quote:
quote:
Nee, 3jskoningen heeft het te druk met na elk punt van haase hier een berichtje neer te zettenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Norrage het volgende:
Kunnen mensen tenminste de moeite doen elke keer een nieuwe TT te bedenken, alstjeblieft?
Ja, ik had er eentje gemaakt, maar ik was al te laatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Norrage het volgende:
Kunnen mensen tenminste de moeite doen elke keer een nieuwe TT te bedenken, alstjeblieft?
Het voordeel is dat ik waarheidsgetrouwe berichten stuur en jij nonsense berichten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee, 3jskoningen heeft het te druk met na elk punt van haase hier een berichtje neer te zetten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Norrage het volgende:
niet iedereen kan kijken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kap eens met dat constant posten van de tussenstand, we kunnen zelf ook wel kijken hoor
Ik vind het ook wel relaxed, zeker als de livescores het niet doenquote:
Ik volg dit topique juist om een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kap eens met dat constant posten van de tussenstand, we kunnen zelf ook wel kijken hoor
Goed zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef franklop het volgende:
rebreak Delpo trouwens, 3-3 in tweede set
Wel als je het scoreboard gebruikt, maar dan kan je maar 1 wedstrijd tegelijk zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
Onhandig dat bij die livescores van Wimbledon niet staat hoeveelste iemand geplaatst is.
Van mij mogen ze ook dat handdoek ritueel na elk punt skippen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
McEnroe heef thet over een paar dingen die me wel aanspreken: doorspelen na een netservice die in is en niet inspelen voor een wedstrijd maa gewoon tossen en beginnen.
Van mij zouden ze ook de pauzes tussen de games mogen afschaffen en gewoon alleen een pauze van twee minuten na een set. Ze hebben tussen elke twee punten al ongeveer een halve minuut. Ik vind het echt onzin.
Van mij hoeven ze alleen maar in de game zelf het gezeik met die handdoeken te beperken. Spelers als Roddick en Djokovic vragen na ieder punt om die handdoek, dat vind ik wel een beetje te veel van het goede.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
McEnroe heef thet over een paar dingen die me wel aanspreken: doorspelen na een netservice die in is en niet inspelen voor een wedstrijd maa gewoon tossen en beginnen.
Van mij zouden ze ook de pauzes tussen de games mogen afschaffen en gewoon alleen een pauze van twee minuten na een set. Ze hebben tussen elke twee punten al ongeveer een halve minuut. Ik vind het echt onzin.
Van mij ook ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook dat handdoek ritueel na elk punt skippen..
Dat zou zeker helpen. Maar vind je het ook niet raar dat jonge, fitte sporters zo ongeveer elke tien minuten een minuut gaan zitten. Ze hebben toch genoeg herstel tijdens de punten. Bij een votbalwedstrijd gaan ze toch ook niet na elke tien minuten even zitten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Van mij hoeven ze alleen maar in de game zelf het gezeik met die handdoeken te beperken. Spelers als Roddick en Djokovic vragen na ieder punt om die handdoek, dat vind ik wel een beetje te veel van het goede.
Voetbal is natuurlijk wel een ander soort conditie dan tennis, en misschien is het een beter idee om om de 4 games te rusten (ipv 2).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou zeker helpen. Maar vind je het ook niet raar dat jonge, fitte sporters zo ongeveer elke tien minuten een minuut gaan zitten. Ze hebben toch genoeg herstel tijdens de punten. Bij een votbalwedstrijd gaan ze toch ook niet na elke tien minuten even zitten?
Voetbal-Tennis vergelijken is wel wat anders trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij ook ja.
[..]
Dat zou zeker helpen. Maar vind je het ook niet raar dat jonge, fitte sporters zo ongeveer elke tien minuten een minuut gaan zitten. Ze hebben toch genoeg herstel tijdens de punten. Bij een votbalwedstrijd gaan ze toch ook niet na elke tien minuten even zitten?
Je zou het kunnen doen, dat als de ontvanger door wilt spelen, en de bal raakt voordat deze 2 keer gestuit heeft, de ralley doorgaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Doorspelen na een netservice is echt onzin. Dan zou je een gratis punt krijgen als je hem bij een service tegen het net slaat en de bal dood valt.
Dan ga je als ontvanger geen moeite doen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou het kunnen doen, dat als de ontvanger door wilt spelen, en de bal raakt voordat deze 2 keer gestuit heeft, de ralley doorgaat.
Je hebt als ontvanger liever een kanon van 240 km/uur, dan een door het net vertraagde bal, die in een boogje in het servcievak stuit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan ga je als ontvanger geen moeite doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |