* Boze_Appel steekt zijn hand op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mannen gewoon bier of whisky dronken.
Meldt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Hier nog gewoon hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Whisky en rum hou ik niet van, bier, wijn, cognac, likeur, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Maakt niet uit hoor,quote:
Vraag me wel af wat mocroboys drinken, ik zie ze bijna nooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat baileys door mocroboys gedronken wordt?
MEL?!?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
Rum is goed binnen te houden.
Hoewel ze mij belachelijk maakte op de meet met mijn Malibu-cola incl. parasolletje.
Wat ook uiterst dubieus was, maar ik hield me jeugdig
Je bent pas een echte man als je geen stoere drankjes hoeft te drinken om straight over te komenquote:
Mooi, worden ze hyper en zuigen ze nog harder.quote:
Nee, in de Shawshank Redemption.quote:
Dude, mijn cappuccino over mijn nagelsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, worden ze hyper en zuigen ze nog harder.
Oooh... /care.quote:
Overschot juist. De "jongeren" van tegenwoordig dragen nog net geen maandverband in hun te grote boxershort, wat een wijven zeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
Haha, och gut, het volk moet zijn mannelijkheid weer ontlenen aan het drankje dat ze wegklokken
Testosteron-tekortje.
Erik, zeg er wat van.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inclusief bruiningscrèmepje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Overschot juist. De "jongeren" van tegenwoordig dragen nog net geen maandverband in hun te grote boxershort, wat een wijven zeg.
Sissen ze ook naar jou?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dude, mijn cappuccino over mijn nagels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |