Hoho, dat was ik alleenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Waarom wordt rechts vertegenwoordigd door mietjes?
Die kop van remlof toen ik 'm zoete witte aan wou bieden. Priceless.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
De volgende meet drink ik rosé-bier, denk ik
Ga dan gewoon meteen aan de Baileys.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kop van remlof toen ik 'm zoete witte aan wou bieden. Priceless.
Ik had em aangenomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet gezien?? Je reageerde anders wel op mijn postquote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
De Weense Wals, die wil ik nog eens leren, ziet er zo leuk uit:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lees even verder dan alleen de titel, de SS was niet de enige waar je bang voor moest zijn als niet-communist.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchen?
Nee, Baileys is tegenwoordig mocroboy-likeur.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga dan gewoon meteen aan de Baileys.
jij flikkert ook zeker grenadine in Leffe bruin of in een Grimbergen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Ik drink zeer zelden witte wijn eigenlijk, was meer voor de gein dat ik het aanbood, maar z'n kop was geweldig.quote:
Wat gaan jullie doen in Munchen??quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Most def. Of zullen we een brutje bestellen in Munchen?
Haha, wat? Van die nichtbakken met die kleine tasjes zeker?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, Baileys is tegenwoordig mocroboy-likeur.
Ik moet het hogerop zoeken, Merry's bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoekerquote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
jij flikkert ook zeker grenadine in Leffe bruin of in een Grimbergen.
Ik let niet altijd op de posterquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gezien?? Je reageerde anders wel op mijn post
[..]
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoeker?
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, wat? Van die nichtbakken met die kleine tasjes zeker?
Fuck. Image ruinedquote:
Over smaak valt gelukkig niet te twisten.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ieh, bah, Leffe bruin, zie ik er soms uit als een rokerige café-bezoeker?
Klinkt mij ranzig in de oren, doe me dan maar een Hennessy.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.
Baileys min de koffie-smaak en 90% gesmolten witte chocola bij de rum.
Gisteren meerdere flessen droge witte in een restaurantje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik drink zeer zelden witte wijn eigenlijk, was meer voor de gein dat ik het aanbood, maar z'n kop was geweldig.
Nee, ik bedoel dat baileys door mocroboys gedronken wordt?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is spul dat vrouwen niet drinken omdat het te zoet is.
Baileys min de koffie-smaak en 90% gesmolten witte chocola bij de rum.
Zoete witte wijn is dan ook werkelijk niet te zuipenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Boze_Appel steekt zijn hand op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mannen gewoon bier of whisky dronken.
Meldt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Hier nog gewoon hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Whisky en rum hou ik niet van, bier, wijn, cognac, likeur, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |