Lekker toch, kan je heel rustig beginnen....quote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef Spijker83 het volgende:
Wil je vandaag gewoon lekker rustig beginnen, werkt de server weer niet mee![]()
Koffie dan maar?
Ben ik met je eens.. Maar dit is wel heel rustigquote:Op maandag 20 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker toch, kan je heel rustig beginnen....
Toch blijft t een aparte smiley...quote:
Wel boterjus erbij toch? Zonder boterjus geen asperges...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zaterdag echt heerlijke asperges gehad
Vind ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch blijft t een aparte smiley...
Veel plezier op Fok! Vandaag!
Geen idee, volgens mij schrijf je 't wel zo ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wel boterjus erbij toch? Zonder boterjus geen asperges...
schrijf je dat eigenlijk zo 'boterjus'?
jamaar, er hoort juist jus op de aardappelen.... Waar gaat de wereld toch heenquote:Op maandag 20 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
met nog een andere saus over de aardappeltjes
Je klinkt als mijn kantinedame als ik om patat vroeg!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen.. het is nog geeneens 9 uur op maandagmorgen...;(
Hou op ik word misselijk
Wordt jij zo snel al misselijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen.. het is nog geeneens 9 uur op maandagmorgen...;(
Hou op ik word misselijk
psst.. Boterjus mag over beidequote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar, er hoort juist jus op de aardappelen.... Waar gaat de wereld toch heen
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade opquote:Op maandag 20 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wordt jij zo snel al misselijk?
Vanmorgen zelfs nog lekker bakje aardbeien gehad
Bakvis.quote:
Verder dan zeventien hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Bakvis.
maar buddy google verteld mij.
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien.
Ben zelf niet zo van de muffins.. Maar hij was vast lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |