SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Takkyuquote:
Het orgastisch hoogtepun van de zomer!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ga je daar heen? Lijkt me een vette show!
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het orgastisch hoogtepun van de zomer!
Kaartjes per DHL voorzien van buttons en programmaboekje thuisbezorgd. Zo hoort het
Zo was het niet bedoeld. Met zoveel tienduizend man collectief-individualistisch genieten.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallen
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallen
Je bedoelde het natuurlijk niet zo, maar het gebeurde welquote:Op zondag 19 juni 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Met zoveel tienduizend man collectief-individualistisch genieten.
Die handtekening... ik las sQuirtquote:
oostindisch blind of wishfull reading?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
U riep?quote:
kom jij op commando?quote:
quote:
Ehhh nee.quote:
snurk ze..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ehhh nee.
Ik ben slapen![]()
Bluh ben moe en verga van de pijn
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ehhh nee.
Ik ben slapen![]()
Bluh ben moe en verga van de pijn
Haagse trots. Kom op, architectuur is een competetieve bende. Mooi gebaar naar Rotterdam, dat trouwens nog steeds een mooiere skyline heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geyl hoor
Het is even wennen maar damn
Zeker. De Utregse bak rijden is trouwens al jaren een Amerikaanse-surrealistische ervaring, zeker met een mooie lucht. Dat merkte is als kind al, terwijl we "terug"reden naar mijn geboortestad (0-8).quote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De skaailine nabij Den Haag CS wordt best mooi ja!
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Vrouwen zijn toch alleen maar gezeik!
Nee! En je had al zolang! Met, die, hoe heet ze ook alweer? DIe ene blonde? Of was het, nee die meid met dat stompduimpje toch? Die was het ja.quote:
Spezza speelt plassekshoer in het bordeel van MissMSX. Neem heb hem niet kwalijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spezza speelt plassekshoer in het bordeel van MissMSX. Neem heb hem niet kwalijk.Huh, wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Jij mafkeesquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee! En je had al zolang! Met, die, hoe heet ze ook alweer? DIe ene blonde? Of was het, nee die meid met dat stompduimpje toch? Die was het ja.
Kut man
quote:
Valt wel mee zijn op goeie termen uit elkaar maar toch altijd jmmr. Geen sex meer blehquote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Vrouwen zijn toch alleen maar gezeik!
Nu nog welquote:Op zondag 19 juni 2011 23:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Valt wel mee zijn op goeie termen uit elkaar maar toch altijd jmmr. Geen sex meer bleh
Dan nogquote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na 22 uur reizen, een goeie film, een Power Amnesia. Dat wil wel.
I mean: ik ken je niet man. Vertel ff wat meer.quote:
Als de hopeloosheid en jeuk tot een hoogtepunt komt (hihi) kun je altijd nog naar de hoeren natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt wel mee zijn op goeie termen uit elkaar maar toch altijd jmmr. Geen sex meer bleh
Een zieke geest in een gezond lichaam.quote:
Altijd beter dan andersomquote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zieke geest in een gezond lichaam.
Dat bedoelen we!quote:
Ik ben geen newbie op FOK maar ik kom bijna nooit in R&P alleen net ff gesurft en toen kwam ik dit topic tegen en dacht ik fck it laat ik me postcount maar weer eens ophogen door nutteloze postsquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I mean: ik ken je niet man. Vertel ff wat meer.
Ik las het alsof ik je al jaren moest kennen. Maar je bent newbie?
quote:
Zonder Carl Craig was er nooit een dooie muis geweest, maar goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
Met dat krijg je me niet van dat andere nummer af![]()
Sorry, mij te rommeligquote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonder Carl Craig was er nooit een dooie muis geweest, maar goed.
Waarom zou je. Er zijn er zat die t ook voor niets doen omdat ook zij jeuk hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de hopeloosheid en jeuk tot een hoogtepunt komt (hihi) kun je altijd nog naar de hoeren natuurlijk.
Neuken dan maar?quote:
Lekker toch, kan je heel rustig beginnen....quote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef Spijker83 het volgende:
Wil je vandaag gewoon lekker rustig beginnen, werkt de server weer niet mee![]()
Koffie dan maar?
Ben ik met je eens.. Maar dit is wel heel rustigquote:Op maandag 20 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker toch, kan je heel rustig beginnen....
Toch blijft t een aparte smiley...quote:
Wel boterjus erbij toch? Zonder boterjus geen asperges...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zaterdag echt heerlijke asperges gehad
Vind ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch blijft t een aparte smiley...
Veel plezier op Fok! Vandaag!
Geen idee, volgens mij schrijf je 't wel zo ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wel boterjus erbij toch? Zonder boterjus geen asperges...
schrijf je dat eigenlijk zo 'boterjus'?
jamaar, er hoort juist jus op de aardappelen.... Waar gaat de wereld toch heenquote:Op maandag 20 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
met nog een andere saus over de aardappeltjes
Je klinkt als mijn kantinedame als ik om patat vroeg!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen.. het is nog geeneens 9 uur op maandagmorgen...;(
Hou op ik word misselijk
Wordt jij zo snel al misselijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Hou op ik word misselijk
psst.. Boterjus mag over beidequote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar, er hoort juist jus op de aardappelen.... Waar gaat de wereld toch heen
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade opquote:Op maandag 20 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wordt jij zo snel al misselijk?
Vanmorgen zelfs nog lekker bakje aardbeien gehad
Bakvis.quote:
Verder dan zeventien hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Bakvis.
maar buddy google verteld mij.
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien.
Ben zelf niet zo van de muffins.. Maar hij was vast lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade op
Ja nu blijkbaar wel... ik snap het ook niet helemaal maar het idee is even teveel voor mequote:Op maandag 20 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wordt jij zo snel al misselijk?
Vanmorgen zelfs nog lekker bakje aardbeien gehad
Kibbelingquote:Op maandag 20 juni 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
mensen, ik heb zaterdag vis op!! Kibbeling, maar toch. We gaan vooruit!
Da's ook niet goed hequote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
Pfff mensen, ik heb nog niet eens gegeten, maar wel al een uur gesport, ik hoef ook ff geen zoetigheid nu, begin zo aan mijn kiwi's en yoghurt met muesli
Hallo, 29-jarige bakvis hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik jou geloven of google?
hmmm, google dus
zwanger!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja nu blijkbaar wel... ik snap het ook niet helemaal maar het idee is even teveel voor me
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade op
jij liever dan ikquote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb nog niet eens gegeten, maar wel al een uur gesport
Maar maar, hongerquote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Hou op ik word misselijk
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.quote:
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
muffins zullen nooit meer hetzelfde voor me zijn, bedankt daarvoor.
[ afbeelding ]
Nee, vanille met chocolade en karamel. Graag of nietquote:Op maandag 20 juni 2011 09:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever wat anders, maar bij gebrek aan beter
Wel chocolade dan he
Ieeeelquote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Don't kill the messengerquote:
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor jequote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst etenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.
Jij ging googlen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Sterkte!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpenquote:
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor je
Open een topicquote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Vanmorgen iets minder, maar ja, ik heb gisteren dan ook 10 km gerend. (Na mijn ontbijt, dat welquote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef Spijker83 het volgende:
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst eten
Ik weet wat een muffon top is. Maar ik dank je voor het plaatjequote:
Een dal is zeker de moeite waard om uit te klimmen, ook al lijk je er nu de energie niet voor te hebben. Ga iets volledig anders doen, ga sporten, richt je niet op wat kut gaat, maar op nieuwe dingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Niks mis met een muffin op zijn tijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpen
Snap ik overigens wel hoor.. Doe mij ook maar lekker gezond voedsel (lees: fruit)
Waar ben je precies geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat zal nooit gebeuren MissB
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Oh, de leukste thuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer bepaald zo'n muffin dat het zijn tijd is?
Nee daarom was het ook zo'n vage droomquote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Eens, woon namelijk alleen..quote:
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).quote:
Ik betwijfel of je 'grap' vanmiddag wel grappig is.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Eens, woon namelijk alleen..
Maar tis nog vroeg.. Zal vanmiddag eens kijken of de grap wel aanslaat
Nee, dat was een Spanjaard (politie: Noord-Afrikaan zeker, die lijken op elkaar. Nee kut, ik weet hoe een Marokkaan er uit ziet, ik zeg toch een Spanjaard).quote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daarom was het ook zo'n vage droom
Klinkt als een heerlijke vakantie!
Maar vanwaar die haat?Oh dat zal het rollen zijn geweest?
Klote van 't rollenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).
Oh ja, Tenerife, vet! Mooie foto's kunnen maken? De Teide beklommen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).
Ik snap hem niet?quote:
Sorry hoor.. Wist niet dat muffins je zo hoog zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je 'grap' vanmiddag wel grappig is.
Zitten ze niet. Ik vond je grap gewoon niet grappig.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Sorry hoor.. Wist niet dat muffins je zo hoog zitten
Spijker maakte een grap, ik vond 'm niet grappigquote:
No problem. Heb dat wel vaker.. MIsschien toch wat minder 'grappig' proberen te doen..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitten ze niet. Ik vond je grap gewoon niet grappig.
waarom? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt (zonder een ander daarbij te benadelen als et ff kanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
No problem. Heb dat wel vaker.. MIsschien toch wat minder 'grappig' proberen te doen..
lookie lookiequote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
De negers die horloges en zonnebrillen verkochten en je overal lastig vielen.
Oh ja, die herinner ik me ook nog wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was een Spanjaard (politie: Noord-Afrikaan zeker, die lijken op elkaar. Nee kut, ik weet hoe een Marokkaan er uit ziet, ik zeg toch een Spanjaard).
De negers die horloges en zonnebrillen verkochten en je overal lastig vielen.
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijtenquote:
Ben gewoon niet zo grappig als ik zelf denk, denk ik..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
waarom? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt (zonder een ander daarbij te benadelen als et ff kan)
En vooral ook niet weg gaan nadat je 'nee' hebt gezegd..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die herinner ik me ook nog wel ja
dan zeg je die nee niet duidelijk genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 09:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En vooral ook niet weg gaan nadat je 'nee' hebt gezegd..
Zo irritant..
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwequote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijten
De afzetters.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwe
Ik vind 't vooral irritant.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwe
Ja, zwaar irritant gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijten
Negers.. dan maar niet naar curacao gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, lekker zeg. Daar wil ik ook nog wel eens een keertje naar toe.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Negers.. dan maar niet naar curacao gaan
Nog twee maandjes voor mij
We hebben samen rond de 700 foto's gemaakt, maar eerst even meer dan de helft weggooienquote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, Tenerife, vet! Mooie foto's kunnen maken? De Teide beklommen?
Wat was er precies met de negers? De Spaanse negers die ik 'ken' zijn illegale tomaten (en dus ook wiet)-plukkers. Maar jij hebt andere ervaringen dus
Het duurt nog zo lang voor ik op vakantie ga.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Negers.. dan maar niet naar curacao gaan
Nog twee maandjes voor mij
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben samen rond de 700 foto's gemaakt, maar eerst even meer dan de helft weggooien
Deze kan ik alvast wel even delen vind ik:
[ afbeelding ]
Neen, alleen op de commerciele vakantieplekken. En laat ik daar nou net alweer jaren niet meer zijn geweestquote:
Vind het echt superlekker dat ik het ticket gewoon gekocht heb nuquote:Op maandag 20 juni 2011 09:59 schreef Techno het volgende:
Oh, lekker zeg. Daar wil ik ook nog wel eens een keertje naar toe.
1x prima, 2x best, maar elke focking 5 meter lopen. En ook als je zit te etenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef El_Matador het volgende:
Moehahahaha!
En die verkopers vind je nu eenmaal buiten de rijkere landjes. Spanje ligt op zijn gat met een werkloosheid van 20+%! Kan je die negerts ook niet kwalijk nemen.
zolang ze niet van je jatten, mogen ze rival en mij goedkope zonnebrillen, DVDs en andere waar aanbieden.
Ik heb in Aachen (!) bedelaars aan mijn tafel IN het restaurant (en niet net aan de straat, nee 30 meter naar binnen) gehad. Ik denk dat als je die negerts per se wil vermijden, je beter niet naar zonnige landen kan gaan neequote:Op maandag 20 juni 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x prima, 2x best, maar elke focking 5 meter lopen. En ook als je zit te etenNee sorry, dan mogen ze van mij wel de Atlantische in springen.
Niet janken, ik ga waarschijnlijk pas in Januari, jij hebt tenminste al iets gepland!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef Q. het volgende:
Het duurt nog zo lang voor ik op vakantie ga..
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet janken, ik ga waarschijnlijk pas in Januari, jij hebt tenminste al iets gepland!
Ben geen verkoopnegers op Puerto Rico of Cuba tegen gekomenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in Aachen (!) bedelaars aan mijn tafel IN het restaurant (en niet net aan de straat, nee 30 meter naar binnen) gehad. Ik denk dat als je die negerts per se wil vermijden, je beter niet naar zonnige landen kan gaan nee
Yes! Special priccce for you, my friend, yes, yes!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef El_Matador het volgende:
Moehahahaha!
En die verkopers vind je nu eenmaal buiten de rijkere landjes. Spanje ligt op zijn gat met een werkloosheid van 20+%! Kan je die negerts ook niet kwalijk nemen.
zolang ze niet van je jatten, mogen ze rival en mij goedkope zonnebrillen, DVDs en andere waar aanbieden.
Haha, snoepreisje?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
Tot nu toe hebben zich vijf andere mensen ingeschreven voor mijn reis. Allemaal vrouwen..
Ik in meiquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet janken, ik ga waarschijnlijk pas in Januari, jij hebt tenminste al iets gepland!
Die heb ik in Goes (!!!) ook gehad, in het restaurantquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in Aachen (!) bedelaars aan mijn tafel IN het restaurant (en niet net aan de straat, nee 30 meter naar binnen) gehad. Ik denk dat als je die negerts per se wil vermijden, je beter niet naar zonnige landen kan gaan nee
Nee joh: Oh, van Holland, mooie prijs voor jou, niet duur.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Yes! Special priccce for you, my friend, yes, yes!
Dan noem je ook een 3e wereldland, Zeeland.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik in Goes (!!!) ook gehad, in het restaurant
Vrijdagavond naar Amelandquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bedelende kinderen zijn moeilijker te weerstaan babs.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh: Oh, van Holland, mooie prijs voor jou, niet duur.
Oh ja, daar zijn ze ook altijd goed in, je land van herkomst bepalenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh: Oh, van Holland, mooie prijs voor jou, niet duur.
Dat is ook alleen maar omdat je niet kan sparenquote:
Niet door mijquote:Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bedelende kinderen zijn moeilijker te weerstaan babs.
Zonde. Er zijn er veel in de wereld.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet door mij
We zaten in een hotel met een regenboogvlag en het was 18+. Wat een uitkomst is dat zegEn dan ga je een dagje weg met een katemaran en daar dan wel kinderen aan boord. Kolere, ik heb ECHT een hekel aan kinderen
Nee, omdat ik vorig jaar al ben geweest en over een maand ga verhuizen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat je niet kan sparen
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan noem je ook een 3e wereldland, Zeeland.
Nee. Nee, dat zijn ze echt nietquote:Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bedelende kinderen zijn moeilijker te weerstaan babs.
Sommige sites stond gay-friendly hotel, andere stond hetero-friendly hotel. In de praktijk was het gemixed, paar m-f stellen, paar m-m stellen, paar f-f stellen. Maar anders dan een beetje handjes vasthouden zag je er niks van. Was gewoon gezellig. Ook bij het stappen had je door dat Playa des Americas errugh gay-friendly is. Ik had nog een kerel achter mij aan, maar hij was lelijk helaas.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde. Er zijn er veel in de wereld.
De juiste kinderen zijn trouwens
Een regenbooghotel? bi-swingerstent?
Zona Rosa in Mexico lopen meer mannen hand in hand dan ik in Nederland gezien heb.
Al vonden sommigen taxichaufs die "flikkers" niks, het wordt supergoed bewaakt door veel politie. Het is echt een modern land, ondanks de armoede en problemen.
Ja maarquote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vanille met chocolade en karamel. Graag of niet
quote:
Klinkt als een babs-vakantiequote:Op maandag 20 juni 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige sites stond gay-friendly hotel, andere stond hetero-friendly hotel. In de praktijk was het gemixed, paar m-f stellen, paar m-m stellen, paar f-f stellen. Maar anders dan een beetje handjes vasthouden zag je er niks van. Was gewoon gezellig. Ook bij het stappen had je door dat Playa des Americas errugh gay-friendly is. Ik had nog een kerel achter mij aan, maar hij was lelijk helaas.
Ik zei niet minder moeilijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Arme kindertjes van 5 die je kauwgom aanbieden minder moeilijk af te slaan dan junks of volwassenen die meer kansen hebben?
Dat vind ik wel erg hard.
Dat is maar goed ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder heel gemeen, bruut en naar over te willen komen: ik jullie niet
Heb je wel eens straatarme kinderen gehad die aan je broekspijp staan te trekken en je met hun puppy-ogen aankijken?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet minder moeilijk.Niet moeilijker iig, gewoon optiefen. Als ik kauwgom wil, ga ik wel naar de winkel.
Wat voor een kekke blazer heb je dan nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, mijn jasje is binnenHopen dat deze wel past
Heb ik gehad en ik denk net als bij een junk of een verkoopneger of een propper: rot op, ga iemand anders lastig vallen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je wel eens straatarme kinderen gehad die aan je broekspijp staan te trekken en je met hun puppy-ogen aankijken?
Dan breekt je hart, echt. Ik schaam me dood dan, ookal weet ik dat het een fact of life is.
Ja, in Zuid-Italië een keer, m'n witte broek helemaal smerig van die vieze zand klauwtjes. Ik ben daar echt niet van gediend.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je wel eens straatarme kinderen gehad die aan je broekspijp staan te trekken en je met hun puppy-ogen aankijken?
Dan breekt je hart, echt. Ik schaam me dood dan, ookal weet ik dat het een fact of life is.
Toch wel een Louboutinhak in zijn oog gemikt hè? Wat een lef.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in Zuid-Italië een keer, m'n witte broek helemaal smerig van die vieze zand klauwtjes. Ik ben daar echt niet van gediend.
Herken het sarcasme?quote:
Cognackleurig colbertjasjequote:Op maandag 20 juni 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een kekke blazer heb je dan nu?
Die had ik toen nog nietquote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel een Louboutinhak in zijn oog gemikt hè? Wat een lef.
Gelukkig hoef jij niet te bedelen om aan eten te komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in Zuid-Italië een keer, m'n witte broek helemaal smerig van die vieze zand klauwtjes. Ik ben daar echt niet van gediend.
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet te bedelen om aan eten te komen.
Colbertjasje? Toe maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cognackleurig colbertjasjeDe vorige was te groot, dus een maat kleiner besteld en ik hoop hard dat deze wel past
Hadden ze maar in de juiste omstandigheden moeten geboren wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet te bedelen om aan eten te komen.
Ik denk het ook wel. Ik ben wel een type voor dat soort jasjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Colbertjasje? Toe maar.
Ik denk dat zo'n ding jou wel goed staat, zeker als er een witte, of misschien zelfs wel zwarte bies langs de revers loopt.
Aan wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:44 schreef Ripley het volgende:
Ik moet direct aan Biutiful denken als het over zonnebrilnegers gaat.
Met roesjes!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Ik ben wel een type voor dat soort jasjes.Nu nog een mooie witte blouse voor eronder vinden.
Met roesjes? Doe eens een voorbeeld want ik geloof niet dat jij bedoelt wat ik nu voor me ziequote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met roesjes!
Snel naar Witteveen!
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met roesjes? Doe eens een voorbeeld want ik geloof niet dat jij bedoelt wat ik nu voor me zieTenminste, dat hoop ik
Maar ik vind het wel vaag. Ik ben politiek gezien net zo rechts als jij en geloof 'heilig' in zelfredzaamheid. Maar hier in het Westen zijn we wel verder op de Maslow-ladder.quote:
Soms is gewoon een simpel shirt leuker dan een blouse.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
Ik denk het ook wel. Ik ben wel een type voor dat soort jasjes.Nu nog een mooie witte blouse voor eronder vinden.
Ik ben een stuk linkser dan jij en kan er geen medelijden voor opbrengenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel vaag. Ik ben politiek gezien net zo rechts als jij en geloof 'heilig' in zelfredzaamheid. Maar hier in het Westen zijn we wel verder op de Maslow-ladder.
Dat je politiek gezien voor een terughoudend beleid bent, snap ik. Maar dat het je moreel niets lijkt te doen, kan ik niet begrijpen.
Dan zit je haat voor kinderen wel heel diep.
Ik heb ook geen compassie met gebombardeerde terroristen (hoe kut zo'n ervaring ook mag zijn), maar met onschuldige kindertjes geboren in walgelijke omstandigheden? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat je niets doet.
In Mexico en Colombia zie je dan wel een andere houding bij die mensen dan in India. In India accepteert men die zooi. In Latijns-Amerikaanse landen is het levensgeluk anders en probeert men meer iets aan de problemen te doen. De handelsbereidheid is enorm en uiteindelijk bouwt dat een land echt op (en niet het linkse pampergedoe als Chavez flikt).
Ik probeer wel te kijken waar ik koop. Marktjes, mensen die dingen maken enzo. Wie toeristenbeeldjes maakt, vermoordt geen mensen
Ik denk dat mata meer bedoelt "dat het je niets doet" ipv of je er iets aan gaat veranderen en je er druk om maakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een stuk linkser dan jij en kan er geen medelijden voor opbrengen
Even serieus. Ik kan niet in mijn eentje het leven voor al die kids veranderen. Dan kan ik me er wel heel erg druk om gaan maken, maar daar schiet niemand wat mee op.
Je hoeft je niet tot hart falen aan toe druk te maken of 90% van je salaris over te boeken noch de gedachte hebben dat je alles in je eentje kan veranderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kan niet in mijn eentje het leven voor al die kids veranderen. Dan kan ik me er wel heel erg druk om gaan maken, maar daar schiet niemand wat mee op.
Ik vind ruches niet erg, maar dit is wel een treedje of twee te hoogquote:Op maandag 20 juni 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat echt geweldig onder zo'n blazer!
Drukmaken is een groot woord, daarom zei ik al: fact of life. Maar kom op, dat het je geen seconde iets doet (wat voor "moeite" is het om een seconde erover na te denken/erdoor beinvloed te worden?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk doet het me wel wat. En ik denk er wel een paar seconde over na. Maar daar houdt het wel mee opquote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drukmaken is een groot woord, daarom zei ik al: fact of life. Maar kom op, dat het je geen seconde iets doet (wat voor "moeite" is het om een seconde erover na te denken/erdoor beinvloed te worden?), dat kan ik me niet voorstellen.
Mexico en Colombia hebben rechtse regeringen. Dat zijn net zulke boeven als linkse. Maar Chavez heeft een mooi land met ongelooflijk mooie mensen compleet kapotgemaakt. Caracas is de gevaarlijkste hoofdstad van de wereld en met al die olie had die klootzak veel betere dingen moeten doen.
Hoe dom de war on drugs ook is, zie je wel dat Mexico en Colombia er veel beter op geworden zijn de laatste 10 jaar.
Hij is wat vreemd en traag, maar wat betreft uitzichtloze situaties van vluchtelingen wel een mooi beeld zeg maar.quote:
Oh, hm. Het was maar een voorbeeldje. Maar zeker bij de kraag, als dat zo uit je blazer steekt, vind ik er mooi uitzien hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ruches niet erg, maar dit is wel een treedje of twee te hoog
Ik let ook op wat ik koop. Fair trade spullen, eerlijke kleding. Maar je kan niet overal rekening mee houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel vaag. Ik ben politiek gezien net zo rechts als jij en geloof 'heilig' in zelfredzaamheid. Maar hier in het Westen zijn we wel verder op de Maslow-ladder.
Dat je politiek gezien voor een terughoudend beleid bent, snap ik. Maar dat het je moreel niets lijkt te doen, kan ik niet begrijpen.
Dan zit je haat voor kinderen wel heel diep.
Ik heb ook geen compassie met gebombardeerde terroristen (hoe kut zo'n ervaring ook mag zijn), maar met onschuldige kindertjes geboren in walgelijke omstandigheden? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat je niets doet.
In Mexico en Colombia zie je dan wel een andere houding bij die mensen dan in India. In India accepteert men die zooi. In Latijns-Amerikaanse landen is het levensgeluk anders en probeert men meer iets aan de problemen te doen. De handelsbereidheid is enorm en uiteindelijk bouwt dat een land echt op (en niet het linkse pampergedoe als Chavez flikt).
Ik probeer wel te kijken waar ik koop. Marktjes, mensen die dingen maken enzo. Wie toeristenbeeldjes maakt, vermoordt geen mensen
Gadverdamme, wat een lelijke kakkineuze blousequote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, hm. Het was maar een voorbeeldje. Maar zeker bij de kraag, als dat zo uit je blazer steekt, vind ik er mooi uitzien hoor!
Of voel je je dan te oud?
Ik vind dat ook wel mooi. Maar het moet niet te Victoriaans wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, hm. Het was maar een voorbeeldje. Maar zeker bij de kraag, als dat zo uit je blazer steekt, vind ik er mooi uitzien hoor!
Of voel je je dan te oud?
En dat laatste vind ik moeilijk te rijmen met je keuze voor politiek-rechts. Babs heeft dan een beter verhaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik let ook op wat ik koop. Fair trade spullen, eerlijke kleding. Maar je kan niet overal rekening mee houden.Ik zal op een markt ook veel eerder zelfgemaakte spulletjes kopen dan fabriek spullen, echt wel.
En zoals ik zei, ik heb het knulletje een broodje gegeven. Maar ik kan niet de hele aardkloot van eten voorzien en ik heb voor bedelaars gewoon geen of weinig medelijden. Of het nu kinderen of volwassenen zijn. Zorgen voor de minder bedeelden is een taak van de regering, niet die van mij.
Zo typisch nederlands.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
Zorgen voor de minder bedeelden is een taak van de regering, niet die van mij.
Hoezo? Het staat in de grondwet (de Europese tenminste, ik weet niet hoe dat in Amerika en Azië zit, maar daar ben ik nooit geweest), de overheid zorgt voor zijn burgers.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik moeilijk te rijmen met je keuze voor politiek-rechts. Babs heeft dan een beter verhaal.
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
Zo typisch nederlands.
Naar de regering kijken voor alle oplossingen.
Kakkers hebben wel meer smaak hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een lelijke kakkineuze blouse
Dat je vindt dat de regering ervoor moet zorgen staat los van links/rechts.. maar de manier waarop en de hoeveelheid verschilt tussen links en rechts.. (is mijn kijk erop)quote:Op maandag 20 juni 2011 11:12 schreef El_Matador het volgende:
En dat laatste vind ik moeilijk te rijmen met je keuze voor politiek-rechts. Babs heeft dan een beter verhaal.
Vertel eens dan, hoe zou ik de wereld armoede moeten oplossen? Volkshuisvesting? De regering heeft daar de middelen voor, ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo typisch nederlands.
Naar de regering kijken voor alle oplossingen.
De regering ook niet. En met zulke passieve mensen in je land gaat er nog minder gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens dan, hoe zou ik de wereld armoede moeten oplossen? Volkshuisvesting? De regering heeft daar de middelen voor, ik niet.
Nee? Als je ziet hoeveel Nederland in ontwikkelingshulp steekt. Die middelen heeft de gemiddelde persoon met de beste wil op de wereld niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
De regering ook niet. En met zulke passieve mensen in je land gaat er nog minder gebeuren.
Maar alles wat de mensen zelf kunnen regelen, kan de regering ook. Al is het dat ze iedereen verplichten om maandelijks een voedselpakket samen te stellen waarvoor de regering dan weer zorgt dat het daar goed aankomt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
De regering ook niet. En met zulke passieve mensen in je land gaat er nog minder gebeuren.
Dat is dan ook een draak van een beleid. Dat is een verplichting waar we aan vast zitten onder het motto beter iets dan niets.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee? Als je ziet hoeveel Nederland in ontwikkelingshulp steekt. Die middelen heeft de gemiddelde persoon met de beste wil op de wereld niet.
Ik zeg nergens dat ik denk dat met dat budget de wereld gered kan worden. Maar dat budget is al vele malen groter en zal meer zoden aan de dijk zetten dan mijn liquide middelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan ook een draak van een beleid. Dat is een verplichting waar we aan vast zitten onder het motto beter iets dan niets.
Die discussie is al vele malen gevoerd. En als je denkt dat we met dat budget de hele wereld kunnen redden dan ben je onwetend.
En dat is het, een bodemloze put.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef Techno het volgende:
Al ruim 40 jaar worden er bakken met geld in de bodemloze put genaamd ontwikkelingshulp gestort. Does it work? Heck, no.
Maar het is dan ook bekend dat het met geld niet is op te lossen. Geld is het middel voor opleidingen/opvoeding/verbouwing en dergelijke.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef Techno het volgende:
Al ruim 40 jaar worden er bakken met geld in de bodemloze put genaamd ontwikkelingshulp gestort. Does it work? Heck, no.
Zal ik hem even omdraaien? Waarom moet de regering ingrijpen als er genoeg particuliere intiatieven te verzinnen zijn? Ik word zelf een beetje moe van de regeltjes. Hoe minder hoe beter. Ik heb liever dat iedereen het zelf doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar alles wat de mensen zelf kunnen regelen, kan de regering ook. Al is het dat ze iedereen verplichten om maandelijks een voedselpakket samen te stellen waarvoor de regering dan weer zorgt dat het daar goed aankomt.
Waarom zou het individueel geregeld moeten worden door de burgers en kan er niets worden opgezet door de regering?
En dat komt mede omdat er steeds schakels tussen zitten die bewust of onbewust bezig zijn met persoonlijk gewin en niet met helpen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef Techno het volgende:
Dat doe ik dan ook serieusquote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik hem even omdraaien? Waarom moet de regering ingrijpen als er genoeg particuliere intiatieven te verzinnen zijn? Ik word zelf een beetje moe van de regeltjes. Hoe minder hoe beter. Ik heb liever dat iedereen het zelf doet.
Klein voorbeeldje. Je kan volgende keer in de AH gaan voor het goedkope potje honing van 80 cent van de euroshopper. Je kan ook gaan voor het potje honing van 3,85 wat biologische max havelaar honing is.
Ook dat soort zaken tellen mee. Hoe klein en onbelangrijk ze ook lijken.
Niet zolang we aan de andere kant (via de bedrijven) diezelfde landen zo goedkoop mogelijk leegzuigen qua grondstoffen en ze de markt uitconcurreren qua landbouw bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef Techno het volgende:
Nou wat je zelf zegt, als iedereen het uit zichzelf moet doen gebeurd het in 9 van de 10 gevallen gewoon niet. Kijk alleen maar naar het donorregister. Hoeveel mensen wel niet donor zouden willen zijn maar te laks zijn om het te doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
Zal ik hem even omdraaien? Waarom moet de regering ingrijpen als er genoeg particuliere intiatieven te verzinnen zijn? Ik word zelf een beetje moe van de regeltjes. Hoe minder hoe beter. Ik heb liever dat iedereen het zelf doet.
Klein voorbeeldje. Je kan volgende keer in de AH gaan voor het goedkope potje honing van 80 cent van de euroshopper. Je kan ook gaan voor het potje honing van 3,85 wat biologische max havelaar honing is.
Ook dat soort zaken tellen mee. Hoe klein en onbelangrijk ze ook lijken.
Daarom zei ik ook al eerder dat ik het vermoeden heb dat je acties prima in orde zijn.quote:
De lokale bedrijven moeten inderdaad beschermd worden daar. De internationale houden een hoop tegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zolang we aan de andere kant (via de bedrijven) diezelfde landen zo goedkoop mogelijk leegzuigen qua grondstoffen en ze de markt uitconcurreren qua landbouw bijvoorbeeld.
Wat landbouw betreft, valt of staat alles met ons beleid.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zolang we aan de andere kant (via de bedrijven) diezelfde landen zo goedkoop mogelijk leegzuigen qua grondstoffen en ze de markt uitconcurreren qua landbouw bijvoorbeeld.
Als je alleen al kijkt wat er dagelijks/wekelijks wordt weggegooid bij supermarkten.. kan je een hoop magen van vullen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat landbouw betreft, valt of staat alles met ons beleid.Zo is er bijvoorbeeld veel te veel melk op de wereld.
En dan zakt de prijs en dan geven onze regeringen (het westen) subsidies om die boeren toch in leven te houden. De melk uit overige landen blijven zo te duur want ie krijgen geen steun en wij blijven een overschot houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat landbouw betreft, valt of staat alles met ons beleid.Zo is er bijvoorbeeld veel te veel melk op de wereld.
Ik doe ook best veel, vind ik zelf. Ik zou graag meer doen, maar dat lukt dus niet. En zoals ik zei, mijn prioriteit ligt gewoon niet/minder bij mensen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook al eerder dat ik het vermoeden heb dat je acties prima in orde zijn.
Door structureel dat soort gedrag te handhaven doe je al veel meer dan je denkt. Als je nou ook nog eens trots het standpunt uitdraagt.... zijn we al een heel eind.
De vrije markt bestaat dan ook niet echt. Het is aan veel te veel regeltjes en andere ongein gebonden.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
Ja zo hadden we vrije marktwerking bedacht.
Dat is al een ander standpunt. Of een andere toonzetting.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe ook best veel, vind ik zelf. Ik zou graag meer doen, maar dat lukt dus niet. En zoals ik zei, mijn prioriteit ligt gewoon niet/minder bij mensen.
We hebben het bedacht en verkloot uit angst om het kwijt te raken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
De vrije markt bestaat dan ook niet echt. Het is aan veel te veel regeltjes en andere ongein gebonden.
Dat dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt wat er dagelijks/wekelijks wordt weggegooid bij supermarkten.. kan je een hoop magen van vullen.
het is niet de oplossing voor het probleem, want je geeft ze geen praktische hulp, maar vullen kan je de magen wel.
De hele landbouw is compleet scheefgetrokken. Niet alleen qua melkbedrijven, ook de vlees-, en groente/fruitindrustrie is compleet van 't padje af.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan zakt de prijs en dan geven onze regeringen (het westen) subsidies om die boeren toch in leven te houden. De melk uit overige landen blijven zo te duur want ie krijgen geen steun en wij blijven een overschot houden.![]()
Ja zo hadden we vrije marktwerking bedacht.
Ik heb het ook wat hard gebracht. Maar het is wel zo dat een bedelaar mij weinig tot niks doet. Als ik een dier in problemen zie, dan sta ik vooraan om te helpen. Noem het raar of stom, maar zo ben ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al een ander standpunt. Of een andere toonzetting.
We zijn geen octopus met 1000 armen en 1000 zakken met geld maar we kunnen doen wat we doen. Een groot gedeelte is de gedachte uit spreken en uitdragen.
Er in geloven.
Ik sta ook niet elke dag vroeg op om kleren in te zamelen, geld, etc etc
Maar ik doe iets waar ik iets kan. Hoe klein ook.
Ik vind het niet raar of stom, maar wel heel dubbel. Vind je een dier belangrijker dan een kind?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook wat hard gebracht. Maar het is wel zo dat een bedelaar mij weinig tot niks doet. Als ik een dier in problemen zie, dan sta ik vooraan om te helpen. Noem het raar of stom, maar zo ben ik.
Toch geen tijd voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:32 schreef El_Matador het volgende:
Hoe waren je ervaringen in Azie daarmee Godtje?
Moeilijke vraag. Ik heb het over bedelaars in het algemeen, vaak volwassenen, ik heb op een keer na, nooit met een kind te maken gehad.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar of stom, maar wel heel dubbel. Vind je een dier belangrijker dan een kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |