SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Takkyuquote:
Het orgastisch hoogtepun van de zomer!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ga je daar heen? Lijkt me een vette show!
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het orgastisch hoogtepun van de zomer!
Kaartjes per DHL voorzien van buttons en programmaboekje thuisbezorgd. Zo hoort het
Zo was het niet bedoeld. Met zoveel tienduizend man collectief-individualistisch genieten.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallen
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen al het refereren aan een orgasme doet het topic in slaap vallen
Je bedoelde het natuurlijk niet zo, maar het gebeurde welquote:Op zondag 19 juni 2011 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Met zoveel tienduizend man collectief-individualistisch genieten.
Die handtekening... ik las sQuirtquote:
oostindisch blind of wishfull reading?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
U riep?quote:
kom jij op commando?quote:
quote:
Ehhh nee.quote:
snurk ze..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ehhh nee.
Ik ben slapen![]()
Bluh ben moe en verga van de pijn
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ehhh nee.
Ik ben slapen![]()
Bluh ben moe en verga van de pijn
Haagse trots. Kom op, architectuur is een competetieve bende. Mooi gebaar naar Rotterdam, dat trouwens nog steeds een mooiere skyline heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geyl hoor
Het is even wennen maar damn
Zeker. De Utregse bak rijden is trouwens al jaren een Amerikaanse-surrealistische ervaring, zeker met een mooie lucht. Dat merkte is als kind al, terwijl we "terug"reden naar mijn geboortestad (0-8).quote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De skaailine nabij Den Haag CS wordt best mooi ja!
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Vrouwen zijn toch alleen maar gezeik!
Nee! En je had al zolang! Met, die, hoe heet ze ook alweer? DIe ene blonde? Of was het, nee die meid met dat stompduimpje toch? Die was het ja.quote:
Spezza speelt plassekshoer in het bordeel van MissMSX. Neem heb hem niet kwalijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spezza speelt plassekshoer in het bordeel van MissMSX. Neem heb hem niet kwalijk.Huh, wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Jij mafkeesquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee! En je had al zolang! Met, die, hoe heet ze ook alweer? DIe ene blonde? Of was het, nee die meid met dat stompduimpje toch? Die was het ja.
Kut man
quote:
Valt wel mee zijn op goeie termen uit elkaar maar toch altijd jmmr. Geen sex meer blehquote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Vrouwen zijn toch alleen maar gezeik!
Nu nog welquote:Op zondag 19 juni 2011 23:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
Valt wel mee zijn op goeie termen uit elkaar maar toch altijd jmmr. Geen sex meer bleh
Dan nogquote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na 22 uur reizen, een goeie film, een Power Amnesia. Dat wil wel.
I mean: ik ken je niet man. Vertel ff wat meer.quote:
Als de hopeloosheid en jeuk tot een hoogtepunt komt (hihi) kun je altijd nog naar de hoeren natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:52 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt wel mee zijn op goeie termen uit elkaar maar toch altijd jmmr. Geen sex meer bleh
Een zieke geest in een gezond lichaam.quote:
Altijd beter dan andersomquote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zieke geest in een gezond lichaam.
Dat bedoelen we!quote:
Ik ben geen newbie op FOK maar ik kom bijna nooit in R&P alleen net ff gesurft en toen kwam ik dit topic tegen en dacht ik fck it laat ik me postcount maar weer eens ophogen door nutteloze postsquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I mean: ik ken je niet man. Vertel ff wat meer.
Ik las het alsof ik je al jaren moest kennen. Maar je bent newbie?
quote:
Zonder Carl Craig was er nooit een dooie muis geweest, maar goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
Met dat krijg je me niet van dat andere nummer af![]()
Sorry, mij te rommeligquote:Op maandag 20 juni 2011 00:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zonder Carl Craig was er nooit een dooie muis geweest, maar goed.
Waarom zou je. Er zijn er zat die t ook voor niets doen omdat ook zij jeuk hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de hopeloosheid en jeuk tot een hoogtepunt komt (hihi) kun je altijd nog naar de hoeren natuurlijk.
Neuken dan maar?quote:
Lekker toch, kan je heel rustig beginnen....quote:Op maandag 20 juni 2011 08:30 schreef Spijker83 het volgende:
Wil je vandaag gewoon lekker rustig beginnen, werkt de server weer niet mee![]()
Koffie dan maar?
Ben ik met je eens.. Maar dit is wel heel rustigquote:Op maandag 20 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker toch, kan je heel rustig beginnen....
Toch blijft t een aparte smiley...quote:
Wel boterjus erbij toch? Zonder boterjus geen asperges...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zaterdag echt heerlijke asperges gehad
Vind ik niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch blijft t een aparte smiley...
Veel plezier op Fok! Vandaag!
Geen idee, volgens mij schrijf je 't wel zo ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wel boterjus erbij toch? Zonder boterjus geen asperges...
schrijf je dat eigenlijk zo 'boterjus'?
jamaar, er hoort juist jus op de aardappelen.... Waar gaat de wereld toch heenquote:Op maandag 20 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
met nog een andere saus over de aardappeltjes
Je klinkt als mijn kantinedame als ik om patat vroeg!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen.. het is nog geeneens 9 uur op maandagmorgen...;(
Hou op ik word misselijk
Wordt jij zo snel al misselijk?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Hou op ik word misselijk
psst.. Boterjus mag over beidequote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar, er hoort juist jus op de aardappelen.... Waar gaat de wereld toch heen
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade opquote:Op maandag 20 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wordt jij zo snel al misselijk?
Vanmorgen zelfs nog lekker bakje aardbeien gehad
Bakvis.quote:
Verder dan zeventien hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Bakvis.
maar buddy google verteld mij.
Bakvis is de spottende benaming voor een meisje van veertien tot zeventien.
Ben zelf niet zo van de muffins.. Maar hij was vast lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade op
Ja nu blijkbaar wel... ik snap het ook niet helemaal maar het idee is even teveel voor mequote:Op maandag 20 juni 2011 08:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wordt jij zo snel al misselijk?
Vanmorgen zelfs nog lekker bakje aardbeien gehad
Kibbelingquote:Op maandag 20 juni 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
mensen, ik heb zaterdag vis op!! Kibbeling, maar toch. We gaan vooruit!
Da's ook niet goed hequote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
Pfff mensen, ik heb nog niet eens gegeten, maar wel al een uur gesport, ik hoef ook ff geen zoetigheid nu, begin zo aan mijn kiwi's en yoghurt met muesli
Hallo, 29-jarige bakvis hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
zal ik jou geloven of google?
hmmm, google dus
zwanger!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja nu blijkbaar wel... ik snap het ook niet helemaal maar het idee is even teveel voor me
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een muffin met karamel en chocolade op
jij liever dan ikquote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb nog niet eens gegeten, maar wel al een uur gesport
Maar maar, hongerquote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef Spirit82 het volgende:
Hou op ik word misselijk
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.quote:
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
muffins zullen nooit meer hetzelfde voor me zijn, bedankt daarvoor.
[ afbeelding ]
Nee, vanille met chocolade en karamel. Graag of nietquote:Op maandag 20 juni 2011 09:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever wat anders, maar bij gebrek aan beter
Wel chocolade dan he
Ieeeelquote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Don't kill the messengerquote:
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor jequote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst etenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nuchter sporten is hartstikke goed voor je. Zolang je weet wat je kunt dan. En gek genoeg kan ik alles.
Jij ging googlen?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
Oef. Sterkte!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Alles in m'n leven is een teleurstelling, het enige dat me ooit echt gelukkig maakte valt langzaam uit elkaar, de jaren passeren en alles lijkt alleen maar steeds slechter te gaan.
Ik wil ook niks meer. Zuipen, snuiven, neuken en vroeg sterven. Iets anders is te pijnlijk en ingewikkeld geworden.
Hulp zoeken heb ik gedaan, maar dat is alleen maar een extra berg die beklommen dient te worden terwijl ik de fut nog niet heb om een lullig bruggetje te nemen.
Ik zie als een berg op tegen de rest van m'n leven. Ik wil het eigenlijk niet meer.
Maar goed... Ik ben gelukkig grilliger dan het Nederlandse weer, dus aanstaande maandag kan alles weer anders zijn... Maar dit is toch wel de tendens ben ik bang
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpenquote:
Gedeelde smart is halve smart?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het veel beter gaat maken voor je
Open een topicquote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Vanmorgen iets minder, maar ja, ik heb gisteren dan ook 10 km gerend. (Na mijn ontbijt, dat welquote:Op maandag 20 juni 2011 09:20 schreef Spijker83 het volgende:
Alles? Das ook wel netjes.. Doe ik je niet na (ook niet van plan om te proberen) Eerst eten
Ik weet wat een muffon top is. Maar ik dank je voor het plaatjequote:
Een dal is zeker de moeite waard om uit te klimmen, ook al lijk je er nu de energie niet voor te hebben. Ga iets volledig anders doen, ga sporten, richt je niet op wat kut gaat, maar op nieuwe dingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Kut.
Niks mis met een muffin op zijn tijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je wil gewoon het muffin-niveau naar beneden helpen
Snap ik overigens wel hoor.. Doe mij ook maar lekker gezond voedsel (lees: fruit)
Waar ben je precies geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Dat zal nooit gebeuren MissB
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, vakantie was super Mys. Op het hele portemonnee rollen na dan. Vet lekker weer, vrijwel geen fuck gedaan. Veel gezopen, veel geslapen, veel geneukt. Oh, en ik heb nu een hekel aan negers.
Oh, de leukste thuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer bepaald zo'n muffin dat het zijn tijd is?
Nee daarom was het ook zo'n vage droomquote:Op maandag 20 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |