Dat is nog triester. al die crèmes en al die andere zooi. Nog even en er komen Mylène party's alleen voor mannen.quote:
Ik maak het gelukkig bespreekbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zijn allemaal mietjes!
*Gaat richting bank en kruipt onder zijn zachte kroeldeken.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar krijg bijna zin in wat Phil, ik heb anderhalve week elke avond moeten luisteren naar Bob Marley e.d., kom maar op met wat anders.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Opzouten of ik ga je een week lang spammen met Phil.
Klopt, overstappen naar DnB?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit naar dubstep te luisteren en het is best wel slechte muziek.
Die zijn er allang, wereldvreemde.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is nog triester. al die crèmes en al die andere zooi. Nog even en er komen Mylène party's alleen voor mannen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zit naar dubstep te luisteren en het is best wel slechte muziek.
POL-fusionquote:
'Mannen'.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er allang, wereldvreemde.
In de P.C. Hooft zit zelfs een spa voor enkel mannen.
Niets nieuws. Kutpartijen, allebei!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)cookies__.html?p=3,1
Kijk, kijk, een samenwerking tussen de PVV en de PvdA
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er allang, wereldvreemde.
In de P.C. Hooft zit zelfs een spa voor enkel mannen.
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.quote:
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, geen wonder dat al die über nichten op tv kunnen blijven....... Ze moedigen het zelfs aan lijkt wel,mannen wordt wijf.
Jij valt dan ook op mietjes. Homo = mietje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.
Er is een tussenweg tussen de oerman en malibu-cola.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.
Bacon.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als 'mannen' smerige vadsige hangbuikzwijnen zijn met een zweetgeur van hier naar tokio met de bacon nog aan hun snor en vetvlekken in de joggingbroek, dan laat mij maar op mietjes vallen.
Een maat van me werd misselijk tijdens het schoonmaken van een vis.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, 'de oerman' is dan ook uitgestorven, behoudens in niet representatieve beroepen en uitkeringstrekkers uiteraard.
[Insert lidmaatschapsformulier van Martijn].quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
Dit krijg je als mannen niet met kinderen mogen omgaan tot ze 18 zijn: een totaal verlies aan wat mannelijkheid is.
quote:
Verjuffing van de samenleving.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef dotCommunism het volgende:
Dit krijg je als mannen niet met kinderen mogen omgaan tot ze 18 zijn: een totaal verlies aan wat mannelijkheid is.
Hoe heten zijn films ook alweer?quote:
Och maar daar heb ik ook geen last van, ik wil er gewoon wel verzorgd uit zien, that's all.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Een maat van me werd misselijk tijdens het schoonmaken van een vis.![]()
![]()
hoe triest ben je dan.......
Precies, dat is meteen wat mensen denken als je als man met kleuters wilt werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[Insert lidmaatschapsformulier van Martijn].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |