Sommige sites stond gay-friendly hotel, andere stond hetero-friendly hotel. In de praktijk was het gemixed, paar m-f stellen, paar m-m stellen, paar f-f stellen. Maar anders dan een beetje handjes vasthouden zag je er niks van. Was gewoon gezellig. Ook bij het stappen had je door dat Playa des Americas errugh gay-friendly is. Ik had nog een kerel achter mij aan, maar hij was lelijk helaas.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde. Er zijn er veel in de wereld.
De juiste kinderen zijn trouwens
Een regenbooghotel? bi-swingerstent?
Zona Rosa in Mexico lopen meer mannen hand in hand dan ik in Nederland gezien heb.
Al vonden sommigen taxichaufs die "flikkers" niks, het wordt supergoed bewaakt door veel politie. Het is echt een modern land, ondanks de armoede en problemen.
Ja maarquote:Op maandag 20 juni 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, vanille met chocolade en karamel. Graag of niet
quote:
Klinkt als een babs-vakantiequote:Op maandag 20 juni 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige sites stond gay-friendly hotel, andere stond hetero-friendly hotel. In de praktijk was het gemixed, paar m-f stellen, paar m-m stellen, paar f-f stellen. Maar anders dan een beetje handjes vasthouden zag je er niks van. Was gewoon gezellig. Ook bij het stappen had je door dat Playa des Americas errugh gay-friendly is. Ik had nog een kerel achter mij aan, maar hij was lelijk helaas.
Ik zei niet minder moeilijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Arme kindertjes van 5 die je kauwgom aanbieden minder moeilijk af te slaan dan junks of volwassenen die meer kansen hebben?
Dat vind ik wel erg hard.
Dat is maar goed ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder heel gemeen, bruut en naar over te willen komen: ik jullie niet
Heb je wel eens straatarme kinderen gehad die aan je broekspijp staan te trekken en je met hun puppy-ogen aankijken?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet minder moeilijk.Niet moeilijker iig, gewoon optiefen. Als ik kauwgom wil, ga ik wel naar de winkel.
Wat voor een kekke blazer heb je dan nu?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Oeh, mijn jasje is binnenHopen dat deze wel past
Heb ik gehad en ik denk net als bij een junk of een verkoopneger of een propper: rot op, ga iemand anders lastig vallen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je wel eens straatarme kinderen gehad die aan je broekspijp staan te trekken en je met hun puppy-ogen aankijken?
Dan breekt je hart, echt. Ik schaam me dood dan, ookal weet ik dat het een fact of life is.
Ja, in Zuid-Italië een keer, m'n witte broek helemaal smerig van die vieze zand klauwtjes. Ik ben daar echt niet van gediend.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je wel eens straatarme kinderen gehad die aan je broekspijp staan te trekken en je met hun puppy-ogen aankijken?
Dan breekt je hart, echt. Ik schaam me dood dan, ookal weet ik dat het een fact of life is.
Toch wel een Louboutinhak in zijn oog gemikt hè? Wat een lef.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in Zuid-Italië een keer, m'n witte broek helemaal smerig van die vieze zand klauwtjes. Ik ben daar echt niet van gediend.
Herken het sarcasme?quote:
Cognackleurig colbertjasjequote:Op maandag 20 juni 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een kekke blazer heb je dan nu?
Die had ik toen nog nietquote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel een Louboutinhak in zijn oog gemikt hè? Wat een lef.
Gelukkig hoef jij niet te bedelen om aan eten te komen.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in Zuid-Italië een keer, m'n witte broek helemaal smerig van die vieze zand klauwtjes. Ik ben daar echt niet van gediend.
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet te bedelen om aan eten te komen.
Colbertjasje? Toe maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cognackleurig colbertjasjeDe vorige was te groot, dus een maat kleiner besteld en ik hoop hard dat deze wel past
Hadden ze maar in de juiste omstandigheden moeten geboren wordenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet te bedelen om aan eten te komen.
Ik denk het ook wel. Ik ben wel een type voor dat soort jasjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Colbertjasje? Toe maar.
Ik denk dat zo'n ding jou wel goed staat, zeker als er een witte, of misschien zelfs wel zwarte bies langs de revers loopt.
Aan wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:44 schreef Ripley het volgende:
Ik moet direct aan Biutiful denken als het over zonnebrilnegers gaat.
Met roesjes!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Ik ben wel een type voor dat soort jasjes.Nu nog een mooie witte blouse voor eronder vinden.
Met roesjes? Doe eens een voorbeeld want ik geloof niet dat jij bedoelt wat ik nu voor me ziequote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met roesjes!
Snel naar Witteveen!
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met roesjes? Doe eens een voorbeeld want ik geloof niet dat jij bedoelt wat ik nu voor me zieTenminste, dat hoop ik
Maar ik vind het wel vaag. Ik ben politiek gezien net zo rechts als jij en geloof 'heilig' in zelfredzaamheid. Maar hier in het Westen zijn we wel verder op de Maslow-ladder.quote:
Soms is gewoon een simpel shirt leuker dan een blouse.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
Ik denk het ook wel. Ik ben wel een type voor dat soort jasjes.Nu nog een mooie witte blouse voor eronder vinden.
Ik ben een stuk linkser dan jij en kan er geen medelijden voor opbrengenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel vaag. Ik ben politiek gezien net zo rechts als jij en geloof 'heilig' in zelfredzaamheid. Maar hier in het Westen zijn we wel verder op de Maslow-ladder.
Dat je politiek gezien voor een terughoudend beleid bent, snap ik. Maar dat het je moreel niets lijkt te doen, kan ik niet begrijpen.
Dan zit je haat voor kinderen wel heel diep.
Ik heb ook geen compassie met gebombardeerde terroristen (hoe kut zo'n ervaring ook mag zijn), maar met onschuldige kindertjes geboren in walgelijke omstandigheden? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat je niets doet.
In Mexico en Colombia zie je dan wel een andere houding bij die mensen dan in India. In India accepteert men die zooi. In Latijns-Amerikaanse landen is het levensgeluk anders en probeert men meer iets aan de problemen te doen. De handelsbereidheid is enorm en uiteindelijk bouwt dat een land echt op (en niet het linkse pampergedoe als Chavez flikt).
Ik probeer wel te kijken waar ik koop. Marktjes, mensen die dingen maken enzo. Wie toeristenbeeldjes maakt, vermoordt geen mensen
Ik denk dat mata meer bedoelt "dat het je niets doet" ipv of je er iets aan gaat veranderen en je er druk om maakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een stuk linkser dan jij en kan er geen medelijden voor opbrengen
Even serieus. Ik kan niet in mijn eentje het leven voor al die kids veranderen. Dan kan ik me er wel heel erg druk om gaan maken, maar daar schiet niemand wat mee op.
Je hoeft je niet tot hart falen aan toe druk te maken of 90% van je salaris over te boeken noch de gedachte hebben dat je alles in je eentje kan veranderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kan niet in mijn eentje het leven voor al die kids veranderen. Dan kan ik me er wel heel erg druk om gaan maken, maar daar schiet niemand wat mee op.
Ik vind ruches niet erg, maar dit is wel een treedje of twee te hoogquote:Op maandag 20 juni 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat echt geweldig onder zo'n blazer!
Drukmaken is een groot woord, daarom zei ik al: fact of life. Maar kom op, dat het je geen seconde iets doet (wat voor "moeite" is het om een seconde erover na te denken/erdoor beinvloed te worden?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk doet het me wel wat. En ik denk er wel een paar seconde over na. Maar daar houdt het wel mee opquote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drukmaken is een groot woord, daarom zei ik al: fact of life. Maar kom op, dat het je geen seconde iets doet (wat voor "moeite" is het om een seconde erover na te denken/erdoor beinvloed te worden?), dat kan ik me niet voorstellen.
Mexico en Colombia hebben rechtse regeringen. Dat zijn net zulke boeven als linkse. Maar Chavez heeft een mooi land met ongelooflijk mooie mensen compleet kapotgemaakt. Caracas is de gevaarlijkste hoofdstad van de wereld en met al die olie had die klootzak veel betere dingen moeten doen.
Hoe dom de war on drugs ook is, zie je wel dat Mexico en Colombia er veel beter op geworden zijn de laatste 10 jaar.
Hij is wat vreemd en traag, maar wat betreft uitzichtloze situaties van vluchtelingen wel een mooi beeld zeg maar.quote:
Oh, hm. Het was maar een voorbeeldje. Maar zeker bij de kraag, als dat zo uit je blazer steekt, vind ik er mooi uitzien hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ruches niet erg, maar dit is wel een treedje of twee te hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |