wij leven gewoon volquote:
vakanties naar egyptequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef fyah het volgende:
Het lelijkste vliegveld waar ik ooit was, was toch wel cairogevolg door milaan. van die plekken met bruine tegeltjes aan de wand. bah
Kan ik ook niets aan doen hoor.quote:
Otis met zijn schiphol aandelen hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Schiphol is de beste van de wereld.
deze man vliegt met cheap-airquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef fyah het volgende:
2 uur in de bus is relaxer dan 2 uur in het vliegtuig hoorDie stoelen zitten ZO op elkaar gepropt en er zit ALTIJD wel een dikke Duitser voor je die zijn stoeltje helemaal naar achteren klapt om te kunnen slapen TOT zijn voer langskomt
![]()
Ah oké. Vorig weekend (in april) landden wij op het vliegveld van Barcelona zelf. Gelijknamig volgens mij. Beviel uitstekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee rechtsboven Barcelona geloof ik. Even kijken. Girona dat was het
niemand zei zelf, gewoon vliegen überhaupt. blijven je ouders altijd hier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik ook niets aan doen hoor.
Sws kan je dat toch niet eens zelf voor je 18e?Alleen straks ben ik rijk en dan ga ik dat wel doen.
edit: Oh wacht dat kan wel. Laura Dekker kon het.
Vliegveld Teuge voor mensen die met een privévliegtuig vliegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Otis2.0 het volgende:
maar er zijn dus serieus andere vliegvelden in nederland?
arab moneyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon dubai airport helemaal van goud, jullie sloebers
Ja maar daar vloog onze vliegmaatschappij niet naartoequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah oké. Vorig weekend (in april) landden wij op het vliegveld van Barcelona zelf. Gelijknamig volgens mij. Beviel uitstekend.
Ja maar dan kan ik er ook niets aan doen hè. En nee, wij gaan altijd met de auto. Verste was Kroatië.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
niemand zei zelf, gewoon vliegen überhaupt. blijven je ouders altijd hier?
qatar is mij te nouveau richequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |