quote:
quote:
Nee, 3jskoningen heeft het te druk met na elk punt van haase hier een berichtje neer te zettenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Norrage het volgende:
Kunnen mensen tenminste de moeite doen elke keer een nieuwe TT te bedenken, alstjeblieft?
Ja, ik had er eentje gemaakt, maar ik was al te laatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Norrage het volgende:
Kunnen mensen tenminste de moeite doen elke keer een nieuwe TT te bedenken, alstjeblieft?
Het voordeel is dat ik waarheidsgetrouwe berichten stuur en jij nonsense berichten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee, 3jskoningen heeft het te druk met na elk punt van haase hier een berichtje neer te zetten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Norrage het volgende:
niet iedereen kan kijken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kap eens met dat constant posten van de tussenstand, we kunnen zelf ook wel kijken hoor
Ik vind het ook wel relaxed, zeker als de livescores het niet doenquote:
Ik volg dit topique juist om een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kap eens met dat constant posten van de tussenstand, we kunnen zelf ook wel kijken hoor
Goed zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef franklop het volgende:
rebreak Delpo trouwens, 3-3 in tweede set
Wel als je het scoreboard gebruikt, maar dan kan je maar 1 wedstrijd tegelijk zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Onhandig dat bij die livescores van Wimbledon niet staat hoeveelste iemand geplaatst is.
Van mij mogen ze ook dat handdoek ritueel na elk punt skippen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
McEnroe heef thet over een paar dingen die me wel aanspreken: doorspelen na een netservice die in is en niet inspelen voor een wedstrijd maa gewoon tossen en beginnen.
Van mij zouden ze ook de pauzes tussen de games mogen afschaffen en gewoon alleen een pauze van twee minuten na een set. Ze hebben tussen elke twee punten al ongeveer een halve minuut. Ik vind het echt onzin.
Van mij hoeven ze alleen maar in de game zelf het gezeik met die handdoeken te beperken. Spelers als Roddick en Djokovic vragen na ieder punt om die handdoek, dat vind ik wel een beetje te veel van het goede.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
McEnroe heef thet over een paar dingen die me wel aanspreken: doorspelen na een netservice die in is en niet inspelen voor een wedstrijd maa gewoon tossen en beginnen.
Van mij zouden ze ook de pauzes tussen de games mogen afschaffen en gewoon alleen een pauze van twee minuten na een set. Ze hebben tussen elke twee punten al ongeveer een halve minuut. Ik vind het echt onzin.
Van mij ook ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook dat handdoek ritueel na elk punt skippen..
Dat zou zeker helpen. Maar vind je het ook niet raar dat jonge, fitte sporters zo ongeveer elke tien minuten een minuut gaan zitten. Ze hebben toch genoeg herstel tijdens de punten. Bij een votbalwedstrijd gaan ze toch ook niet na elke tien minuten even zitten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze alleen maar in de game zelf het gezeik met die handdoeken te beperken. Spelers als Roddick en Djokovic vragen na ieder punt om die handdoek, dat vind ik wel een beetje te veel van het goede.
Voetbal is natuurlijk wel een ander soort conditie dan tennis, en misschien is het een beter idee om om de 4 games te rusten (ipv 2).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou zeker helpen. Maar vind je het ook niet raar dat jonge, fitte sporters zo ongeveer elke tien minuten een minuut gaan zitten. Ze hebben toch genoeg herstel tijdens de punten. Bij een votbalwedstrijd gaan ze toch ook niet na elke tien minuten even zitten?
Voetbal-Tennis vergelijken is wel wat anders trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij ook ja.
[..]
Dat zou zeker helpen. Maar vind je het ook niet raar dat jonge, fitte sporters zo ongeveer elke tien minuten een minuut gaan zitten. Ze hebben toch genoeg herstel tijdens de punten. Bij een votbalwedstrijd gaan ze toch ook niet na elke tien minuten even zitten?
Je zou het kunnen doen, dat als de ontvanger door wilt spelen, en de bal raakt voordat deze 2 keer gestuit heeft, de ralley doorgaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Doorspelen na een netservice is echt onzin. Dan zou je een gratis punt krijgen als je hem bij een service tegen het net slaat en de bal dood valt.
Dan ga je als ontvanger geen moeite doen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, dat als de ontvanger door wilt spelen, en de bal raakt voordat deze 2 keer gestuit heeft, de ralley doorgaat.
Je hebt als ontvanger liever een kanon van 240 km/uur, dan een door het net vertraagde bal, die in een boogje in het servcievak stuit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan ga je als ontvanger geen moeite doen natuurlijk.
Je hebt als returner liever een bal waarvan je het traject kunt inschatten, dan een bal die door het net van richting veranderd wordt. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt als ontvanger liever een kanon van 240 km/uur, dan een door het net vertraagde bal, die in een boogje in het servcievak stuit?
Je bepaalt dat toch uiteindelijk zelf? Of je de bal aanneemt, of dat je zoiets hebt van laat maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt als returner liever een bal waarvan je het traject kunt inschatten, dan een bal die door het net van richting veranderd wordt. Dat snap je zelf toch ook wel?
Dat is ook niet zo moeilijk natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef rhubarb het volgende:
Tiebreak Roddick - Beck. Ik hoop dat Beck hem pakt, hij staat leuker te spelen dan Roddick.
Dit meen je toch niet serieus, hè?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bepaalt dat toch uiteindelijk zelf? Of je de bal aanneemt, of dat je zoiets hebt van laat maar.
Het gebeurt vaak genoeg dat je als ontvanger een netservice makkelijker terugslaat dan zonder dat de bal het net had geraakt.
Zul je zien dat iets gaat worden als: Waar we één verrassing hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef tja77 het volgende:
Dus degene die topic 7 aanmaakt in deze serie, kan een alvast beginnen met een andere naam te verzinnen.
Niet persé. Iedereen kan het nieuwe topic openen aangezien er toch maar 1 wordt geopend als je het via 'open nieuw deel' doet.quote:
Ben benieuwd waarom het niet zou werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus, hè?
Dus als ze de bal niet terugslaan, geldt een tweede service regel, en als ze hem pakken niet. En jij denkt serieus dat dat in de praktijk gaat werken?
quote:Dat snap je zelf toch ook wel?
Ik ga liever tennis kijken.quote:Dit meen je toch niet serieus, hè?
En alsnog de minibreakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef BobW het volgende:
Roddick maakte DF in tiebreak op 4-4, maar na de challenge van Roddick bleek hij nog heel nipt in te zijn. Beck stond te balen want wilde al serveren
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat iets gaat worden als: Waar we één verrassing hebben
Je kunt natuurlijk ook gewoon op de man gaan spelen als je je voorstel niet rationeel kunt onderbouwen. Is wel een heel groot zwaktebod, maar geeft wel aan dat je er eigenlijk helemaal niet over had nagedachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom het niet zou werken.
Maar aan de andere kant heb ik geen zin in een discussie met jou, waarom? Omdat ik weet dat je daar op uit bent. Jij hebt duidelijk een andere visie dan ik.
Als iemand hier iets zegt wat niet strookt met jouw waan ideen, begin je meteen met
[..]
[..]
Ik ga liever tennis kijken.
Je krijgt nu toch ook een gratis punt als je op de return een bal slaat de net over het net valt? En het voordeel van zo'n makkelijk punt is toch voor allebei?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Doorspelen na een netservice is echt onzin. Dan zou je een gratis punt krijgen als je hem bij een service tegen het net slaat en de bal dood valt.
My errowrrrrrr count was really low, but he kept on hitting those winners.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef BobW het volgende:
Tweede set naar Roddick met 8-6 in de tiebreak.
Makkelijk gaat het niet in ieder geval
Ik denk het ook, nu kan hij niet het recordaantal aces proberen te verbeteren.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef rhubarb het volgende:
Davydenko begonnen, de man met de grootste hekel aan Wimbledon van alle ATP-spelers
Nee toen de camera haar filmde stopte ze met huilen.quote:
tijdens een rally, ja. Tijdens een service niet, want de serveerder krijgt twee kansen hem in te slaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je krijgt nu toch ook een gratis punt als je op de return een bal slaat de net over het net valt? En het voordeel van zo'n makkelijk punt is toch voor allebei?
Dat gaat ook niet op. De andere komt de volgende game aan de beurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
tijdens een rally, ja. Tijdens een service niet, want de serveerder krijgt twee kansen hem in te slaan.
Wat maakt het uit dan of je een punt wint doordat je service net over het net in valt of dat je een punt wint doordat je return net over het net in valt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
tijdens een rally, ja. Tijdens een service niet, want de serveerder krijgt twee kansen hem in te slaan.
kunnen we dat artikel ergens na lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef rhubarb het volgende:
Davydenko begonnen, de man met de grootste hekel aan Wimbledon van alle ATP-spelers
Veel. Dat zijn de regels, je moet de bal gewoon in serveren en over het net slaan. Wat maakt het anders uit dat de bal een kwart centimeter buiten de lijn geslagen wordt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan of je een punt wint doordat je service net over het net in valt of dat je een punt wint doordat je return net over het net in valt?
Hoezo op de man spelen? Ik quote de dingen die jij zegt, en zeg dat ik geen zin heb in een discussie met jou, omdat ik weet dat je daar op uit bent. Je bent in het topic nergens te bekennen TOT je iets leest waar je (in jou ogen) op moet reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon op de man gaan spelen als je je voorstel niet rationeel kunt onderbouwen. Is wel een heel groot zwaktebod, maar geeft wel aan dat je er eigenlijk helemaal niet over had nagedacht
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
Mee eens, op het inspelen na dan. Ik voeg daar nog bij dat er je gewoon moet serveren met de twee ballen die je aangeworpen krijgt en niet zes ballen vragen en ruim de tijd nemen om er twee uit te kiezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze alleen maar in de game zelf het gezeik met die handdoeken te beperken. Spelers als Roddick en Djokovic vragen na ieder punt om die handdoek, dat vind ik wel een beetje te veel van het goede.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vind dat als je een 'netservice' hebt, dat je dan meteen de game verliest en de service naar de ander gaat.
Wat een domme reactie zeg. Er is eerder serieus sprake geweest van het doorspelen na een netservice, net als van en winnend punt na deuce. Dat zijn ontwikkelingen van de regels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Veel. Dat zijn de regels, je moet de bal gewoon in serveren en over het net slaan. Wat maakt het anders uit dat de bal een kwart centimeter buiten de lijn geslagen wordt?
Zullen we het net gewoon helemaal weg halen om het makkelijker te maken?
Ja en retourneren met dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vind dat als je een 'netservice' hebt, dat je dan meteen de game verliest en de service naar de ander gaat.
Een netservice is niet altijd in het voordeel van de serveerder. Als ie hoog opsringt en de tegenstander kan makkelijk een harde return slaan, dan is het in het voordeel van de tegenstander.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als de bal tijdens een rally tegen het net aankomt, is het 50/50 naar welke partij het punt gaat. Als de bal tijdens de service tegen het net aankomt, is dit altijd in het voordeel van de serveerder: als hij doodvalt aan de kant van de ontvanger, is het een gratis punt; valt hij dood aan de kant van de serveerder, dan heeft hij nog een tweede service.
Dit geldt niet in het geval van een rally, daarom telt het daar wel als een punt.
Voor iemand die claimt niet op een discussie uit te zijn, doe je anders wel verdomd je best mij woorden en gedachten in de mond te leggen die ik niet heb. Over misselijkmakend gesproken. Wat je voorstelt is niet onzin omdat het met mijn menig verschilt, het is onzin omdat het een onrealistisch voorstel is, dat niet op een eerlijke manier in de praktijk te brengen valt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo op de man spelen? Ik quote de dingen die jij zegt, en zeg dat ik geen zin heb in een discussie met jou, omdat ik weet dat je daar op uit bent. Je bent in het topic nergens te bekennen TOT je iets leest waar je (in jou ogen) op moet reageren.
Dat is helemaal niet erg, maar de manier waarop jij het duidelijk maakt ( Alleen omdat iemand anders denkt dan jij, kan diegene het niet menen, of snapt diegene het niet?), doet mij al walgen van de zoveelste discussie.
Ik heb er trouwens wel degelijk over nagedacht.
Waarom zou een serveerder na een foute service (want hij raakt immers het net) opnieuw mogen serveren. Hij maakt een foute service, en als dank mag hij nogmaals aanleggen voor de zoveelste ace?
Je weet dat een bal na de service zelden dood achter het net neervalt? Hij sprint vaak genoeg over de servicelijn en ook vaak gewoon in het midden van het servicevak, waarna de retourneerder hem makkelijk kan afmaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als de bal tijdens een rally tegen het net aankomt, is het 50/50 naar welke partij het punt gaat. Als de bal tijdens de service tegen het net aankomt, is dit altijd in het voordeel van de serveerder: als hij doodvalt aan de kant van de ontvanger, is het een gratis punt; valt hij dood aan de kant van de serveerder, dan heeft hij nog een tweede service.
[...]
In het volleybal is dat in 2000 ook gewijzigd, daar wordt nu ook doorgespeeld bij een netservice.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een domme reactie zeg. Er is eerder serieus sprake geweest van het doorspelen na een netservice, net als van en winnend punt na deuce. Dat zijn ontwikkelingen van de regels.
In dat geval is het nog steeds in et voordeel van de serveerder als hij hoog opspringt en uit is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Een netservice is niet altijd in het voordeel van de serveerder. Als ie hoog opsringt en de tegenstander kan makkelijk een harde return slaan, dan is het in het voordeel van de tegenstander.
Je weet dat er tijdens het tennis na elke game gewisseld van service en dat er niet 1 persoon is die de hele wedstrijd serveert? En dat je beiden ongeveer evenveel servicegames hebt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In dat geval is het nog steeds in et voordeel van de serveerder als hij hoog opspringt en uit is.
Maar in het 1 op zoveelste geval dat hij precies goed valt, is het in het voordeel van de returner, jaDe kans dat dit gebeurt is statistisch echter dermate kleiner dan alle andere mogelijke gevallen samen, dat het voordeel niet 50/50 verdeeld is.
Woorden en gedachten in de mond te leggen? Daar ben jij mee begonnen (dat ik er niet over nagedacht zou hebben, dat ik het niet snap en niet meen)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt niet op een discussie uit te zijn, doe je anders wel verdomd je best mij woorden en gedachten in de mond te leggen die ik niet heb. Over misselijkmakend gesproken. Wat je voorstelt is niet onzin omdat het met mijn menig verschilt, het is onzin omdat het een onrealistisch voorstel is, dat niet op een eerlijke manier in de praktijk te brengen valt.
Niet alles draait om jou. Get over yourself
Nou en, de retourneerder komt de volgende game aan de beurt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In dat geval is het nog steeds in et voordeel van de serveerder als hij hoog opspringt en uit is.
Maar in het 1 op zoveelste geval dat hij precies goed valt, is het in het voordeel van de returner, jaDe kans dat dit gebeurt is statistisch echter dermate kleiner dan alle andere mogelijke gevallen samen, dat het voordeel niet 50/50 verdeeld is.
Je weet dat dat totaal niet revelant is voor de discussie? Je weet dat ik geen boodschap aan dat denigrerende toontje heb?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat er tijdens het tennis na elke game gewisseld van service en dat er niet 1 persoon is die de hele wedstrijd serveert? En dat je beiden ongeveer evenveel servicegames hebt?
Die laatste zin, prima idee. Heb zo eens een set gewonnen met een slap gespannen net van 40 cm.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je weet dat dat totaal niet revelant is voor de discussie? Je weet dat ik geen boodschap aan dat denigrerende toontje heb?
En als we toch zo bezig zijn; waarom niet het net helemaal weghalen?
En dan is die bullshitregel in zijn voordeel, ja. Zo kun je alles bagetalliseren. Maakt die aanpassing er niet minder absurd om.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou en, de retourneerder komt de volgende game aan de beurt.
Jij vindt het niet relevant, dat is wat anders. Ben het met Federer Fan eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je weet dat dat totaal niet revelant is voor de discussie? Je weet dat ik geen boodschap aan dat denigrerende toontje heb?
En als we toch zo bezig zijn; waarom niet het net helemaal weghalen?
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En dan is die bullshitregel in zijn voordeel, ja. Zo kun je alles bagetalliseren. Maakt die aanpassing er niet minder absurd om.
Het lijkt me vrij relevant, want jij geeft aan dat de serveerder een groot voordeel heeft. Als dat al zo is (wat ik betwijfel) dat lijkt me geen probleem omdat de retourneerder de volgende game mag serveren. De toon was omdat ik niet begreep waarom je dat er niet bij betrok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zogenaamd lekker retro. Alsof iets van Nike ooit stijlvol kan zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
"Classic" sleeveless vest van Roger tijdens het inslaan ..
De serveerder is trouwens sowieso in het voordeel omdat je met de service in het tennis vaak het punt al wint. De kans dat de serveerder het punt wint, is meer dan 50/50. Moeten ze dan onderhands gaan serveren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En dan is die bullshitregel in zijn voordeel, ja. Zo kun je alles bagetalliseren. Maakt die aanpassing er niet minder absurd om.
Davydenko bored by Wimbledonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
kunnen we dat artikel ergens na lezen
Zou je ook de leuke regel kunnen invoeren dat je maar 1x mag serveren in plaats van 2quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De serveerder is trouwens sowieso in het voordeel omdat je met de service in het tennis vaak het punt al wint. De kans dat de serveerder het punt wint, is meer dan 50/50. Ben je daar dan ook tegen?
Omdat het niet relevant is. De regels zijn zoals ze zijn voor een reden. Het net staat er: de bal moet over het net geslagen worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij relevant, want jij geeft aan dat de serveerder een groot voordeel heeft. Als dat al zo is (wat ik betwijfel) dat lijkt me geen probleem omdat de retourneerder de volgende game mag serveren. De toon was omdat ik niet begreep waarom je dat er niet bij betrok.
De regels veranderen ook weleens hoor. Maar als jouw regel klopt, waarom moet je de bal dan tijdens de rally niet over het net slaan zonder dat hij het net raakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat het niet relevant is. De regels zijn zoals ze zijn voor een reden. Het net staat er: de bal moet over het net geslagen worden.
De bal gaat ook over het net. Of dat nu via de netband is of niet is wat anders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat het niet relevant is. De regels zijn zoals ze zijn voor een reden. Het net staat er: de bal moet over het net geslagen worden.
Regels zijn er vooor een reden, die ooit verzonnen is inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
dat is idd "not done"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zogenaamd lekker retro. Alsof iets van Nike ooit stijlvol kan zijn.
Not dun inderdaad. Die Federer denkt dat hij Mr. Big Star met zon klassieke Nike Spencer, maar uiteindelijk is ie gewoon een boerenlul uit de Provincie.quote:
Hij is 1.70 en dus groter dan Rochus, Stakhovsky is 1.93quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef rhubarb het volgende:
Iemand trouwens gezien wat een lilliputter die Daniel Cox is? Zag hem zojuist Stakhovsky een hand geven, Stakhovsky was bijna 2 koppen groter.
Dat heb ik hierboven al uitgelegd. Als je het niet wilt begrijpen, is dat niet mijn probleem. Ik ben bijna thuis, dan ga ik tennis kijken. Ajuus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De regels veranderen ook weleens hoor. Maar als jouw regel klopt, waarom moet je de bal dan tijdens de rally niet over het net slaan zonder dat hij het net raakt?
insert rochuskarlovic.jpgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef rhubarb het volgende:
Iemand trouwens gezien wat een lilliputter die Daniel Cox is? Zag hem zojuist Stakhovsky een hand geven, Stakhovsky was bijna 2 koppen groter.
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven al uitgelegd. Als je het niet wilt begrijpen, is dat niet mijn probleem. Ik ben bijna thuis, dan ga ik tennis kijken. Ajuus.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:44 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Verdasco de volgende 2 sets gaat pakken.
Dan heb jij een kleintje, als je maar 1 lettertje per keer typt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik typ met mijn lul, vandaar dat ik soms een andere letter raak.
En we zijn weer op niveau!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik typ met mijn lul, vandaar dat ik soms een andere letter raak.
Het komt het niveau echt ten goede.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef BobW het volgende:
Mensen alleen hier met RG & Wimbledon
Mensen alleen hier met Wimbledon![]()
[...]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef tja77 het volgende:
Ik weet ook wel dat ik een taaldislect ben, is niet fijn om daar keer op keer mee geconfronteerd te worden.
De eerste ronde van Sankt Pölten boeit me geen flikker, net als de ronde van Murcia. Who cares.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef BobW het volgende:
Mensen alleen hier met RG & Wimbledon
Mensen alleen hier met Wimbledon![]()
Hoe kan Troicki een break achter staan tegen Maximo Gonzalez?
17 minuten, maar inderdaad snel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat gaat in een razend tempo op CC. 7 games in een minuutje of 10?
Alle XL-ers, kneusje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De eerste ronde van Sankt Pölten boeit me geen flikker, net als de ronde van Murcia. Who cares.
Daar heb ik ook geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is de onzin die het grootste deel van dat soort mensen hier neer gooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef DeMessias het volgende:
Mooi dat iemand alle tennismatchen intensief volgt, maar daar heb ik simpelweg de tijd en de zin niet voor. Wimbledon en de rest van de GS tornooien bieden het meeste spankracht voor me met zowat alle toppers die deelnemen. Vandaar dat je mij enkel in dergelijke topics terugvindt, naast andere sporten zoals wielrennen en voetbal. Als je daar problemen mee hebt, het stoort me niet.
Mag ik jou dan nu deze aanreiken:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef DeMessias het volgende:
Mooi dat iemand alle tennismatchen intensief volgt, maar daar heb ik simpelweg de tijd en de zin niet voor. Wimbledon en de rest van de GS tornooien bieden het meeste spankracht voor me met zowat alle toppers die deelnemen. Vandaar dat je mij enkel in dergelijke topics terugvindt, naast andere sporten zoals wielrennen en voetbal. Als je daar problemen mee hebt, het stoort me niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is de onzin die het grootste deel van dat soort mensen hier neer gooit.
Zie bijvoorbeeld deze sterk beargumenteerde post.quote:
Niet iedereen heeft dezelfde opvatting van het begrip "onzin"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is de onzin die het grootste deel van dat soort mensen hier neer gooit.
Das hartstikke mooi voor je. Weet je wat onzin is: elke tussenstand hier vermelden..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat mag je zeker, deze is dan voor jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik jou dan nu deze aanreiken:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Exact jij vraagt erom, dan kan je het krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef luckass het volgende:
[..]
[..]
Zie bijvoorbeeld deze sterk beargumenteerde post.
Kun jij niet even een paar uur onder een waterlelie gaan zitten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Exact jij vraagt erom, dan kan je het krijgen.
Nee nu blijf ik zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Kun jij niet even een paar uur onder een waterlelie gaan zitten?
quote:
Dat las ik, maar ik voelde je pijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat mag je zeker, deze is dan voor jou
[ afbeelding ]
zodat je kan zien dat ik zei dat het me niet stoort
Ja, met dat kauwgombalhoofd van hem. Hij begint heel vaak met "I'd like to see him ..."quote:
Waarom niet? Met vrijwel alleen een sterke service kun je ver komen, zoals je bij Karlovic ziet en ook wel bij Roddick, want Roddick vind ik ook weinig afgezien van zijn bovengemiddeld goede service.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef Lagrinta het volgende:
Rusedski had nog geen top 50 gestaan als ie vandaag zou tennissen.
Omdat zn groundstrokes matig zijn. Roddick vind ik een goeie speler die veel meer had gewonnen zonder Nadal en Federer. De banen zijn trager geworden en serve volley spel loont niet meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Met vrijwel alleen een sterke service kun je ver komen, zoals je bij Karlovic ziet en ook wel bij Roddick, want Roddick vind ik ook weinig afgezien van zijn bovengemiddeld goede service.
Roddick is echt een gare pusher..zou zonder zijn service ook niet top 50 staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Omdat zn groundstrokes matig zijn. Roddick vind ik een goeie speler die veel meer had gewonnen zonder Nadal en Federer. De banen zijn trager geworden en serve volley spel loont niet meer.
Nadal - Isner Roland Garros 2011?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zodra Federer buiten de top 5 valt, is het tijd om met pensioen te gaan. Als je op je favoriete toernooi niet eens in de eerste ronde kunt domineren,ben je een hoop van je kunnen verloren.
Ging jij geen tennis kijken thuis? En had je iedereen al een fijne dag gewenst?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zodra Federer buiten de top 5 valt, is het tijd om met pensioen te gaan. Als je op je favoriete toernooi niet eens in de eerste ronde kunt domineren,ben je een hoop van je kunnen verloren.
Het zal ook nog wel even duren voor hij buiten de top 5 valt, hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Nadal - Isner Roland Garros 2011?
Laat hem even inkomen
Wie is er momenteel aan het spelen..? En welke wedstrijd wordt er uitgezonden op BBC1? Juist..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ging jij geen tennis kijken thuis? En had je iedereen al een fijne dag gewenst?
Kon je niet langer wegblijven dan een half uur?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven al uitgelegd. Als je het niet wilt begrijpen, is dat niet mijn probleem. Ik ben bijna thuis, dan ga ik tennis kijken. Ajuus.
Serieus: niet vergeten ook te kauwen en te slikken, ok?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kon je niet langer wegblijven dan een half uur?
Hopelijk is er op court 2 nu zoiets bezigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:52 schreef senswal het volgende:
Ik begin vanaf nu pas weer te volgen,
heb ik nog iets legendarisch gemist als een 50-52 in de 5de set?
Zoals Nadal die Roland Garros wint na een vijf setter in de eerste ronde, dat is echt schandalig! Als je een vijf setter speelt in welke ronde dan ook, dan ben je echt een slechte winnaar... zeker als je ook nog eens zo'n reputatie uit het verleden meedraagtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nadal speelde een vijfsetter tegen Isner, Federer speelt tegen iemand die nooit verder is gekomen dan een ATP 250 toernooitje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:54 schreef XL het volgende:
[..]
Zoals Nadal die Roland Garros wint na een vijf setter in de eerste ronde, dat is echt schandalig! Als je een vijf setter speelt in welke ronde dan ook, dan ben je echt een slechte winnaar... zeker als je ook nog eens zo'n reputatie uit het verleden meedraagt
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Roddick is echt een gare pusher..zou zonder zijn service ook niet top 50 staan.
Je weet dat hij vorig jaar 2 sets tegen nul achter stond? Het zegt helemaal niks. Het gaat erom hoe ze uiteindelijk presteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Had niet anders verwacht, maar het slaat nergens op. Roddick is een hele aardige grasspeler. Drie keer Wimbledon-finale haal je niet op basis van alleen een sterke service. Vraag maar aan Karlovic.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef Lagrinta het volgende:
Rusedski had nog geen top 50 gestaan als ie vandaag zou tennissen.
Weer dat toontje.. Mag er geen kritiek op je god gegeven worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat hij vorig jaar 2 sets tegen nul achter stond? Het zegt helemaal niks. Het gaat erom hoe ze uiteindelijk presteren.
Nadal Isner was op gravel. Iets wat erg in het voordeel van Nadal zou moeten zijn. Isner zijn service, komt op gravel een stuk minder tot zijn recht, dan op hardcourt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nadal speelde een vijfsetter tegen Isner, Federer speelt tegen iemand die nooit verder is gekomen dan een ATP 250 toernooitje.
Daarbij zeg ik niet dat Federer nu al met pensioen moet. Hij kan nu nog mee met de top, en er is een duidelijke hegemonie onder Nadal, Djokovic, Federer en -op een afstandje- Murray. De nr. 5 wisselt wel sterk, dus zodra het zover is dat Federer zich zelfs met de nr. 4 of nr. 5 niet meer kan meten, wordt het tijd ermee te stoppen. Hij heeft toch niets meer te bewijzen, en hij lijkt mij niet iemand die te ver na zijn hoogtepunt door blijf spelen.
Echt, tennisfans en hun korte lontjes
Scoreboard journalistiek. Isner is niet groter dan Kukuskin. Je kunt denigrerend doen over zo'n Kukuskin, maar hij staat leuk te spelen. Isner op gravel is gewoon kanonnenvoer voor laagvliegers als Ignacio Chela, Ricardo Mello en Sergiy Stakhovsky en Nadal krijgt hem amper weg. De stakker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nadal speelde een vijfsetter tegen Isner, Federer speelt tegen iemand die nooit verder is gekomen dan een ATP 250 toernooitje.
Daarbij zeg ik niet dat Federer nu al met pensioen moet. Hij kan nu nog mee met de top, en er is een duidelijke hegemonie onder Nadal, Djokovic, Federer en -op een afstandje- Murray. De nr. 5 wisselt wel sterk, dus zodra het zover is dat Federer zich zelfs met de nr. 4 of nr. 5 niet meer kan meten, wordt het tijd ermee te stoppen. Hij heeft toch niets meer te bewijzen, en hij lijkt mij niet iemand die te ver na zijn hoogtepunt door blijf spelen.
Echt, tennisfans en hun korte lontjes
Je bent wel lichtgeraakt zeg.quote:
Vraag hier eens rond zou ik zeggen. Ik heb heel vaak kritiek op Federer.quote:Mag er geen kritiek op je god gegeven worden?
[...]
Mee eens. De meeste Federer fans zijn blind in mijn ogen, maar jij niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vraag hier eens rond zou ik zeggen. Ik heb heel vaak kritiek op Federer.
Ik heb nergens het tegendeel beweerd, dus ik snap die reacties niet zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nadal Isner was op gravel. Iets wat erg in het voordeel van Nadal zou moeten zijn. Isner zijn service, komt op gravel een stuk minder tot zijn recht, dan op hardcourt.
Die Kukushkin staat gewoon goed te tennissen, en dat Federer hem niet kan breaken in de eerste set, zegt niet zoveel. Geef hem ff de tijd.
Prima, maar houd dat denigrerende toontje dan ook voor je. Wat ik zei, geldt gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent wel lichtgeraakt zeg.
[..]
Vraag hier eens rond zou ik zeggen. Ik heb heel vaak kritiek op Federer.
Omdat we net een discussie hadden ga je er maar van uit dat ik het met alles wat je zegt oneens zal zijn?quote:
Op gras speelt hij zeker goed, maar als je hem op RG ziet spelen blijft er weinig van hem over.quote:maar het slaat nergens op. Roddick is een hele aardige grasspeler. Drie keer Wimbledon-finale haal je niet op basis van alleen een sterke service. Vraag maar aan Karlovic.
Bedankt voor de bijval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Mee eens. De meeste Federer fans zijn blind in mijn ogen, maar jij niet.
Het is toch geen bejaardensociëteit hier? Ik reageer vrijwel nooit zo maar jij roept het wel bij me op omdat je een paar opmerkingen maakte die ik niet erg sterk vond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, maar houd dat denigrerende toontje dan ook voor je. Wat ik zei, geldt gewoon.
Vind ik ook. Anders is ht toch een beetje beperkt. Je kunt dan wel goed zijn maar niet een 'great player'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:08 schreef Lagrinta het volgende:
[...]
Je hoeft niet op alle ondergronden goed te zijn om een goede speler te zijn.
Wie gaan er dan precies allemaal weg?quote:
Ik had nog helemaal niets gezegd over Roddick, dus nee. Maar als Federer-fan snap ik dat je Roddick's spel niet zo aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat we net een discussie hadden ga je er maar van uit dat ik het met alles wat je zegt oneens zal zijn?
Klopt, op gravel stel hij inderdaad niet veel voor. Maar het is pas sinds Federer dat de toppers op alle ondergronden toppers zijn. Nadal deed het na hem, Djokovic ook. Murray begint er te komen. Maar voor Federer gebeurde het niet zo vaak. Zelfs de grote Sampras stelde teleur op gravel, dus ik vind niet dat je Roddick's kunnen mag afschrijven, puur omdat hij op gravel ondermaats presteert.quote:Op gras speelt hij zeker goed, maar als je hem op RG ziet spelen blijft er weinig van hem over.
Dan moet je maar zo reageren in plaats van met daadwerkelijke argumenten te komen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Het is toch geen bejaardensociëteit hier? Ik reageer vrijwel nooit zo maar jij roept het wel bij me op omdat je een paar opmerkingen maakte die ik niet erg sterk vond.
Kan ik me voorstellen, maar Nadal vind ik bijvoorbeeld wel geweldig om naar te kijken. Wat me bij Roddick soort, is dat laffe geprik van hem. Hij duwt die groundstrokes baak een beetje naar de overkant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik had nog helemaal niets gezegd over Roddick, dus nee. Maar als Federer-fan snap ik dat je Roddick's spel niet zo aantrekkelijk vindt.
Nee, dat is waar. Borg was de laatste. Maar, kort gezegd, Edberg, Becker, McEnroe en Sampras waren niet heel goed op gravel (vooral Becker niet, die er zelfs nooit een toernooi op won) en Lendl en Wilander waren niet heel goed op gras.quote:[..]
Klopt, op gravel stel hij inderdaad niet veel voor. Maar het is pas sinds Federer dat de toppers op alle ondergronden toppers zijn. Nadal deed het na hem, Djokovic ook. Murray begint er te komen. Maar voor Federer gebeurde het niet zo vaak. Zelfs de grote Sampras stelde teleur op gravel, dus ik vind niet dat je Roddick's kunnen mag afschrijven, puur omdat hij op gravel ondermaats presteert.
Laten we het leuk houden! Dit past er wel bijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef XL het volgende:
Het is duidelijk nu, Splackavellie02 weet alles beter. Hij wint op inzicht en kunde
Van harte
[ afbeelding ]
Ik ben volgens mij steeds inhoudelijk ingegaan op wat je schreef en als daar irritatie in doorklinkt dan klopt dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan moet je maar zo reageren in plaats van met daadwerkelijke argumenten te komen?
Op zichzelf niet, maar toen was de tegenstand minder groot. Toen had hij eigenlijk alleen met Nadal te maken en nu ook met Djokovic en Murray. Nog steeds haalt hij vrijwel in elk toernooi de halve finale of beter.quote:Vind je zelf dat de Federer van nu hetzelfde niveau heeft als de Federer van pakweg twee, drie jaar geleden dan?
Lendl heeft nog best aardig gepresteerd op gras, hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar Nadal vind ik bijvoorbeeld wel geweldig om naar te kijken. Wat me bij Roddick soort, is dat laffe geprik van hem. Hij duwt die groundstrokes baak een beetje naar de overkant.[quote]
Klopt, hij is soms een beetje een laffe speler. Hij heeft dan ook niet het athletisch vermogen van een Nadal of Djokovic, het balgevoel van Federer of de return van Murray. Hij is ook geen wereldtopper, maar nog steeds een hele solide subtopper, en lang niet alleen vanwege zijn service.
[quote]Nee, dat is waar. Borg was de laatste. Maar, kort gezegd, Edberg, Becker, McEnroe en Sampras waren niet heel goed op gravel (vooral Becker niet, die er zelfs nooit een toernooi op won) en Lendl en Wilander waren niet heel goed op gras.
Ja, toen won De Bakker vrij eenvoudigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:12 schreef Aalbers het volgende:
Gunstig, die Verdasco tegen Stephanek voor Haase. De Bakker moest de vorige keer toch na die marathon partij tussen Mahut en Isner tegen de winnaar?
Hmm, dat doet me aan deze grap van mezelf denken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Understatement jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, toen won De Bakker vrij eenvoudigmaar zo ver zijn Stepanek-Verdacso nog niet
Klopt, hij doet het ook nog aardig. Met Djokovic heeft hij overigens al jaren moeite.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Op zichzelf niet, maar toen was de tegenstand minder groot. Toen had hij eigenlijk alleen met Nadal te maken en nu ook met Djokovic en Murray. Nog steeds haalt hij vrijwel in elk toernooi de halve finale of beter.
Edberg, McEnroe en Becker ook op gravel, maar zij hebben nooit RG gewonnen en Lendl nooit Wimbledon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Lendl heeft nog best aardig gepresteerd op gras, hoor.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, dat doet me aan deze grap van mezelf denken:Heb je al die grappen op je computer staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En ik post ze hier ook. Inmiddels bij deel 27: slechte zelfbedachte grappen, deel 27quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Heb je al die grappen op je computer staan?
Ja en als het niet lukt heeft Haase gewoon een goed verhaal voor zn uitschakeling. Een verhaal dat het niet aan hem lag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Haase kan Verdasco hebben is mijn mening.
Hehe ik heb nog nooit zoow gelachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Heb je al die grappen op je computer staan?
Bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hehe ik heb nog nooit zoow gelachen.
Edberg haalde de RG finale, Wilander won 2 AO op gras, Lendl won vaak Queens en haalde twee wimbledon finales plus een AO gras finale. Zelfs Becker stond in 3 semi's in RG en in talloze MS finales. McEnroe stond 2-0 tegen Lendl voor in de RG finale na datzelfde jaar twee titels op gravel gewonnen te hebben.quote:Nee, dat is waar. Borg was de laatste. Maar, kort gezegd, Edberg, Becker, McEnroe en Sampras waren niet heel goed op gravel (vooral Becker niet, die er zelfs nooit een toernooi op won) en Lendl en Wilander waren niet heel goed op gras.
Het criterium is toch vaak wel of ze een GS op die ondergrond hebben gewonnen. Met Wilander heb je gelijk. Met Becker niet vind ik. Het is het toch net niet als in je hele carriere geen enkel toernooi op die ondergrond wint, vind ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Edberg haalde de RG finale, Wilander won 2 AO op gras, Lendl won vaak Queens en haalde twee wimbledon finales plus een AO gras finale. Zelfs Becker stond in 3 semi's in RG en in talloze MS finales. McEnroe stond 2-0 tegen Lendl voor in de RG finale na datzelfde jaar twee titels op gravel gewonnen te hebben.
Niet op hun best, wellicht, maar zeker niet slecht.
Bedankt, even volgen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. En ik post ze hier ook. Inmiddels bij deel 27: slechte zelfbedachte grappen, deel 27
Bedankt.quote:
Ja, ik post af en toe grappen en die worden hier altijd zeer gewaardeerd.quote:Dat ik die nog nooit eerder heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Was er geen sprake van dat die zou stoppen na RG?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
Clement is ook maar weer eens aan een 5-setter begonnen...
Psst, je caps lock staat aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:34 schreef 3jskoningen2 het volgende:
OVER VERRASSINGEN GESPROKEN: DAVYDENKO GAAT ER GEWOON IN 3 SETS AF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was de bedoeling, mijn sarcasme wordt niet begrepen. Komt vast omdat je Federer fan bent, die mensen hebben gewoon GEEN humor (geen moest ook hier expres in capslock)quote:
Ik denk dat mijn antenne inderdaad niet voldoende gevoelig is voor jouw verfijnde gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Was de bedoeling, mijn sarcasme wordt niet begrepen. Komt vast omdat je Federer fan bent, die mensen hebben gewoon GEEN humor (geen moest ook hier expres in capslock)
Ik denk dat je antenne gewoon te kort is (die is cryptisch maar wel leuk) - en een beetje schuin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn antenne inderdaad niet voldoende gevoelig is voor jouw verfijnde gevoel voor humor.
Die is te moeilijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:38 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je antenne gewoon te kort is (die is cryptisch maar wel leuk) - en een beetje schuin.
Dat is altijd zo, ook bij Nadal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik word er trouwens een beetje moe van dat die commentatoren allemaal zo verafgodend reageren op alles wat Federer doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |