Eens, woon namelijk alleen..quote:
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).quote:
Ik betwijfel of je 'grap' vanmiddag wel grappig is.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Eens, woon namelijk alleen..
Maar tis nog vroeg.. Zal vanmiddag eens kijken of de grap wel aanslaat
Nee, dat was een Spanjaard (politie: Noord-Afrikaan zeker, die lijken op elkaar. Nee kut, ik weet hoe een Marokkaan er uit ziet, ik zeg toch een Spanjaard).quote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daarom was het ook zo'n vage droom
Klinkt als een heerlijke vakantie!
Maar vanwaar die haat?Oh dat zal het rollen zijn geweest?
Klote van 't rollenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).
Oh ja, Tenerife, vet! Mooie foto's kunnen maken? De Teide beklommen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).
Ik snap hem niet?quote:
Sorry hoor.. Wist niet dat muffins je zo hoog zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je 'grap' vanmiddag wel grappig is.
Zitten ze niet. Ik vond je grap gewoon niet grappig.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Sorry hoor.. Wist niet dat muffins je zo hoog zitten
Spijker maakte een grap, ik vond 'm niet grappigquote:
No problem. Heb dat wel vaker.. MIsschien toch wat minder 'grappig' proberen te doen..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitten ze niet. Ik vond je grap gewoon niet grappig.
waarom? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt (zonder een ander daarbij te benadelen als et ff kanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
No problem. Heb dat wel vaker.. MIsschien toch wat minder 'grappig' proberen te doen..
lookie lookiequote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
De negers die horloges en zonnebrillen verkochten en je overal lastig vielen.
Oh ja, die herinner ik me ook nog wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was een Spanjaard (politie: Noord-Afrikaan zeker, die lijken op elkaar. Nee kut, ik weet hoe een Marokkaan er uit ziet, ik zeg toch een Spanjaard).
De negers die horloges en zonnebrillen verkochten en je overal lastig vielen.
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijtenquote:
Ben gewoon niet zo grappig als ik zelf denk, denk ik..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
waarom? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt (zonder een ander daarbij te benadelen als et ff kan)
En vooral ook niet weg gaan nadat je 'nee' hebt gezegd..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die herinner ik me ook nog wel ja
dan zeg je die nee niet duidelijk genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 09:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En vooral ook niet weg gaan nadat je 'nee' hebt gezegd..
Zo irritant..
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwequote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijten
De afzetters.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwe
Ik vind 't vooral irritant.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwe
Ja, zwaar irritant gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |