Melkweg. Vorige keer was in Paradiso en toen sprongen er mensen van het balkon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjongejonge, elke week een concert ofniet
Waar komen ze ergens
Oh en de reden is privé? :$quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm jy blijft altijd interssant mysterious boy
[..]
Nou, dan ben ik de eerste.
dude dat is marioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Die sheik van Qatar is ook zo'n grote baas he![]()
[ afbeelding ]
werden ze ook nog opgevangen of ging die houten vloer kapotquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Melkweg. Vorige keer was in Paradiso en toen sprongen er mensen van het balkon.
Ze kwamen op het podium terecht, eentje kon gewoon doorlopen en crowdsurfde gewoon door op de begane grond en de ander bleef liggen op het podium.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
werden ze ook nog opgevangen of ging die houten vloer kapot
Nee.quote:
Het is niet helemaal mijn ding maar ik moest er ineens aan denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ze kwamen op het podium terecht, eentje kon gewoon doorlopen en crowdsurfde gewoon door op de begane grond en de ander bleef liggen op het podium.Hij was volgens mij gewond.
[..]
Nee.
Met wie ging je dan en waarheen? Als ik mag vragen. Interesse.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm jy blijft altijd interssant mysterious boy
[..]
Nou, dan ben ik de eerste.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef moomoo het volgende:
haha mais, ik was aan het brawlen op dat piratenschip, en diddy werd met 0% geKO'd door die katapult
ja, daardoor was hij nog geen 10 seconden eerder ook al doodgegaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]die bommen van die torens doen ook al genoeg schade denk ik
50% ofzo
Sabiha Gökçen vond ik erg indrukwekkend. Vooral het feit dat je 15 minuten over dezelfde stad vliegt voordat je landt. En dan ook nog 3,5uur met de taxi door dezelfde stad terug rijden. Ik wist niet dat steden zo groot konden zijn.quote:
Ja ik zal ook wel flink schrikken van de grootte van deze:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sabiha Gökçen vond ik erg indrukwekkend. Vooral het feit dat je 15 minuten over dezelfde stad vliegt voordat je landt. En dan ook nog 3,5uur met de taxi door dezelfde stad terug rijden. Ik wist niet dat steden zo groot konden zijn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wel flink schrikken van de grootte van deze:
[ afbeelding ]
Een vriend van mij is een hele tijd door Zuid Amerika getrokken en ook lang in Sao Paulo geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zal ook wel flink schrikken van de grootte van deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |