SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Takkyuquote:
Het orgastisch hoogtepun van de zomer!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ga je daar heen? Lijkt me een vette show!
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het orgastisch hoogtepun van de zomer!
Kaartjes per DHL voorzien van buttons en programmaboekje thuisbezorgd. Zo hoort het
Zo was het niet bedoeld. Met zoveel tienduizend man collectief-individualistisch genieten.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallen
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallen
Je bedoelde het natuurlijk niet zo, maar het gebeurde welquote:Op zondag 19 juni 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Met zoveel tienduizend man collectief-individualistisch genieten.
Die handtekening... ik las sQuirtquote:
oostindisch blind of wishfull reading?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
U riep?quote:
kom jij op commando?quote:
quote:
Ehhh nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |