen maar hoef druk te maken om te vinden wat er al geregeld zou moeten zijn _O_
graag verwijderen
pi_98481795
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb 1x meegemaakt dat ik schiphol kut vond. kwam ik net thuis en toen was er net een vrachtschip vol chinezen uitgeladen. overal waar je kwam stond je in de rij achter 50 chinezen ;r :r
Hoezo stond je bij die containers dan
pi_98481833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef fyah het volgende:
Vroeger ging ik ook vantevoren zeikerig boeken om 100 euro te besparen. En dan 2 uur extra reizen, omstappen, langere vlucht, geen taxi etc. Uiteindelijk loont die goedkope shit gewoon niet :') Gewoon even goed boeken zodat je op moment zelf alleen maar hoef druk te maken om te vinden wat er al geregeld zou moeten zijn _O_
Dat is echt voor boelers :'). Mijn broer ook altijd, gaat ie naar Schotland omdat een paar vrienden van hem daar wonen en dan gaat ie eerst met de trein naar fucking DUSSELDORF :') ;')
-
pi_98481858
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef fyah het volgende:
Vind ik ook... tot een bepaald bedrag :') is net wat er tegenover staat.

Ik heb een hekel aan gedoe met paspoorten en wachten en overstappen enzo
pi_98481973
Overstappen _O_ beetje chillen op zo'n vliegveld _O_
-
pi_98481983
Is allemaal voor je eigen veiligheid. :)
pi_98481991
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dat is echt voor boelers :'). Mijn broer ook altijd, gaat ie naar Schotland omdat een paar vrienden van hem daar wonen en dan gaat ie eerst met de trein naar fucking DUSSELDORF :') ;')
Ja precies. Die 100 euro wat je bespaart kost je een hoop gedoe en vertraging. Als je dan toch arm bent, ga naar de camping _O_ niks tegen de camping overigens. daar zitten mn niggers. maar ik zou er niet meer terug heengaan, snapje :')
graag verwijderen
  dinsdag 21 juni 2011 @ 21:24:33 #124
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_98482091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Haha dat is wel errug relaxt

Die van ons vloog dus vanaf Weeze naar.... nouja, buiten Barcelona.

Kwam ik daar pas achter dat ik nog een uur in de bus zat.

Sterker nog, in de bus zelf. Dat ik tegen mn vriendinnen die ook mee waren vroeg of we er bijna waren, zeiden ze huh we moeten een uur met die bus hoor :')
Barcelona heeft toch maar één vliegveld? Dat ligt aan zee volgens mij.

Nam je niet toevallig een soort toeristische route?
pi_98482117
al vlieg ik best vaak via dusseldorf :') maar je moet denken, ik reis anderhalf uur naar brussel; 2 uur naar amsterdam; en anderhalf uur naar dusseldorf. en qua luchthaven hebben ze dara gewoon hun dingen het best op orde _O_
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')