quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlanders heb ik niet zoveel mee, GS uitgezonderd natuurlijk.
Ja wat, jij draagt toch ook met trots je Che Guevara shirt, kijk wat die heeft gedaan.quote:
Op de basisschool hadden we met de dodenherdenking altijd veteranen en verzetsstrijders die kwamen praten over de oorlog.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Heb trouwens laatst een rasechte Soldaat van Oranje geinterviewd.
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat, jij draagt toch ook met trots je Che Guevara shirt, kijk wat die heeft gedaan.
Nee, enkel op hun politieke overtuiging.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.
Maar dit was er echt eentje van het kaliber Soldaat van Oranje:quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we met de dodenherdenking altijd veteranen en verzetsstrijders die kwamen praten over de oorlog.
Nee, hij vermoorde mensen nog persoonlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.
Wat boeit het of het verzet links of rechts of midden was?? Het was fijn dat ze er warenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Vrij naar het boek "Na het kamp"
http://www.groene.nl/2005(...)nks-was-is-een-mythe
Lees even verder dan alleen de titel, de SS was niet de enige waar je bang voor moest zijn als niet-communist.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat boeit het of het verzet links of rechts of midden was?? Het was fijn dat ze er waren
quote:
Ow ja, Jolande Withuisquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Vrij naar het boek "Na het kamp"
http://www.groene.nl/2005(...)nks-was-is-een-mythe
Eng hequote:
Sharon.quote:
quote:
Wacht even, pak ik een teiltje zodat je verder kan schuimbekken op de PVV.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ze zich al aangesloten bij de PVV?
Apartheid was toch ook een geschenk uit de hemel?quote:
Letterlijk hoe Israel doet tegen de Palestijnen.quote:
Not this again.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apartheid was toch ook een geschenk uit de hemel?
Klopt. Ik was pro-Palestina en pro-Israelquote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Letterlijk hoe Israel doet tegen de Palestijnen.
was?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik was pro-Palestina en pro-Israel
Ja, nu ben ik anti-Israel.quote:
Tis te rustig vanavond, moeten toch iets vinden om weer even een relletje te schoppen.quote:
Je was heel stout in die discussie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |