Zal die Dikke Jamal wel zijn geweest, die flikker.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Cerbie het volgende:
Koos! Harderwijk! Scoop!
http://www.tweetdeck.com/twitter/vatogonzalez/~BtAHC
Via Geenstijl
Beetje staken, heuyquote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
De communisten vormden anders wel de kern van het verzet tegen de moffen in de meeste Europese landen.
Ja dus?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
De communisten vormden anders wel de kern van het verzet tegen de moffen in de meeste Europese landen.
Nee, dat waren de arbeiders. Het verzet saboteerde en voorzagen de geallieerden van informatie.quote:
Jij had met trots een NSB-uniform gedragen dus?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dus?
Zelfs toen al lagen ze dus dwars.
Och nee, mijn voorliefde voor Joden en gekleurde mannen is te groot.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij had met trots een NSB-uniform gedragen dus?
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, mijn voorliefde voor Joden is te groot.
Voorliefde?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, mijn voorliefde voor Joden en gekleurde mannen is te groot.
Ah ja. Dat waren de communisten die de niet-communisten de kop insloegen in de kampen. Moest je, naast de SS en de bewaking, ook goed voor oppassen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlanders heb ik niet zoveel mee, GS uitgezonderd natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlanders heb ik niet zoveel mee, GS uitgezonderd natuurlijk.
Ja wat, jij draagt toch ook met trots je Che Guevara shirt, kijk wat die heeft gedaan.quote:
Op de basisschool hadden we met de dodenherdenking altijd veteranen en verzetsstrijders die kwamen praten over de oorlog.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Heb trouwens laatst een rasechte Soldaat van Oranje geinterviewd.
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat, jij draagt toch ook met trots je Che Guevara shirt, kijk wat die heeft gedaan.
Nee, enkel op hun politieke overtuiging.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.
Maar dit was er echt eentje van het kaliber Soldaat van Oranje:quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden we met de dodenherdenking altijd veteranen en verzetsstrijders die kwamen praten over de oorlog.
Nee, hij vermoorde mensen nog persoonlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval geen hele bevolkingsgroepen over de kling gejaagd gebaseerd op hun afkomst.
Wat boeit het of het verzet links of rechts of midden was?? Het was fijn dat ze er warenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Cerbie het volgende:
Vrij naar het boek "Na het kamp"
http://www.groene.nl/2005(...)nks-was-is-een-mythe
Lees even verder dan alleen de titel, de SS was niet de enige waar je bang voor moest zijn als niet-communist.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat boeit het of het verzet links of rechts of midden was?? Het was fijn dat ze er waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |