Draaikont.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik anti-Israel.
En anti-Palestina.
Link?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je was heel stout in die discussie.
Ik draai consequentquote:
quote:
Probeer het eens in OUDquote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tis te rustig vanavond, moeten toch iets vinden om weer even een relletje te schoppen.
Niet zulke goede pro-Israel cartoonisten.quote:
Heb je het tegen mij of zie je ergens een groot glas van dat drankje staan??quote:
Ik ben nooit stout buiten de nachtelijke uurtjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je was heel stout in die discussie.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zulke goede pro-Israel cartoonisten.
Ik heb enkel nog witte rum liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij of zie je ergens een groot glas van dat drankje staan??![]()
Mooie opmerking in de discussie van B_Aquote:
quote:Half gaan huilen als iemand wat over de Holocaust zegt, maar de apartheid was een geschenk uit de hemel.
Raar volk, die homo's
Dus je bedoelde mij??quote:
Blablabla, na zoveel keer haal je het nog steeds uit context.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooie opmerking in de discussie van B_A
[..]
*Koos stroopt zijn mouwen op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blablabla, na zoveel keer haal je het nog steeds uit context.
Apartheid zou gewoon geschenk uit de hemel zijn voor dat land nu, correct. Meer woorden maak ik er ook niet meer aan vuil, die discussie is al gevoerd.
Malibu is geen rum, dat is alcohol met suiker en een extra smaakje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Rum is goed binnen te houden.
Hoewel ze mij belachelijk maakte op de meet met mijn Malibu-cola incl. parasolletje.
Wat ook uiterst dubieus was, maar ik hield me jeugdig
Nog niet gezienquote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je bedoelde mij??![]()
Cerbie!!![]()
(Ik was hier al een tijdje hoor)
Hihihiquote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Hoewel ze mij belachelijk maakte op de meet met mijn Malibu-cola incl. parasolletje.
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
quote:
Voor zulke reacties doe je hetquote:
Pas maar op dat je niet VS' toyboy wordt.quote:
Omdat die schijnbaar nog meer ballen hebben dan die wijven van links.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?
Hoezo wordt?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet VS' toyboy wordt.
Die is goed te doen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
De Weense Wals, die wil ik nog eens leren, ziet er zo leuk uit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |