Sterkte hiermee.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef Dutchnative het volgende:
Ah, het Engels van mijn Finse internetmadam is zo schattig
Dat zou kunnen, maar ik heb niks met modewoorden. Ik vind het leuk om juist woorden te gebruiken die al lang niet meer worden gebruikt.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh Jan Kees, is dat het regeerakkoord of ben je blij mij te zien?
Eindbazen is er zoeentje. Al 2 jaar in de archieven.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
[..]
Dat zou kunnen, maar ik heb niks met modewoorden. Ik vind het leuk om juist woorden te gebruiken die al lang niet meer worden gebruikt.
Laatst nog: It doesn't calculate, ipv it doesn't countquote:
quote:[..]
Dat zou kunnen, maar ik heb niks met modewoorden. Ik vind het leuk om juist woorden te gebruiken die al lang niet meer worden gebruikt.
Wel reteslecht gecast die Anakin Skywalker.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef Cerbie het volgende:
Had dan op zijn minst NOOOOOOOOO gedaan.
Where is Padme?
Die blonde kwal? De picknickscene is toch één van de weinige momenten in de films die ik steevast doorspoel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel reteslecht gecast die Anakin Skywalker.
Nog altijd beter (om naar te kijken) dan die Luke Skywalker, goddomme.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel reteslecht gecast die Anakin Skywalker.
Idem. Of: I dont like sandquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die blonde kwal? De picknickscene is toch één van de weinige momenten in de films die ik steevast doorspoel.
Woorden als helegaar en aanschellen vind ik wel mooi om ze weer in te voeren. Of doorlucht ipv verstandig.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eindbazen is er zoeentje. Al 2 jaar in de archieven.
En deze:quote:
Haha, nee. Geweldig.quote:
Ahwquote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat verschil in lengte en postuur, het ziet er echt maf uit..
Zo ziet m'n broer er ook met z'n vriendin uit. Alsof hij met z'n dochter loopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat die foto niet meer mag, Whiskers.
Is dat z'n dochtertje?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net voorbij. Lig dubbel hier.quote:
Want??quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat die foto niet meer mag, Whiskers.
Maar wie waren de aanbieders van het heelal en hoeveel hadden de vragers ervoor over?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:27 schreef dotCommunism het volgende:
Het heelal is ontstaan door de vrije markt natuurlijk, er was vraag naar.
Die man heeft toch tepels?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel
Geen tepel of andere intieme delen.
Oei, dat is waar.quote:
Het regime met betrekking tot het posten van foto's is aanzienlijk verscherpt. Er mogen geen tepels en andere zaken meer gepost worden.quote:
Gevalletje IPH.quote:
Leuk ding. Hij is gewoon te grootquote:
Ook geen mannentepels?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het regime met betrekking tot het posten van foto's is aanzienlijk verscherpt. Er mogen geen tepels en andere zaken meer gepost worden.
De aanbieden was een reusachtige schildpad die in het multiversum leeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, ik dacht net terug aan dit:
[..]
Maar wie waren de aanbieders van het heelal en hoeveel hadden de vragers ervoor over?
Dit: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer'' - maar mannentepels mogen nog wel volgens de Amerikaanse hypocrisie.quote:
God?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De aanbieden was een reusachtige schildpad die in het multiversum leeft.
My kind of people.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer'' - maar mannentepels mogen nog wel volgens de Amerikaanse hypocrisie.
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit: #2 Adsenseprobs ''ik zie geen advertenties meer'' - maar mannentepels mogen nog wel volgens de Amerikaanse hypocrisie.
quote:
quote:It's natural enemy is "The Turtle," another ancient Macroverse dweller resembling a God-like deity, who, eons ago, created our universe, and possibly others.
Prima. Maar dan mogen we de eencelligen dus dankbaar zijn voor deze transactiequote:
Ff OP in betreffende topic gelezen: wat een sneue mensen zijn er toch in deze wereldquote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hahaha wat een geweldige vent was het ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef Cerbie het volgende:
Nederland is in 1945 ontsnapt aan een 'dictatuur van Oranje'
Prins Bernhard
Wat was er voor het universum?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima. Maar dan mogen we de eencelligen dus dankbaar zijn voor deze transactie
Echt?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef GSbrder het volgende:
VS, die Matt Bomer is trouwens gay.
Zoals elke goedgeklede Barney Stinson-achtige tegenwoordig.
Hè? Dat was toch wat vrouwen te zeuren hadden over acteursquote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt?
Meestal zijn ze "too good to be true".
Een ander universum.quote:
Ja, lachen man:quote:Op zondag 19 juni 2011 20:36 schreef Cerbie het volgende:
Nederland is in 1945 ontsnapt aan een 'dictatuur van Oranje'
Prins Bernhard
quote:Tijdens de oorlog kwamen er volgens hem 'vanuit de staf van de prins verordeningen om communistische verzetsstrijders uit te leveren aan de SD en de SS'. “Dat heeft onder anderen Hannie Schaft het leven gekost.”
Alsof dat voor homo's niet geld.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hè? Dat was toch wat vrouwen te zeuren hadden over acteurs?
Met Bernhard was tenminste nog wat te beleven. Was laatst nog een docu over het koninklijk huis op TV trouwens, met Hofmans.quote:
Weg met communisten, in die tijd niks mis mee.quote:
Teringmof.quote:
Zonder communisten had Hitler de oorlog gewonnen. Dan had jij ook nooit uit je kast kunnen komen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weg met communisten, in die tijd niks mis mee.
In an interview published in the January 2010 issue of Details, when asked about media reports regarding his sexual orientation, Bomer stated, "I don't care about that at all. I'm completely happy and fulfilled in my personal life." He declined to elaborate further, stating, "I have a network and a show riding on my shoulders," referring to his starring role on USA's White Collar.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof dat voor homo's niet geld.![]()
Matt Boner dus vanaf nu.
Was je wel tegengekomen toen, ze waren ook niet dol op homo's. Gezellig samen in een concentratiekamp zitten.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weg met communisten, in die tijd niks mis mee.
Hm, dat zegt nog niks natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In an interview published in the January 2010 issue of Details, when asked about media reports regarding his sexual orientation, Bomer stated, "I don't care about that at all. I'm completely happy and fulfilled in my personal life." He declined to elaborate further, stating, "I have a network and a show riding on my shoulders," referring to his starring role on USA's White Collar.
En ze hadden hem heus wel snel door.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder communisten had Hitler de oorlog gewonnen. Dan had jij ook nooit uit je kast kunnen komen.
Zonder kapitalisten had Hitler de oorlog ook gewonnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder communisten had Hitler de oorlog gewonnen. Dan had jij ook nooit uit je kast kunnen komen.
Och ik ben ook dankbaar dat ze zichzelf tegen de klippen opwierpen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt die Amerikaanse kapitalisten die hem financierden?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder kapitalisten had Hitler de oorlog ook gewonnen.
Zonder kapitalisten had hij nooit een oorlog kunnen beginnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder kapitalisten had Hitler de oorlog ook gewonnen.
Dat ging inderdaad een stuk subtieler dan het Molotov-Ribbentroppactquote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt die Amerikaanse kapitalisten die hem financierden?
De communisten vormden anders wel de kern van het verzet tegen de moffen in de meeste Europese landen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
Flikker toch ook een end op met dat Hitler geneuzel altijd ook eigenlijk, Jezus zeg.
Bernhard heeft wat "key figures" van de Nederlands communisten "weggewerkt", huzzah en klaar. Al dat Hitler geneuzel heeft er weer eens niks mee uit te staan.
Zal die Dikke Jamal wel zijn geweest, die flikker.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Cerbie het volgende:
Koos! Harderwijk! Scoop!
http://www.tweetdeck.com/twitter/vatogonzalez/~BtAHC
Via Geenstijl
Beetje staken, heuyquote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
De communisten vormden anders wel de kern van het verzet tegen de moffen in de meeste Europese landen.
Ja dus?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
De communisten vormden anders wel de kern van het verzet tegen de moffen in de meeste Europese landen.
Nee, dat waren de arbeiders. Het verzet saboteerde en voorzagen de geallieerden van informatie.quote:
Jij had met trots een NSB-uniform gedragen dus?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dus?
Zelfs toen al lagen ze dus dwars.
Och nee, mijn voorliefde voor Joden en gekleurde mannen is te groot.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had met trots een NSB-uniform gedragen dus?
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, mijn voorliefde voor Joden is te groot.
Voorliefde?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, mijn voorliefde voor Joden en gekleurde mannen is te groot.
Ah ja. Dat waren de communisten die de niet-communisten de kop insloegen in de kampen. Moest je, naast de SS en de bewaking, ook goed voor oppassen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlanders heb ik niet zoveel mee, GS uitgezonderd natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlanders heb ik niet zoveel mee, GS uitgezonderd natuurlijk.
Ja wat, jij draagt toch ook met trots je Che Guevara shirt, kijk wat die heeft gedaan.quote:
Op de basisschool hadden we met de dodenherdenking altijd veteranen en verzetsstrijders die kwamen praten over de oorlog.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Heb trouwens laatst een rasechte Soldaat van Oranje geinterviewd.
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat, jij draagt toch ook met trots je Che Guevara shirt, kijk wat die heeft gedaan.
Nee, enkel op hun politieke overtuiging.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.
Maar dit was er echt eentje van het kaliber Soldaat van Oranje:quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we met de dodenherdenking altijd veteranen en verzetsstrijders die kwamen praten over de oorlog.
Nee, hij vermoorde mensen nog persoonlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.
Wat boeit het of het verzet links of rechts of midden was?? Het was fijn dat ze er warenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Vrij naar het boek "Na het kamp"
http://www.groene.nl/2005(...)nks-was-is-een-mythe
Lees even verder dan alleen de titel, de SS was niet de enige waar je bang voor moest zijn als niet-communist.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat boeit het of het verzet links of rechts of midden was?? Het was fijn dat ze er waren
quote:
Ow ja, Jolande Withuisquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Vrij naar het boek "Na het kamp"
http://www.groene.nl/2005(...)nks-was-is-een-mythe
Eng hequote:
Sharon.quote:
quote:
Wacht even, pak ik een teiltje zodat je verder kan schuimbekken op de PVV.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ze zich al aangesloten bij de PVV?
Apartheid was toch ook een geschenk uit de hemel?quote:
Letterlijk hoe Israel doet tegen de Palestijnen.quote:
Not this again.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apartheid was toch ook een geschenk uit de hemel?
Klopt. Ik was pro-Palestina en pro-Israelquote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Letterlijk hoe Israel doet tegen de Palestijnen.
was?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik was pro-Palestina en pro-Israel
Ja, nu ben ik anti-Israel.quote:
Tis te rustig vanavond, moeten toch iets vinden om weer even een relletje te schoppen.quote:
Je was heel stout in die discussie.quote:
Draaikont.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik anti-Israel.
En anti-Palestina.
Link?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je was heel stout in die discussie.
Ik draai consequentquote:
quote:
Probeer het eens in OUDquote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tis te rustig vanavond, moeten toch iets vinden om weer even een relletje te schoppen.
Niet zulke goede pro-Israel cartoonisten.quote:
Heb je het tegen mij of zie je ergens een groot glas van dat drankje staan??quote:
Ik ben nooit stout buiten de nachtelijke uurtjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je was heel stout in die discussie.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zulke goede pro-Israel cartoonisten.
Ik heb enkel nog witte rum liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij of zie je ergens een groot glas van dat drankje staan??![]()
Mooie opmerking in de discussie van B_Aquote:
quote:Half gaan huilen als iemand wat over de Holocaust zegt, maar de apartheid was een geschenk uit de hemel.
Raar volk, die homo's
Dus je bedoelde mij??quote:
Blablabla, na zoveel keer haal je het nog steeds uit context.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooie opmerking in de discussie van B_A
[..]
*Koos stroopt zijn mouwen op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blablabla, na zoveel keer haal je het nog steeds uit context.
Apartheid zou gewoon geschenk uit de hemel zijn voor dat land nu, correct. Meer woorden maak ik er ook niet meer aan vuil, die discussie is al gevoerd.
Malibu is geen rum, dat is alcohol met suiker en een extra smaakje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Rum is goed binnen te houden.
Hoewel ze mij belachelijk maakte op de meet met mijn Malibu-cola incl. parasolletje.
Wat ook uiterst dubieus was, maar ik hield me jeugdig
Nog niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je bedoelde mij??![]()
Cerbie!!![]()
(Ik was hier al een tijdje hoor)
Hihihiquote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Hoewel ze mij belachelijk maakte op de meet met mijn Malibu-cola incl. parasolletje.
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
quote:
Voor zulke reacties doe je hetquote:
Pas maar op dat je niet VS' toyboy wordt.quote:
Omdat die schijnbaar nog meer ballen hebben dan die wijven van links.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?
Hoezo wordt?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet VS' toyboy wordt.
Die is goed te doen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
De Weense Wals, die wil ik nog eens leren, ziet er zo leuk uit:
Hoho, dat was ik alleenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?
Die kop van remlof toen ik 'm zoete witte aan wou bieden. Priceless.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
De volgende meet drink ik rosé-bier, denk ik
Ga dan gewoon meteen aan de Baileys.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kop van remlof toen ik 'm zoete witte aan wou bieden. Priceless.
Ik had em aangenomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet gezien?? Je reageerde anders wel op mijn postquote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
De Weense Wals, die wil ik nog eens leren, ziet er zo leuk uit:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lees even verder dan alleen de titel, de SS was niet de enige waar je bang voor moest zijn als niet-communist.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchen?
Nee, Baileys is tegenwoordig mocroboy-likeur.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon meteen aan de Baileys.
jij flikkert ook zeker grenadine in Leffe bruin of in een Grimbergen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Ik drink zeer zelden witte wijn eigenlijk, was meer voor de gein dat ik het aanbood, maar z'n kop was geweldig.quote:
Wat gaan jullie doen in Munchen??quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchen?
Haha, wat? Van die nichtbakken met die kleine tasjes zeker?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, Baileys is tegenwoordig mocroboy-likeur.
Ik moet het hogerop zoeken, Merry's bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoekerquote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
jij flikkert ook zeker grenadine in Leffe bruin of in een Grimbergen.
Ik let niet altijd op de posterquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gezien?? Je reageerde anders wel op mijn post
[..]
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoeker?
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, wat? Van die nichtbakken met die kleine tasjes zeker?
Fuck. Image ruinedquote:
Over smaak valt gelukkig niet te twisten.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoeker?
Klinkt mij ranzig in de oren, doe me dan maar een Hennessy.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.
Baileys min de koffie-smaak en 90% gesmolten witte chocola bij de rum.
Gisteren meerdere flessen droge witte in een restaurantje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik drink zeer zelden witte wijn eigenlijk, was meer voor de gein dat ik het aanbood, maar z'n kop was geweldig.
Nee, ik bedoel dat baileys door mocroboys gedronken wordt?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.
Baileys min de koffie-smaak en 90% gesmolten witte chocola bij de rum.
Zoete witte wijn is dan ook werkelijk niet te zuipenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Boze_Appel steekt zijn hand op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mannen gewoon bier of whisky dronken.
Meldt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Hier nog gewoon hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Whisky en rum hou ik niet van, bier, wijn, cognac, likeur, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Maakt niet uit hoor,quote:
Vraag me wel af wat mocroboys drinken, ik zie ze bijna nooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat baileys door mocroboys gedronken wordt?
MEL?!?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Je bent pas een echte man als je geen stoere drankjes hoeft te drinken om straight over te komenquote:
Mooi, worden ze hyper en zuigen ze nog harder.quote:
Nee, in de Shawshank Redemption.quote:
Dude, mijn cappuccino over mijn nagelsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, worden ze hyper en zuigen ze nog harder.
Oooh... /care.quote:
Overschot juist. De "jongeren" van tegenwoordig dragen nog net geen maandverband in hun te grote boxershort, wat een wijven zeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
Haha, och gut, het volk moet zijn mannelijkheid weer ontlenen aan het drankje dat ze wegklokken
Testosteron-tekortje.
Erik, zeg er wat van.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inclusief bruiningscrèmepje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Overschot juist. De "jongeren" van tegenwoordig dragen nog net geen maandverband in hun te grote boxershort, wat een wijven zeg.
Sissen ze ook naar jou?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dude, mijn cappuccino over mijn nagels![]()
Klopt. Maar Malibu-Cola...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent pas een echte man als je geen stoere drankjes hoeft te drinken om straight over te komen
Net als de vorige keer toen je drie flessen wijn op had zeker...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren meerdere flessen droge witte in een restaurantje.
Neu, heb niks geen last van ze eigenlijk.quote:
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou dan ook niet zeggen dat je homo was.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, heb niks geen last van ze eigenlijk.
Hoho, dat heb ik dan ook nooit beweerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net als de vorige keer toen je drie flessen wijn op had zeker...
Alleen kwam de aap al snel uit de mouw: die 3 flessen waren niet door jou alleen soldaat gemaakt![]()
![]()
Ho! Stop! Dat zijn geen lichte dreigementen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.
In cognito, its the best way.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou dan ook niet zeggen dat je homo was.
Haha, klopt hoor. Het was een booze-failquote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Maar Malibu-Cola...
Alhoewel ik het nog nooit gedronken heb. Wel jammer dat Rum-Cola bijna altijd een baco'tje wordt hier.
Dat is nog triester. al die crèmes en al die andere zooi. Nog even en er komen Mylène party's alleen voor mannen.quote:
Ik maak het gelukkig bespreekbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zijn allemaal mietjes!
*Gaat richting bank en kruipt onder zijn zachte kroeldeken.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar krijg bijna zin in wat Phil, ik heb anderhalve week elke avond moeten luisteren naar Bob Marley e.d., kom maar op met wat anders.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.
Klopt, overstappen naar DnB?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit naar dubstep te luisteren en het is best wel slechte muziek.
Die zijn er allang, wereldvreemde.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is nog triester. al die crèmes en al die andere zooi. Nog even en er komen Mylène party's alleen voor mannen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit naar dubstep te luisteren en het is best wel slechte muziek.
POL-fusionquote:
'Mannen'.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er allang, wereldvreemde.
In de P.C. Hooft zit zelfs een spa voor enkel mannen.
Niets nieuws. Kutpartijen, allebei!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)cookies__.html?p=3,1
Kijk, kijk, een samenwerking tussen de PVV en de PvdA
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er allang, wereldvreemde.
In de P.C. Hooft zit zelfs een spa voor enkel mannen.
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.quote:
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.
Jij valt dan ook op mietjes. Homo = mietje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.
Er is een tussenweg tussen de oerman en malibu-cola.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.
Bacon.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.
Een maat van me werd misselijk tijdens het schoonmaken van een vis.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.
[Insert lidmaatschapsformulier van Martijn].quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
Dit krijg je als mannen niet met kinderen mogen omgaan tot ze 18 zijn: een totaal verlies aan wat mannelijkheid is.
quote:
Verjuffing van de samenleving.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
Dit krijg je als mannen niet met kinderen mogen omgaan tot ze 18 zijn: een totaal verlies aan wat mannelijkheid is.
Hoe heten zijn films ook alweer?quote:
Och maar daar heb ik ook geen last van, ik wil er gewoon wel verzorgd uit zien, that's all.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Een maat van me werd misselijk tijdens het schoonmaken van een vis.![]()
![]()
hoe triest ben je dan.......
Precies, dat is meteen wat mensen denken als je als man met kleuters wilt werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[Insert lidmaatschapsformulier van Martijn].
Oeh.quote:
quote:
En terecht, die mensen zijn ook raar.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies, dat is meteen wat mensen denken als je als man met kleuters wilt werken.
quote:
Verzorgd oké , maar je gaat je kop toch niet poederen omdat het hip is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och maar daar heb ik ook geen last van, ik wil er gewoon wel verzorgd uit zien, that's all.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, die mensen zijn ook raar.
Vaderfiguur ben je maar thuis, niet met andermans kids.
Oh nee, maar dat is de gulden middenweg waar B_A het over had.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Verzorgd oké , maar je gaat je kop toch niet poederen omdat het hip is.
Is die tijd dan voorbij?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Maar vaderfiguren zijn wel cool.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, die mensen zijn ook raar.
Vaderfiguur ben je maar thuis, niet met andermans kids.
Disney films schoppen sowieso kont.quote:
quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef dotCommunism het volgende:
Vandaar dat bijna alle mannen hier zo verwijfd als de pest zijn.
Dat is bourbon, geen whisky.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is die tijd dan voorbij?
* Friek_ neemt nog een slok van zijn Wild Turkey.
Ja daarom, maar niet een of andere rare man/jongeman die met kleuters gaat werken hele dagen, ik vind 't gewoon creepy en ik vertrouw het niet meer. Zou bijna serieus m'n kind nog maar enkel naar crèches sturen waar alleen vrouwen werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar vaderfiguren zijn wel cool.
Vaders horen te werken en zonen te leren dat ze 50 - 60 uur per week opgerot zijn uit dat kleine kutwereldje bij moeders de vrouw en ergens anders de secretaresse neuken.
Tot de zomer van 1941 leek het omgekeerde bewaarheid te worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder communisten had Hitler de oorlog gewonnen.
Inderdaad, maar je hebt ook niets aan vaders die enkel kunnen pamperen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daarom, maar niet een of andere rare man/jongeman die met kleuters gaat werken hele dagen, ik vind 't gewoon creepy en ik vertrouw het niet meer. Zou bijna serieus m'n kind nog maar enkel naar crèches sturen waar alleen vrouwen werken.
Als je vader wilt zijn doe je dat thuis bij je eigen kind.
Oh nee, maar ik heb meer aan mijn vader gehad die de helft van de tijd afwezig was, dan aan die rare leraren e.d.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je hebt ook niets aan vaders die enkel kunnen pamperen.
Vaders moeten mannen zijn.
Bourbon is nogal wat letters verschil met whisky of whiskey.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jajaja, die mierenneukerij ook om één letter.
Ben je in het echt ook zo bijdehand?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bourbon is nogal wat letters verschil met whisky of whiskey.
Titanic.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Would you care for a cigar and brandy sir?
Klopt. Maar juffrouwen, huishoudsters en oppassers zijn ook maar raar en suf.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik heb meer aan mijn vader gehad die de helft van de tijd afwezig was, dan aan die rare leraren e.d.
Ach, het boeit me niet zo.quote:En sinds de laatste paar jaar vertrouw ik die jongelui en mannen in de kinderzorg al helemaal niet meer.
Mij verketteren om een drankje, maar zelf Titanic quotes herkennen.quote:
Nee, ik ben een liefhebber die graag onderscheid maakt tussen bourbon en whisk(e)y. Veel bourbon is prima te drinken, daar niet van, maar er is nogal een verschil in het maken, rijpen, etc.quote:
Would you like a smoke and a pancake?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
Would you care for a cigar and brandy sir?
Kut. Betrapt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij verketteren om een drankje, maar zelf Titanic quotes herkennen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creabea'squote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar juffrouwen, huishoudsters en oppassers zijn ook maar raar en suf.
[..]
Ach, het boeit me niet zo.
Hehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Get a room.quote:
Dan kan ik u enkel gelijk geven. Ik ging er voor het gemak even vanuit dat men een eenduidig beeld had van wat whisk(e)y is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik ben een liefhebber die graag onderscheid maakt tussen bourbon en whisk(e)y. Veel bourbon is prima te drinken, daar niet van, maar er is nogal een verschil in het maken, rijpen, etc.
U jelly?quote:
Valt me tegen, voor een homo loop je flink achter.quote:
Voor een homo is dat de natuurlijke positie.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Valt me tegen, voor een homo loop je flink achter.
Dan kan ze beter een apotheek beginnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw zit er aan te denken een supermarkt te beginnen in het dorp met Wa-jongers.
Wa-jongeren in de winkel he.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan ze beter een apotheek beginnen.
Wat voor franchise?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw zit er aan te denken een supermarkt te beginnen in het dorp met Wa-jongers.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet. Het einde is best voorspelbaar en het is gewoon een homofilm.
In maaskantje e.o. is het tochquote:
Die vent die op de schroef valt, je hoort het ook gewoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doorspoelen tot hij zinkt, dan is het nog een beetje te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |