Wow, ja! Ook wel erg gaaf om mee te maken. Had het even opgezocht, maar Soa Paolo is ongeveer even groot als Istanbul qua inwoners, dus zal ongeveer een zelfde ervaring zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wel flink schrikken van de grootte van deze:
[ afbeelding ]
Lijkt de subway van Barcelona wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een hele tijd door Zuid Amerika getrokken en ook lang in Sao Paulo geweesthij was er zn camera en iets anders belangrijks kwijtgeraakt, was gestolen
Dat is inderdaad erg daarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt de subway van Barcelona wel.al doe je je tas op je buik die mensen weten hoe ze moeten rollen. 7 camera's, 5 mobieltjes in 3 dagen.
ik ga ook niet daar verblijven, ik moet er alleen overstappen. uiteindelijk zal ik hier eindigenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Hij zij wel Otis, dat het niet echt heel erg toeristisch was maar vooral een werk stad
Zo obvious die shitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg daartoen mijn klas een keer naar Barcelona ging een paar jaar geleden met een excursie werd een meisje om de tijd gevraagd en voordat ze het wist was haar hele tas + handtas weg.
negerts -1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |