Ja nu blijkbaar wel... ik snap het ook niet helemaal maar het idee is even teveel voor mequote:Op maandag 20 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wordt jij zo snel al misselijk?
Vanmorgen zelfs nog lekker bakje aardbeien gehad
Kibbelingquote:Op maandag 20 juni 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
mensen, ik heb zaterdag vis op!! Kibbeling, maar toch. We gaan vooruit!
Da's ook niet goed hequote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
Pfff mensen, ik heb nog niet eens gegeten, maar wel al een uur gesport, ik hoef ook ff geen zoetigheid nu, begin zo aan mijn kiwi's en yoghurt met muesli
Hallo, 29-jarige bakvis hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik jou geloven of google?
hmmm, google dus
zwanger!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja nu blijkbaar wel... ik snap het ook niet helemaal maar het idee is even teveel voor me
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade op
jij liever dan ikquote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb nog niet eens gegeten, maar wel al een uur gesport
Maar maar, hongerquote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen.. het is nog geeneens 9 uur op maandagmorgen...;(
Hou op ik word misselijk
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.quote:
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
muffins zullen nooit meer hetzelfde voor me zijn, bedankt daarvoor.
[ afbeelding ]
Nee, vanille met chocolade en karamel. Graag of nietquote:Op maandag 20 juni 2011 09:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever wat anders, maar bij gebrek aan beter
Wel chocolade dan he
Ieeeelquote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Don't kill the messengerquote:
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor jequote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst etenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.
Jij ging googlen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Sterkte!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpenquote:
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor je
Open een topicquote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Vanmorgen iets minder, maar ja, ik heb gisteren dan ook 10 km gerend. (Na mijn ontbijt, dat welquote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef Spijker83 het volgende:
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst eten
Ik weet wat een muffon top is. Maar ik dank je voor het plaatjequote:
Een dal is zeker de moeite waard om uit te klimmen, ook al lijk je er nu de energie niet voor te hebben. Ga iets volledig anders doen, ga sporten, richt je niet op wat kut gaat, maar op nieuwe dingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Niks mis met een muffin op zijn tijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpen
Snap ik overigens wel hoor.. Doe mij ook maar lekker gezond voedsel (lees: fruit)
Waar ben je precies geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat zal nooit gebeuren MissB
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Oh, de leukste thuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer bepaald zo'n muffin dat het zijn tijd is?
Nee daarom was het ook zo'n vage droomquote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Eens, woon namelijk alleen..quote:
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).quote:
Ik betwijfel of je 'grap' vanmiddag wel grappig is.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Eens, woon namelijk alleen..
Maar tis nog vroeg.. Zal vanmiddag eens kijken of de grap wel aanslaat
Nee, dat was een Spanjaard (politie: Noord-Afrikaan zeker, die lijken op elkaar. Nee kut, ik weet hoe een Marokkaan er uit ziet, ik zeg toch een Spanjaard).quote:Op maandag 20 juni 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee daarom was het ook zo'n vage droom
Klinkt als een heerlijke vakantie!
Maar vanwaar die haat?Oh dat zal het rollen zijn geweest?
Klote van 't rollenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).
Oh ja, Tenerife, vet! Mooie foto's kunnen maken? De Teide beklommen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meest commerciële plek op Tenerife. Heeft voordelen (veel kroegen met gezellige Engelsen), maar ook nadelen (propers en negers).
Ik snap hem niet?quote:
Sorry hoor.. Wist niet dat muffins je zo hoog zittenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je 'grap' vanmiddag wel grappig is.
Zitten ze niet. Ik vond je grap gewoon niet grappig.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Sorry hoor.. Wist niet dat muffins je zo hoog zitten
Spijker maakte een grap, ik vond 'm niet grappigquote:
No problem. Heb dat wel vaker.. MIsschien toch wat minder 'grappig' proberen te doen..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zitten ze niet. Ik vond je grap gewoon niet grappig.
waarom? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt (zonder een ander daarbij te benadelen als et ff kanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
No problem. Heb dat wel vaker.. MIsschien toch wat minder 'grappig' proberen te doen..
lookie lookiequote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
De negers die horloges en zonnebrillen verkochten en je overal lastig vielen.
Oh ja, die herinner ik me ook nog wel jaquote:Op maandag 20 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was een Spanjaard (politie: Noord-Afrikaan zeker, die lijken op elkaar. Nee kut, ik weet hoe een Marokkaan er uit ziet, ik zeg toch een Spanjaard).
De negers die horloges en zonnebrillen verkochten en je overal lastig vielen.
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijtenquote:
Ben gewoon niet zo grappig als ik zelf denk, denk ik..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
waarom? je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt (zonder een ander daarbij te benadelen als et ff kan)
En vooral ook niet weg gaan nadat je 'nee' hebt gezegd..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die herinner ik me ook nog wel ja
dan zeg je die nee niet duidelijk genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 09:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En vooral ook niet weg gaan nadat je 'nee' hebt gezegd..
Zo irritant..
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwequote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijten
De afzetters.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwe
Ik vind 't vooral irritant.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
het is soms wel handig ik was vorige keer mijn zonnebril verloren en voor 5 euro had ik een nieuwe
Ja, zwaar irritant gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
Die lui liepen jaren terug in Frankrijk ook al over 't strand om je meuk te slijten
Negers.. dan maar niet naar curacao gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, lekker zeg. Daar wil ik ook nog wel eens een keertje naar toe.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Negers.. dan maar niet naar curacao gaan
Nog twee maandjes voor mij
We hebben samen rond de 700 foto's gemaakt, maar eerst even meer dan de helft weggooienquote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, Tenerife, vet! Mooie foto's kunnen maken? De Teide beklommen?
Wat was er precies met de negers? De Spaanse negers die ik 'ken' zijn illegale tomaten (en dus ook wiet)-plukkers. Maar jij hebt andere ervaringen dus
Het duurt nog zo lang voor ik op vakantie ga.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Negers.. dan maar niet naar curacao gaan
Nog twee maandjes voor mij
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben samen rond de 700 foto's gemaakt, maar eerst even meer dan de helft weggooien
Deze kan ik alvast wel even delen vind ik:
[ afbeelding ]
Neen, alleen op de commerciele vakantieplekken. En laat ik daar nou net alweer jaren niet meer zijn geweestquote:
Vind het echt superlekker dat ik het ticket gewoon gekocht heb nuquote:Op maandag 20 juni 2011 09:59 schreef Techno het volgende:
Oh, lekker zeg. Daar wil ik ook nog wel eens een keertje naar toe.
1x prima, 2x best, maar elke focking 5 meter lopen. En ook als je zit te etenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef El_Matador het volgende:
Moehahahaha!
En die verkopers vind je nu eenmaal buiten de rijkere landjes. Spanje ligt op zijn gat met een werkloosheid van 20+%! Kan je die negerts ook niet kwalijk nemen.
zolang ze niet van je jatten, mogen ze rival en mij goedkope zonnebrillen, DVDs en andere waar aanbieden.
Ik heb in Aachen (!) bedelaars aan mijn tafel IN het restaurant (en niet net aan de straat, nee 30 meter naar binnen) gehad. Ik denk dat als je die negerts per se wil vermijden, je beter niet naar zonnige landen kan gaan neequote:Op maandag 20 juni 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1x prima, 2x best, maar elke focking 5 meter lopen. En ook als je zit te etenNee sorry, dan mogen ze van mij wel de Atlantische in springen.
Niet janken, ik ga waarschijnlijk pas in Januari, jij hebt tenminste al iets gepland!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef Q. het volgende:
Het duurt nog zo lang voor ik op vakantie ga..
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet janken, ik ga waarschijnlijk pas in Januari, jij hebt tenminste al iets gepland!
Ben geen verkoopnegers op Puerto Rico of Cuba tegen gekomenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in Aachen (!) bedelaars aan mijn tafel IN het restaurant (en niet net aan de straat, nee 30 meter naar binnen) gehad. Ik denk dat als je die negerts per se wil vermijden, je beter niet naar zonnige landen kan gaan nee
Yes! Special priccce for you, my friend, yes, yes!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:01 schreef El_Matador het volgende:
Moehahahaha!
En die verkopers vind je nu eenmaal buiten de rijkere landjes. Spanje ligt op zijn gat met een werkloosheid van 20+%! Kan je die negerts ook niet kwalijk nemen.
zolang ze niet van je jatten, mogen ze rival en mij goedkope zonnebrillen, DVDs en andere waar aanbieden.
Haha, snoepreisje?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
Tot nu toe hebben zich vijf andere mensen ingeschreven voor mijn reis. Allemaal vrouwen..
Ik in meiquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet janken, ik ga waarschijnlijk pas in Januari, jij hebt tenminste al iets gepland!
Die heb ik in Goes (!!!) ook gehad, in het restaurantquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb in Aachen (!) bedelaars aan mijn tafel IN het restaurant (en niet net aan de straat, nee 30 meter naar binnen) gehad. Ik denk dat als je die negerts per se wil vermijden, je beter niet naar zonnige landen kan gaan nee
Nee joh: Oh, van Holland, mooie prijs voor jou, niet duur.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Yes! Special priccce for you, my friend, yes, yes!
Dan noem je ook een 3e wereldland, Zeeland.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik in Goes (!!!) ook gehad, in het restaurant
Vrijdagavond naar Amelandquote:Op maandag 20 juni 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bedelende kinderen zijn moeilijker te weerstaan babs.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh: Oh, van Holland, mooie prijs voor jou, niet duur.
Oh ja, daar zijn ze ook altijd goed in, je land van herkomst bepalenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh: Oh, van Holland, mooie prijs voor jou, niet duur.
Dat is ook alleen maar omdat je niet kan sparenquote:
Niet door mijquote:Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bedelende kinderen zijn moeilijker te weerstaan babs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |