Nee, vanille met chocolade en karamel. Graag of nietquote:Op maandag 20 juni 2011 09:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever wat anders, maar bij gebrek aan beter
Wel chocolade dan he
Ieeeelquote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
muffins zullen nooit meer hetzelfde voor me zijn, bedankt daarvoor.
[ afbeelding ]
Precies. Don't kill the messengerquote:
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor jequote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst etenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.
Jij ging googlen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
muffins zullen nooit meer hetzelfde voor me zijn, bedankt daarvoor.
[ afbeelding ]
Oef. Sterkte!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpenquote:
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor je
Open een topicquote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Vanmorgen iets minder, maar ja, ik heb gisteren dan ook 10 km gerend. (Na mijn ontbijt, dat welquote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef Spijker83 het volgende:
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst eten
Ik weet wat een muffon top is. Maar ik dank je voor het plaatjequote:
Een dal is zeker de moeite waard om uit te klimmen, ook al lijk je er nu de energie niet voor te hebben. Ga iets volledig anders doen, ga sporten, richt je niet op wat kut gaat, maar op nieuwe dingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Niks mis met een muffin op zijn tijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpen
Snap ik overigens wel hoor.. Doe mij ook maar lekker gezond voedsel (lees: fruit)
Waar ben je precies geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat zal nooit gebeuren MissB
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Oh, de leukste thuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer bepaald zo'n muffin dat het zijn tijd is?
Nee daarom was het ook zo'n vage droomquote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |